דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שידת מגירות 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 5158 פעמים ]

גם המסודרים ביותר שבינינו יודעים שלא תמיד קל להשתלט על אסופת החפצים שמקיפים אותנו ברחבי הבית. איפור, מסמכים, תכשיטים, מיני פיצ'יפקעס, ובעצם – מה לא, לכולם שימוש ראוי בזמן הנכון, וכולם יודעים להיות מטרד חזותי לא קטן מול העיניים כשלא משתמשים בהם.
שידת מגירות במקומות הנכונים היא פתרון אחסון מושלם לכל החפצים שתמיד הם יקרים לליבנו, אבל, מה לעשות, לפעמים קצת פחות. מה יותר נוח מלדעת שהדברים מאורגנים ונגישים בתוך שידת מגירות אחת שיודעת להכיל את הכל?
מילת המפתח טמונה, אם כן, במיקום הנכון. שידת מגירות מוצלחת היא קודם כל שידת מגירות שממוקמת באזור הגיוני ונגיש לפי צרכי המשתמשים בחלל הספציפי. ואחרי שבחרנו להציב אותה במקום נוח ושמיש, שמבטיח שננצל היטב את חללי האכסון במקום לזרוק את החפצים ברחבי הבית, מתחיל הכיף האמיתי בבחירת שידת מגירות נכונה.
עולם העיצוב נותן מענה נכון לצרכי אכסון משתנים ומגוונים, באינסוף קווים וסגנונות.
שידת מגירות גדולה ומאסיבית בעלת נוכחות, שידת מגירות צרה וקומפקטית, שידת מגירות כמוקד עניין חזותי בחלל או שידת מגירות פינתית – כל אלו ועוד קיימות בשוק, ונותנות מענה לכל צורך במבחר פרופורציות וגדלים לפי דרישה.
שידת מגירות מעוצבת היטב היא כבר מזמן לא פתרון אכסון ותו לא. שפע של צבעים, חומרים וצורות עומדים לרשות הלקוחות והמעצבים, כאשר בסקאלה נמצא שידת מגירות מאסיבית, ויקטוריאנית או קלאסית מקושטת ובעלת נוכחות דרמטית, מול שידת מגירות מקווים נקיים, מחומרים מודרניים ובמבחר צבעים.
שידת מגירות הינה פריט ריהוט המתאים לחלקים שונים בבית. בחדר שינה היא תשתלב היטב עם מראה, שמלבד האפשרות להתאפר ולהסתדר מולה לפני יציאה מהבית היא מאפשרת ליצור תחושה של חלל גדול ומרווח יותר.
שידת מגירות צרה וגבוהה תתאים לחללים קטנים אשר ניצול הגובה שלהם הוא בבחינת חיסכון במקום, ובאמצעות יצירת קומפוזיציות מעניינות בין מגירות השידה, משחקי צבע וחומר – יכולים להפוך לאלמנט אסתטי וייחודי בחלל המהווה אובייקט פיסולי לכל דבר.
שידת מגירות מודולרית גם היא פתרון מצוין למי מאיתנו שלא התברך בחללים רחבי ידיים או לחליפין למי מאיתנו שנהנה מגיוון ושינוי בחלל הבית. שידת מגירות מסוג זה, בין אם על גלגלים, בעלת מגירות נשלפות או אפשרות להוספה או גריעה של חללי אכסון מצטיינת בדרך כלל במחיר שווה לכל כיס ובמראה דינאמי וקליל.
האפשרויות הן בלתי נגמרות ואין טוב כמראה עיניים. מי שיחזה במו עיניו במבחר עשוי להיות מופתע מן העושר החומרי והצורני. אם כן – שידת מגירות, לא בהכרח רק אמצעי לשים סוף לבלאגן...

למידע נוסף אודות  עיצוב חדר שינה, שידות איפור, חדרי שינה יוקרתיים ועוד, כנסו לאתר המופיע בפרופיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב