דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסגנונות השונים בתקשור 

מאת    [ 04/03/2010 ]

מילים במאמר: 738   [ נצפה 2318 פעמים ]

מאת: עדנה טופר, טראנס מדיום, שמאנית ומורה לתקשור,
מנהלת כוליות - המרכז למודעות עצמית והתפתחות רוחנית.


בשנים האחרונות אנו עדים לעליה משמעותית בפופולאריות של תחום התקשור. כמורה ותיקה לתקשור הבקיאה בתחום ראיתי צורך  להבהיר כמה נקודות בנושא, ולכן כתבתי מאמר זה המסביר על הסגנונות והדרכים השונות של תקשור.

תקשור בטראנס
תקשור מסוג זה הוא התקשור הכי ישיר ונקי.
דרך זו היא נדירה מכיוון שעל האדם המתקשר להיות טראנס מדיום מיומן ולאפשר לישות אחרת להשתמש בגופו. הטראנס מדיום מפנה את עצמו מן הגוף ונותן אפשרות לישות אחרת להיכנס ולתפעל את הגוף. הטראנס מדיום לא מאפשר לישויות שאינו חפץ בהם להשתמש בגופו ולכן רק ישויות חיוביות יכולות להיכנס לגופו של הטראנס מדיום.
בתקשור מסוג זה, וסגנון הדיבור, ההבעות ושפת הגוף של הטראנס מדיום משתנים. חוויה זו היא מאד מרשימה למתבונן שכן הוא גם חווה את האנרגיה של הישות האחרת בצורה יותר חזקה.
תקשור בטלפאתיה
לכל אדם מרגע לידתו יש ישות רוחנית המלווה אותו במהלך חייו. ישות זו מכירה את נשמתו של האדם ומותאמת לתדר האנרגטי ולסגנון החשיבה שלו.
כשאני מתקשרת עבור אנשים, אני יוצרת קשר עם המדריך הרוחני של אותו אדם ומעבירה לו את המסר מן המדריך שלו. צורה זו יותר יעילה וידידותית יותר עבור האנשים מכיוון המורה הרוחני שלהם מכיר אותם ואת חייהם שכן הוא מלווה אותם מזה שנים. תקשור בטלפאתיה היא צורת תקשור נפוצה ביותר.

תקשור בחלום
תקשור בחלום זו צורת תקשור נפוצה מאד מכיוון שבזמן שהאדם ישן המיינד פחות ביקורתי ושיפוטי ולכן הוא והרבה יותר פתוח למסרים המועברים לנו. מסיבה זו המדריכים הרוחניים שלנו נוהגים לתקשר דרך חלומות.
חלומות מתוקשרים נחווים שונה מחלומות רגילים, הם יותר עוצמתיים ונושאים בתוכם משמעויות בנוגע לחיים שלנו או לבעיה הטורדת את האדם.

תקשור בחזיון
תקשור בחזיון מופיע בדרך כלל כשהמוח נמצא תחת גלי אלפא, מצב המתקיים בזמן מדיטציה או ברגעים לפני השינה או בזמן שמתעוררים.
ברגעים של חלימה בהקיץ מתחילים לתקשר דרך תמונות וחזיונות ויזואליים. הבעייתיות בדרך זו של תקשור היא ההבנה מדוע דווקא חיזיון זה הופיע ומה הוא מסמל. את  סימבוליות בחזיון צריך לדעת לפרש נכון, ולכן יש מקום לטעויות.
לתקשור בחיזיון יש השפעה רגשית חזקה משום שהיקום עובד עם תמונות ואפשר לחוות ולראות בצורה כזו גלגולים קודמים, מסרים, ואפשרויות מן העתיד.

תקשור בסימנים
היקום מדבר אלינו ללא הרף בעזרת סימנים, הוא מתקשר איתנו דרך אדם שאנו פוגשים ונותן לנו תשובה שחיפשנו, שירים שנתקעים לנו בראש המכילים מסר, ספר מפתיע בחנות ספרים שיכול לעזור לנו, חפצים שאנו מוצאים המכילים משמעות, תכנית טלוויזיה שנתקלנו בה ועוד. צורת תקשור זו יעילה בתנאי שהאדם פתוח לקבל את המסר ומצליח לייחס לו את המשמעות הנכונה. דרך זו מאוד נפוצה ופופולארית ברגע שמודעים אליה.

תקשור בכתיבה אוטומטית או אינטואיטיבית
זהו תקשור מאד טוב לשימוש אישי. מאד נוח לשאול שאלה ולקבל את התשובה בכתוב. מתחילים לכתוב וככל שהופכים יותר ריקים במיינד מצליחים לקלוט טלפאתית ולקבל מסרים. ההרגשה היא שהיד כותבת מעצמה.

תקשור דרך אמנות
אמנים רבים כגון מוזיקאים, סופרים, ציירים, רקדנים, וכו' מתקשרים היטב תוך כדי המדיה האומנותית שבה הם מתמחים. ככל שהם מתמסרים לפעולה אם זה כתיבה, נגינה וכו' ומפסיקים להפעיל את המיינד הם מתחילים לתקשר. "ההשראה" נוחתת עליהם ו הם מרגישים שהיצירה נוצרת מעצמה.
כמורה בקורס תקשור וכיוצרת אני מכירה היטב את הנקודה הזו של יצירה מ"רמה אחרת" ומדריכה את האמנים היוצרים השונים לחתור למקום הזה.

תקשור בסמלים
זוהי צורת תקשור נדירה יותר. אנשים חווים סמלים המגיעים אליהם דרך צורות שונות. אם האדם מצליח לפענח את הסמלים זו צורת תקשור נהדרת. אם הוא מתקשה לפענח אותם אז זה התקשור בעייתי. הסמלים מגיעים דרך מדיטציה, חלומות או חזיונות בעיקר.
תקשור בקלפים או בקפה
יש סוגים רבים של קלפים אשר ניתן להשתמש בהם על מנת לתקשר. הבעיה בקלפים היא שצריך לתרגם את הקלפים לכדי מסר וזה יוצר בעיה של פרשנות ודיוק. הצורות המתקבלות בקריאה בקפה גם דורשות מיומנות וניסיון על מנת לפרש אותם נכון.
סגנון תקשור זה אינו יוצר קשר ישיר עם המורה הרוחני אלא עובר דרך מדיה מסוימת כגון הקלפים או הקפה.

תקשור במטוטלת
כדי לתקשר בעזרת מטוטלת  צריך לדעת לשאול שאלות מדויקות בכדי לקבל תשובות של כן או לא. תנועת המטוטלת קובעת את סוג התשובה. יש לזכור כי המטוטלת אינה מדויקת וכן וסוג זה של תקשור ממכר ועלול ליצור תלות במטוטלת.

תקשור בספרי קודש
ניתן לתקשר בצורה זו בכל ספרי הקודש של כל הדתות. יש כאלה שהאותיות קופצות אליהם מתוך הדף וכך הם מתקבלת תשובה מתוך הטקסט. אנשים המחוברים לספרי קודש נוהגים לפתוח את הספר, עוצמים עיניים, שואלים שאלה, פותחים את הספר ובמקום שהוא נפתח מחפשים את התשובה.

עדנה טופר מנהלת כוליות - המרכז למודעות עצמית והתפתחות רוחנית
09-9589553 http://www.culiut.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב