דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי שינה יוקרתיים בסגנון רומנטי ומזמין 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 7596 פעמים ]

חדרי שינה כבר מזמן לא נועדו רק כדי לישון, חדרי שינה הפכו עבור הורים רבים למקום המפלט משאר בני הבית, לממלכה הפרטית שלהם. שם הם יכולים להיות אותם בני הזוג שנפגשו לפני 15 שנה, הרבה לפני שהם הפכו לאבא ואמא או למבוגרים אחראים. לשם מטרה זו ותחזוקת חיי הזוגיות, חשוב לדאוג ולעצב חדרי שינה בצורה שתהיה מזמינה, נעימה וכמובן תתרום לשימור הרומנטיקה.

ההנאה הגדולה ביותר בעיצוב חדרי שינה יוקרתיים בסגנון רומנטי היא שאין צורך לבצע שינויים מרחיקי לכת בכדי ליצור את המראה הרצוי, באמצעות כמה תוספות קטנות ניתן ליצור מראה חדש לחדר הקיים. להלן כמה טיפים פשוטים שיהפכו חדרי שינה רגילים לחדרי שינה שכל אחד היה רוצה (גם) לישון בהם:
• עיצוב חדר השינה צריך לקלוע לטעמם של שני בני הזוג. חשוב מאוד ליצור תיאום ציפיות בסיסי ומשם להמשיך, בכדי שלשני בני הזוג יהיה נעים להיכנס לחדר השינה. (אז אולי כדאי שתוותרי על הווילונות הורודים עם הפרפרים)
• בכל הנוגע לעיצוב חדרי שינה יש לשים דגש רב על בחירת הצבעים והשילוב ביניהם. כבסיס, ניתן לצבוע את הקירות בצבעים רגועים וחמים כמו ב'ז או חום בהיר. על רקע צבעים אלו ישתלבו באופן מושלם רהיטים מעץ שיבססו את המראה החם והנעים. ועכשיו כל שנשאר הוא להוסיף פריטים עיצוביים נוספים בעלי נוכחות בולטת: פמוט גבוה ומיוחד, מראה מעוצבת, ווילון תואם וכל דבר אחר שיתרום לתחושה ביתית ומרגיעה.
• נושא חשוב אחר בעיצוב חדרי שינה הוא התאורה. התאורה צריכה לענות על מספר פונקציות אפשריות: אור מרכזי בוהק, תאורה לצידי מיטה המתאימה לקריאה ולבסוף תאורה מתחלפת ורכה שתספק לחדר את האוירה הנכונה. שילוב של מנורות עם אהילים מעוצבים לצד המיטה או אהיל גדול ומעוצב העומד על הרצפה יוסיף אופי רב לחדר עצמו.
• בנוסף חשוב לא לשכוח את הרצפה. בשנים האחרונות חדרי שינה רבים מתהדרים ברצפת פרקט. הפרקט הוא פרקטי ונוח מאוד (אם הוא באיכות טובה), אך לעיתים שילובו עם ריהוט כבד מעץ יוצר הרגשה קלה של עומס. קיימות אפשרויות רבות לחיפוי הרצפה, אך לפעמים בחירה נכונה של שטיח בעל נוכחות, תספיק בכדי לתת את הטאץ' האחרון לחדר.
• בכל חדר שינה אנחנו מצפים למצוא מספר רהיטים סטנדרטיים כמו מיטה, שידות צד, שידת איפור וארון. ניתן להפוך חדרי שינה למיוחדים ומזמינים עוד יותר באמצעות שילוב ריהוט משלים. לפני המיטה ניתן להוסיף הדום מוארך הניתן לניצול כחלל אחסון או כספסל ישיבה. בנוסף ניתן לצור פינת ישיבה ולהוסיף כורסא מעוצבת והדום אשר יתנו כתם צבע מיוחד לחדר.
• טקסטיל - האווירה הרומנטית של חדרי שינה נוצרת רובה ככולה באמצעות אקססוריס אשר מעניקים לחדר את המראה החם והמפנק. וילונות מבדים רכים ונשפכים בשילוב עם תחרה 'מלבישים' את החדר ומאזנים את הנוקשות של הקירות. את הוילונות ניתן לתלות  על קרניז ברזל בעל פיתוחים וסלסולים מעודנים. שטיח רך ומפנק בחדר השינה יחמם את האוירה. מומלץ להתאים את השטיח לוילון או להפך ליצירת סינרגיה והתכתבות בין שני האלמנטים.
• אביזרים נוספים המשלימים את המראה הינם כיסוי מיטה וכריות רכות שיוצרים למיטה מראה מפנק ומזמין, נרות בגדלים שונים אשר יודלקו ברגעים הנכונים וכמובן תמונות המעוררות זכרונות נעימים אצל שני בני הזוג.

ועכשיו, לאחר שהשקעתם בעיצוב חדר כה רומנטי, הגיע הזמן להתפנות משגרת היום העמוסה ולהנות קצת מהחיים...

למידע נוסף אודות  עיצוב חדרי שינה, שידת איפור, חדרי שינה יוקרתיים ועוד, כנסו לאתר המופיע בפרופיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב