דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2320 פעמים ]

זהו פריט הלבוש הראשון שמושך את העין. הרי אם בחרנו ללבוש חולצה מכופתרת אנחנו אומרים משהו ואם בחרנו ללבוש חולצות מודפסות, ההדפס מספר סיפור שאנחנו בוחרים להציג.

היום הפרסומות הם חלק בלתי נפרד מחיינו. לאן שלא נלך, איפה שלא נתבונן, תמיד יהיו שם פרסומות. ברדיו, בטלוויזיה, על שלטי חוצות רגילים או אלקטרונים, בעיתונים, על חלונות הראווה ועוד. פרסומות ומוצרי פרסום עולים לחברות אלפי שקלים כדי שאנחנו הצרכנים נקנה את המוצר. אז למה לא ליצור שילוב גאוני: חולצות שישמשו מוצרי פרסום.

חולצות מודפסות יגדילו את ההכנסות וירחיבו את הפרסום

כל חברה שרוצה להכניס מוצר חדש לשוק תבחר בכל אמצעי שיגרום למוצר שלה לנצח את המתחרה, להגיע למקסימום של מכירות ולחשיפה מרבית של המוצר. במקרה כזה כל אמצעי פרסום הוא כשר והכרחי להשגת המטרה. כל מנהל שיווק היה רוצה להביא את הרעיון המבריק ביותר בעלות הנמוכה ביותר. חולצות מודפסות בהחלט יכולות להיות התשובה לעניין הזה.

הדפסה על חולצות- רעיון שיווקי, מבריק וזול

על החולצות יכולים להופיע, פרט ללוגו החברה, סלוגנים שמלווים את הקמפיין או אפילו כאלו שמותאמים במיוחד להופעה על חולצות. את החולצות המודפסות ניתן לחלק לעובדים או לתגמל אותם על עבודתם. בנוסף, החברה תוכל לחלק חולצות כמוצרי פרסום בעלות נמוכה, כאשר היא תקים דוכנים במקומות מרכזיים כמו ירידים, מכללות, מרכזי קניות וכך להביא לחשיפה מקסימאלית של המוצר.

חולצות כמוצרי פרסום- יתרונות

אתם הרי יכולים להגיד שאפשר להגיע לאותה חשיפה עם כל מוצר אחר כמו עטים, לוחות שנה ואפילו מחזיקי מפתחות. אז למה חולצות בעצם? מי ילבש את זה? הרי כל חולצה שנושאת עליה לוגו מסוים מאירוע זה או אחר, גורלה הוא בעצם לשכב בארון. הכל עניין של תכנון נכון ועיצוב מקורי.

לחולצות יש חיים ארוכים יותר מכל פריט אחר שהוזכר קודם. ניתן גם לייצר אותן במידות או דגמים שונים (קפוצ'ון, חולצה קצרה, מעיל) וכך לדאוג שהפרסומת תתנוסס על בגד כלשהו בכל עת. בנוסף, כל עניין ההזמנה הוא פשוט וקל: ניתן לעשות זאת אפילו דרך האינטרנט, כשככל שתזמינו יותר פריטים, המחיר יהיה זול יותר.

הדפסה על חולצות כתרומה לקהילה

לכל חברה יש את האני מאמין שלה. כל גוף בוחר בדרכים שונות דרכן הוא תורם לקהילה,  בנוסף למוצרים שהוא מוכר. רעיון נוסף שתוכלו להוסיף לתרומה לקהילה הוא בעצם הדפסת חולצות לגופים כמו צה"ל, תנועות נוער וכדומה. בצורה זו גם תשמחו חיילים שזה עתה סיימו קורס, גם תפרסמו את לוגו החברה ואולי אפילו תרוויחו לקוחות פוטנציאלים בעתיד.

חולצות מפרסמות

חולצות מודפסות כמוטיב שיווקי ופרסומי יכולות להיות אחת ההחלטות הטובות והחשובות ביותר שלכם כמנהלי שיווק או מנהלי קמפיין זה או אחר. הדפסת חולצות יכולה להוזיל עליות, להגדיל רווחים ובעצם ליצור לעצמכם ולחברה תיק עבודות מקורי לעתיד של חולצות.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב