דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ושתי לא באה - דברי המשיח 

מאת    [ 04/03/2010 ]

מילים במאמר: 1992   [ נצפה 2867 פעמים ]

ושתי לא באה

"מי שאין לו נוקבא אין לו מלכות שמים" כך טען רשב"י...וכל אדם ואדם הנשוי והלא נשוי אשתו נקראת ושתי על כן הוא אחשורוש...השאלה היא: כיצד מתקנים את ושתי ולא איך מחלפים את ושתי?...

שלמה המלך פתח ואמר: "דבר רע ראיתי מתחת השמש שהכסף בעורכו של האדם"...והיום כולם רוצים לבנות את בית המקדש שבנה אותו שלמה המלך שעל חורבותיו עושים כסף...

היום הזה אני מסתובב בארץ ונפגש עם שופטים, עורכי דין, דיינים, רבנים, מקובלים, רופאים, יועצים ופשוטי העם...ומנסה לתת להם את המגילה שנמצאת בידי והיא: "מלחמת הרוח בחומר". ששם במגילה אני מראה כיצד הופכים את "אחשורוש ואת ושתי" שזה מודעות "יהוה" מהטומאה ל"מרדכי ואסתר" שזה מודעות "יהוה" מהקדושה...לא מבקש כסף מהם – ולא מבקש אהדה מהם – ולא מבקש את נשותיהם ילדיהם וביתם...אלא דבר אחד אני מבקש – להפסיק לבגוד ולשקר לעצמם, שנאמר: "אבטליון אומר, חכמים הזהרו בדבריכם, שמה תחובו חובת גלות ותגלו למקום המים הרעים, וישתו התלמידים הבאים אחריכם וימותו, ונמצא שם שמים מתחלל"...

"כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים את התורה"...לכן מה שאומר אבטליון נועד לכל באי העולם הזה כשם שאמר איינשטיין לכל החכמים: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה"...האם אתם החכמים לא מלמדים את התלמידים על ביאת המשיח, על חיי נצח, ובלע המוות לנצח...האם אתם החכמים לא מלמדים את התלמידים לפי רשב"י, רבי יהודה אשלג, רב"ש, אר"י הקדוש, חיים ויטאל.............האם אתם החכמים יכולים להראות לתלמידים שלכם את הכתוב בספר הזוהר פירוש הסולם על ידי רבי יהודה אשלג: "שזה חל בכם" שנאמר בספר הזוהר בפרשת תרומה פסוק תתפ"ח שנאמר: "שלמדנו אמר רבי שמעון משה לא מת. ואם תאמר, הרי כתוב, וימת שם משה. וכן בכל מקום קורא בצדיקים מיתה, מהו מיתה. (מצדינו נקרא כן, אבל מצד העליונים. אדרבא שנתוסף לו חיים). דתניא אמר ר' שמעון, וכן למד, שמי שהוא בשלמות, שהאמונה הקדושה תלויה בו, אין מיתה תלויה בו ואינו מת. כמו שהיה ביעקב. שהיה בו אמונה שלמה. (וע"כ יעקב לא מת).

דתניא אמר ר' שמעון, וכן למד...מה מראה לנו הכתוב?...שגם רבי שמעון לא ידע את הכתובים האלה רק לאחר שהוא למד אותם, דהיינו, "אין אדם שנולד כרבי שמעון – וכל אדם יכול להיות רבי שמעון". רק דבר אחד חסר לאדם כדי להגיע לנסתר והוא: "כמו שהיה ביעקב. שהיה בו אמונה שלמה". שעל כן המגילה שאני מסתובב עימה ומראה לכל באי העולם הזה "מלחמת הרוח בחומר" את האמונה הגדולה שהייתה בי עד לדרגה שנאמר: "למות למען השם" שעל כן הכתוב אומר עלי: "לא יקרא שמך יעקב כי ישראל כי שרית עם אלהים ואנשים ותאכל". פה אני מראה בספרי דרך האמונה השלמה קיבלתי את החיים שעל כן שמי – שלמה חיים.

