דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי אשראי 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2986 פעמים ]

יתרונות וחסרונות של כרטיסי אשראי

כמו לכל אמצעי תשלום אחר, גם לכרטיסי האשראי ישנם יתרונות וחסרונות. השימוש בהם חוסך מכם לשאת עליכם מזומנים, הם מאפשרים רכישות גדולות בתשלומים ודחייה של התשלום לתאריך קבוע בחודש. מנגד, משתמשים רבים מדווחים על קושי לעקוב אחר ההוצאות במהלך החודש, תחושה של אין הגבלה, המובילה לבזבוזים מיותרים שמתגלים רק עם הגעת החשבון בסוף החודש.

שימוש נכון בכרטיסי אשראי

כפי שכבר ציינו, כרטיסי אשראי היוו, בעיקר בעבר, סמל לבגרות. זאת מפני שהם מחייבים תשומת לב רבה יותר ויכולת לחשב את הוצאותיכם. אך היום אין צורך להילחץ, רק להבין שזהו עניין של שינוי הרגלים: שמרו את הקבלות וערכו רישום של ההוצאות במהלך החודש, השתמשו בהטבות הרבות שכל כרטיס אשראי מציע וזכרו: זה לא בור ללא תחתית, זה הכסף שלכם.

חברות אשראי שונות מנפיקות סוגים שונים של כרטיסי אשראי

בישראל ישנן מספר חברות אשראי, רובן קשורות לבנק מסוים ולכל אחת מהן כרטיס האשראי המקומי שלה. חברת לאומי קארד למשל קשורה לבנק לאומי ומספקת כרטיס לאומי קארד וחברת ישראכרט קשורה לבנק הפועלים ומספקת את כרטיס הישראכרט.

כרטיסי אשראי בינלאומיים

אם לא מספיק לכם כרטיס מקומי ואתם רוצים כרטיס שיהיה מוכר גם בחו"ל, כל חברת אשראי בארץ מנפיקה גם כרטיסי אשראי בינלאומיים ויש לשים לב להבדל בין חברת האשראי וסוג הכרטיס. לאומי קארד מנפיקה כרטיסי ויזה ומסטרקארד. ישראכרט מנפיקה גם היא מסטרקרד וגם כרטיסים של אמריקן אקספרס.

כרטיס אשראי מולטי

כרטיס אשראי מולטי הוא כרטיס אשראי מיוחד של לאומי קארד שנקרא כרטיס חוץ בנקאי וכמותו קיימים גם בחברות האשראי האחרות. הייחוד של כרטיסים אלו הוא שהם מאפשרים לגלגל תשלומים לחודש הבא. כלומר, אם החודש היה חודש של הרבה הוצאות ועברתם את מסגרת האשראי שהכרטיס מאפשר לכם, תוכלו להעביר את ההפרש לחיוב בחודש הבא.

כרטיסי אשראי עבור מועדוני לקוחות

לכל חברת אשראי יש כרטיסי אשראי מיוחדים עבור מועדוני לקוחות שהחברה מעוניינת לשייך לעצמה. כרטיסים כאלו יכולים להיות מקומיים או בינלאומיים, ומאפשרים לחברי הקבוצה הטבות המיוחדות רק להם. בין הקבוצות השונות ניתן למצוא מקומות עבודה, סטודנטים, קונים קבועים של מרכזי קניות מסוימים ואפילו אוהדי קבוצות כדורגל.

כרטיסי אשראי מיוחדים

חברות האשראי מנסות כמה שיותר ללכת לקראת הלקוחות ולהציע מגוון גדול ככל האפשר של כרטיסים, כדי שכל אחד יוכל למצוא את סוג כרטיס האשראי המתאים לו. כרטיסים כאלו הם למשל הכרטיסים של מועדוני לקוחות שונים, כרטיסים נטענים לשימוש מבוקר, ותאמינו או לא, יש גם כרטיסי ויזה ללא עמלות וללא הטבות, למי שפשוט רוצה כרטיס לשלם איתו.,/p> 2איך לבחור את כרטיס האשראי המתאים לך?

אמנם יש מבחר מאוד גדול, אך הבחירה היא לא כל כך קשה. בדקו את גובה העמלות שהכרטיס מחייב. בדקו את דרך צבירת הנקודות והאם ישנו כרטיס המציע הטבות מיוחדות לאנשים משכבת הגיל שלכם או קבוצת סיווג אחרת אליה אתם שייכים. שימוש נכון ובחירה מתאימה של כרטיסי אשראי יעזרו לכם להתנהלות כספית יעילה, חסכונית ומפנקת.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב