בשוק העסקי התחרות מרקיעה שחקים. עסקים קטנים צצים כפטריות אחרי הגשם ונאבקים בינם לבין עצמם על תשומת ליבו של הצרכן.
בשונה מאתר חברה, תוכן ממומן ב- Google ובאנר שיווקי בפייסבוק, לתוכן שיווקי עסקי שמופץ במנועי החיפוש באופן אורגני יש ערך מוסף גדול הרבה יותר.
מדי יום אנו נחשפים למאות מסרים פרסומיים שכמעט מרובם ככולם אנו נוהגים להתעלם. עם זאת, הסיכוי לאפקטיביות גבוהה יתקבל אם המסר הפרסומי יועבר לקהל היעד מבלי שירגיש כאילו דוחפים לו אותו או מנסים למכור לו משהו.
דבר אליי ברכות, תלחש לי באוזן ואני שלך. כולי שלך.
מי שרוצה למצב את עצמו כמומחה ולהפנות אליו לקוחות - חייב את המיתוג העסקי. חייב קמפיין אסטרטגי שיווקי נכון, חייב בכתיבת תוכן שיווקי יעיל וחייב למכור את מרכולתו בצורה החכמה ביותר, הנכונה יותר והנוגעת יותר.
אנחנו רוצים להרגיש. אנחנו רוצים שיעטפו את הבחירות שלנו בביטחון, אנחנו רוצים לדעת שרכשנו מהטוב ביותר, מהמבין ביותר ומהמומחה לדבר.
רשתות חברתיות, בלוגים ומיקרו-בלוגים דוגמת פייסבוק, אתרי שיתוף קבצים, מאגרי מאמרים, פורומים, קהילות, מייספייס, טוויטר ועוד אינם אפיזודה חולפת. השימוש בהם על-ידי חברות לצורך מטרות מסחריות הולך וגובר.
בעבר אסרו חלק מהחברות את השימוש ברשתות חברתיות לצורך קידום עסקיהן, אולם העלייה הדרמטית בשימוש ברשתות אלה וברשת בכלל הביא רבות מהן לשנות את הגישה והמדיניות לנושא.
כיום, תאגידים רבים מפרסמים בלוגים, פותחים ומפעילים חשבון פייסבוק וחשבון טוויטר גם יחד. כאמור, גם חברות ישראליות מיישרות קו עם התופעה.
אפילו חברות ישראליות הרשומות למסחר בנאסד"ק, מנהלות חשבון טוויטר - צ'ק פוינט, קליקסופטוור, ג'קדה, אודיוקודס, וולטייר, אלווריון ועוד.
חדשות וחידושים, הישגים, מוצרים ומבצעים - כולם מועברים ברשת ואפילו בזמן אמת.
כשמחר יעשו גוגל על תחום העיסוק שלך - אתה תהיה שם. אנחנו נגרום לכך שאתה תהיה בדיוק כפי שאתה רוצה.
אנשים מחליטים מה דעתם עליך לפי הדבר הראשון שעולה להם ב-Google.
כשאתה עושה גוגל על עצמך - מה עולה בתוצאות החיפוש אם בכלל ? האם מה שאתה רוצה שיופיע ?
B-Brand - עולם חדש של שיווק.