החכמים מבקשים שינוי וכל התלמידים אחריהם אומרים שינוי – הרבנים אומרים לחזור בתשובה וכל החסידים שלהם אומרים לחזור בתשובה – המדע אומר שהחכמים והרבנים טיפשים וללכת בדרך המוסר וכל העם אומר אמן...ואז נוצרו שלושת המעמדות שנקראות דת, מדע וקבלה...ולשלושתם יש חוקים ומשפטים שמטרת כל החוקים והמשפטים כמטרת המלכה של המלך והיא ושתי – מתמטיקה. שהגדרת המתמטיקה – "כל פעולה ופעולה סופה היא למטרת המתמטיקה שנאמר: אם אתה חושב אתה קיים".

כל אדם אלהים כך שמעתי מהרבה מאוד בני אנוש כאשר אני מסתובב בארץ...ומן החכמים שמעתי שחלקם מעל אלהים ובשביליהם אלהים שם ליפסטיק...ומן המלומדים שמחזיקים את כדור הארץ ומסובבים אותה שמעתי שאין בכלל אלהים ואנחנו מתעסקים עם אבולוציה והקופים...ומי זה בכלל אלהים שכל מה שעשה לא ברור לנו?... שעל כן הוא הטיפש ולא אנחנו, שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים שנאמר: "ויכל אלהים ביום השביעי מלאכתו אשר עשה, וישבת ביום השביעי מכל מלאכתו אשר עשה".

מה עשה אלהים שאין לו מה לעשות עוד ויצא לפנסיה ורוצה למלוך עלינו ולא נותן לנו מה שאנחנו מבקשים ממנו?...וכך כולם מחפשים אלהים אחרים שייתן להם את מבוקשם שיהיה אפשר לחיות ונוכל להתפאר בעצמנו כשם שהמלך מתפאר בעצמו. והנה כולם פגשו במלך אחד וכולם רוצים להיות כמוהו בשוויון צורה והוא אחשורוש שנאמר: "ויהי בימי אחשורוש, הוא אחשורוש המולך מהודו ועד כוש, שבע ועשרים ומאה מדינה".

"שבע ועשרים ומאה מדינה"...כיצד נהיו אחשורוש?...לקחו את שבע ועשרים...ועשו אותה 72 וקראו לזה ע"ב שמות...שמודעות ע"ב שמות זה דרגת - "הוה" והם התעלו מעל דרגת "הוה" ועברו לדרגת "ומאה" שאות ו' החיבור מראה ע"ב בתוך מאה שהיא דרגת י' שהיא חכמה וכך נוצר יהוה דטומאה שעל כן לאחר מכן אומרים: "מדינה" שהם אותיות: "דין – מה".

מה = יהוה = אדם = 9 .

זאת המציאות שחיי העולם הזה במאה ה – 21 . אחשורוש הזה רוצה למלוך על כל העולם הזה ושכולם ילכו בדרכו . הזמין את כל ראשי המדינות, שלא כתוב ביחיד אלא ברבים, דבר שמראה שהוא יצר אותם לפניו שנאמר: "בהראותו את-עושר כבוד מלכותו ואת יקר תפארת גדולתו, ימים רבים, שמונים ומאת יום"...שעל זה אמר קרל מקס: "אדם בונה בנינים גבוהים שיהיה לו צל ארוך"...שעל זה אומרים הדתיים – "מה רבו נפלאותיך יהוה". מראה להם את העושר, דהיינו, "כמה הוא עשיר – וכמה כסף יש לו" שנאמר: "מי שאין לו כסף נחשב למת". קשה מאוד לשרים לעקל את המודעות הגבוהה של אחשורוש והרבה מאוד שאלות היו להם לשאול את אחשורוש ואז התחיל המרוץ המרתוני כדי לדעת אם אכן כדי להם שאחשורוש ימלוך עליהם שנאמר: "שמונים ומאת יום"...שמונים ומאת הם כנגד הספירה 9 , יום כנגד האור שנאמר: "ויקרא אלהים לאור יום"...ולאחר מכן כולם היו מאושרים שסוף סוף הם יכולים לראות את האור והם עבדים ליהוה כפי שנאמר ע"י עובדיה יוסף: "טוב להיות עבד למלך מאשר עבד לעבד"...שנאמר: "בנים אתם ליהוה אלהיכם"...שהמשמעות של מודעות יהוה מהטומאה: "אתם הבנים שלי, דהיינו, אני חנכתי אתכם לפי תורתי. האלהים שלכם זה הכסף, ואתם והאלהים שלכם עבדים לי"...וכולם בפה אחד אמרו: "אוהבים אותך הקב"ה, עבדים אנחנו לפניך, נעשה ונשמע".

כאשר סיים עם ראשי העם, הוא הראה לראשי העם איך להשתלט על העם כולו ללא מאמץ ועשה משתה של שבעה ימים כנגד שביעים אומות עולם שעל זה נאמר: "70 פנים לתורה", כנגד גוף האדם, כנגד מודעות העולם הזה, כנגד השקר...שנאמר: "והשתיה כדת אין אונס, כי-כן יסד המלך על כל-רב ביתו, לעשות כרצון איש-ואיש"...זאת מודעות שקוראים לה "צייד הגולגולות", דהיינו, לתת לאדם את מה שהוא רוצה לשמוע ולא את מה שהוא צריך שנאמר: "משלה תן לה לא משלה קצץ לה"...אבל כדי להתעשר ולהגדיל את כמות הכסף שקיים בבנק חייב להגיע למודעות שנאמר: "והשתיה כדת אין אונס"...ואתן דוגמא של הדבר הזה, בארה"ב לקחו את הקראק שהוא הנוזל האחרון ביצור הסם שאותו צריכים לזרוק והתחילו לחלק אותו לילדים ולכל העם חינם ללא כסף, וכך כולם היו מאושרים ושמחים שאפשר להגיע לאושר ללא מאמץ, שלאחר תקופה מסוימת עצרו את זה כך שכולם היו מכורים לאושר ולא יכלו לחיות ללא האושר והיו צריכים לעבוד קשה כדי לקנות את האושר – זאת היא הטכנולוגיה שבאה להראות לנו את מה שנאמר: "הם מגישים לנו את התוצאות ואנחנו נושאים בהוצאות". משמעות הדברים – כל העולם הזה נרקומנים.

ושתי לא באה!

כאשר כל השרים והעם צועקים יחי המלך...חייב המלך לשים כתר על ראשו שנאמר: "אשה עטרת בעלה" שנאמר: "מי שאין לא נוקבא אין לא מלכות שמים"...שעל כן על השופטים שקיימים בבתי המשפט ששופטים את העם לפי מודעות אחשורוש מחויבים בזאת שאם הם בסכסוך עם האשה לקחת חופשה ללא תשלום עד לפיתרון הבעיה ואז המלך אומר שנאמר: "להביא את ושתי המלכה לפני המלך בכתר מלכות, להראות העמים והשרים את-יפיה, כי-טובת מראה היא". בנקודה הזו אנחנו צריכים לראות את חיבור העולמות שבצד אחד הזכר מראה את מלכותו שנאמר: "בהראותו את-עושר כבוד מלכותו ואת יקר תפארת גדולתו"...הדוגמא היא: "כאשר המדע הגיע לנקודה של הכבשה דולי ומזמין את כל העולם להראות את גדולתו"...כך שאם הכבשה לא הייתה מתה ושתי הייתה צריכה להגיע שזאת היא תורת המדע שמראה כיצד יוצרים את הכבשה דולי. שעל כן נאמר: "להביא את ושתי המלכה לפני המלך בכתר מלכות"...שעל זה נאמר: "תורה מחייה את בעלייה" שנאמר: "מי שאין לו נוקבא אין לא מלכות שמים".

מדוע שמה ושתי?

"וידע אדם עוד את-אשתו, ותלד בן ותקרא את-שמו שת, כי שת-לי אלהים זרע אחר תחת הבל כי הרגו קין: ולשת גם-הוא יולד-בן, ויקרא את שמו אנוש: אז הוחל לקרא בשם יהוה"...

"אדם = יהוה" ידע את אשתו ותלד בן ושמו שת...כך שת נקרא בן אדם...שת קרא לבנו אנוש...כך אנוש הוא לא בן אדם אלא בן שת...כך נוצרו שתי מחנות האחד שהולך בדרכו של שת שהם מקבלים את מודעות של שת והם נקראים בני אדם...וקבוצה שנייה הולכת במודעות של אנוש והם נקראים בני אנוש...דרכו של שת היא דרך החיים ודרכו של אנוש היא דרך המוות...שעל כן נאמר: "ונתתי לכם את החיים ואת המוות ובחרתם בחיים"...וכולם רוצים ללכת בדרך החיים, דהיינו, בדרכו של שת, דהיינו, בני אדם. ואף אחד לא רוצה ללכת בדרכו של אנוש ולענות על השאלה: "האם אתה אנושי או לא אנושי"...שעל כן נאמר היום – תהייה בן אדם.

מה עשו בני אנוש שיקבלו את מודעות אביהם שת ויהיו בני אדם – יהוה?... הם הראו לבאי העולם הזה את עושרם והכניסו מודעות בעולם הזה "מי שאין לא כסף נחשב למת". כך שאותיות כסף עומדות מול 20 + 60 + 80 = 160 שהם 16 שהם אותיות ו"י...שבהם ברא בורא עולם את העולם שנאמר: וי – דבר, וי – אמר, וי – קדש, וי – כל...והם לקחו את  כסף ו"י ועטפו את שת (דרך החיים) וכך הם קיבלו את תורת אביהם שהיא אימם ושמה היא ושתי שעל כן נאמר: "בעל המאה הוא בעל הדעה"...שעל כן ושתי מאנה לצאת שלא משיהו יכפיש את שמה שנאמר: "אשה יפה תסרח"... שעל כן אף חכם דור לא מוציא את ושתי שלו דהיינו את תורתו ומדבר בשמו וכולם טוענים – הוא אמר.

מי שהולך בדרכו של שת הוא אדם מציאותי, דהיינו, נמצא במציאותו ועליו נאמר: "כל שמעשיו מרובים מחכמתו, חכמתו מתקיימת והוא דומה, לאילן שענפיו מועטים ושרשיו מרבין, שאפילו כל רוחות שבעולם באות ונושבות בו אין מזיזים אותו ממקומו....

מי שהולך בדרכו של אנוש סופו יורש גיהינום שנאמר: "ויקצוף המלך מאוד, וחמתו בערה בו" ועליו נאמר: "וכל שחכמתו מרבה ממעשיו, אין חכמתו מתקיימת והוא דומה, לאילן שענפיו מרובין ושרשיו מעטין, והרוח באה ועוקרתו והופכתו על פניו...

סיכום הדברים

שלמה המלך אמר: "ולא מצאתי מר ממות מן האשה"...האשה הזאת שמתכוון עליה שלמה המלך היא האשה שנאמר: "ויפל יהוה אלהים תרדמה על האדם, ויישן: ויקח אחד מצלעותיו ויסגור בשר תחתיה: וייבן יהוה אלהים את הצלע אשר לקח מן האדם לאשה, ויבאה אל האדם: ויאמר האדם: זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי , לזאת יקרא אשה כי מאיש לקחה זאת"...לא אפרש פה את הכתוב הזה אלא דבר אחד אומר לכם: "צריך להיות יהוה אלהים כדי לדעת מה עשה יהוה אלהים"... כך שהמגילה שנמצאת בידי "מלחמת הרוח בחומר" מראה כיצד נהפכים מיהוה אלהים מהטומאה שנקרא: נחש אחשורוש. ליהוה אלהים מהקדושה שנקרא: משיח מרדכי.  שעל כן חודש אדר הוא יום הולדתו של משה רבנו מכיוון שביום הזה האות אל"ף שהם סכום האותיות תשר"ק שעליהם נאמר: "אשריך רבי שמעון קשרי שין קשרת"...נכנס ודר ביסוד שנקרא אדר ויוצא המשיח שהוא: "משה חי" וכותב לכם את הכתובים להעיר אתכם משנתכם שעד היום אתם ישנים ואף אחד לא העיר אתכם מהשנה שנאמר: "ויפל יהוה אלהים תרדמה על האדם, ויישן". התעוררו ותראו ותבדקו אם לא כך הדברים שקוראים היום הזה בשנת 2010 שהיא שנת תשע ותחליטו אתם – "להיות או לא להיות".

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך"

שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד"  

                   

                                         

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


טלפונים:0544-898547  03-9322192


"כל אדם שלא יודע מה הוא עושה - יחזור לדעת מה הוא עשה" - המשיח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב