דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סלונים מעוצבים למבוגרים שמתאים גם לילדים 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 4558 פעמים ]

חדר המגורים הוא מרכז הפעילות המשותפת בכל בית. סלונים מעוצבים רבים מתחילים את דרכם כחללים המעוצבים לפי הטרנדים הכי חמים, ובמרכזם מערכות ישיבה מעוצבות ומסוגננות, אך עם הצטרפות הילדים והתרחבות המשפחה, מערכות ישיבה אלו הופכות למגרש משחקים בו שולטים הילדים ללא כל זכר לנפלאות העיצוב מהעבר.
על פניה, המשימה של שילוב מערכות ישיבה מעוצבות עם התאמה לילדים נראית כמשימה בלתי אפשרית, ויוצרת קונוטציה נוסטלגית של שמיכה פרחונית המכסה את בד הריפוד, אך אפשר גם אחרת. כמה צעדים פשוטים בתהליך עיצוב סלונים מבד יכולים להוביל אותנו אל הארץ המובטחת וליצור עבורנו חדר מגורים מופלא המשלב בין כל העולמות.
בבואנו לבחור מערכות ישיבה מבד חשוב שנתייחס לנתונים האובייקטיבים של החלל בו הם ימוקמו  כמו גודלו, מיקום החלונות וכדומה. לאחר מכן נגדיר את הצרכים שיספקו מערכות ישיבה אלו: הסבה ואירוח, צפייה בטלוויזיה, פינת משחק לילדים, פינת אוכל, חללי אחסון ועוד.
תחילה נתייחס לבחירת מערכות ישיבה.  קיים ממגוון עצום של  מערכות ישיבה אשר תפקידן לשרת גם מבוגרים וגם ילדים. ניתן להרכיב מערכות ישיבה מצירופים עיצוביים שונים, כמו לדוגמא מערכות ישיבה המורכבות משתי ספות של דו  תלת, אליהן ניתן לצרף כורסא מעוצבת או הדום להשלמת המראה. אפשרות נוספת היא  לבחור מערכות ישיבה מבד או ספות פינתיות פינתיות בהן ניתן להדגיש את תחושת המשפחתיות. לאחר בחירת סוג המערכת, ניקח בחשבון מספר פרמטרים נוספים:
הראשון והחשוב ביותר הוא סוג הבד. עלינו לבחור מערכות ישיבה המרופדות בבד הניתן לניקוי בקלות ולא ישמר זיכרונות מכתמי בוץ או שוקו. כיום קיימים סוגי בד רבים המתנקים בקלות ועמידים בפני שחיקה, וניתן לשלבם בגוונים ודוגמאות רבות.
בנוסף, למרות שקיימות מערכות ישיבה רבות המעוצבות בשילובים של עץ וברזל, חשוב שנבחר מערכות ישיבה מרופדות בכדי לשמור על בטיחות הילדים.
ולבסוף, חשוב לזכור כי ניתן לשדרג מערכות ישיבה עם כריות הנוי הנכונות הנכנסות לתמונה בשעות בהן חדרי המגורים הופכים להיות ממלכתם של המבוגרים.
במרכזן של רב  מערכות ישיבה מבד, תופסים את מקומם שולחנות סלונים. קיים מבחר עצום של עיצובים וגימורים, אך כדאי לבחון שולחן בעל פינות מעוגלות בכדי לשמור על בטיחותם של הילדים. אפשרות עיצובית נוספת היא להחליף את השולחן המסורתי בהדום, עגול או מרובע, אשר משתלב עם הספות וגם במראה הכללי של הסלון ויכול לשמש לחילופין כשולחן קטן וכמקום ישיבה נוסף.
חדרי מגורים רבים משמשים כמרחב משחק לילדים בשל גודלם. לכן לצד מערכות ישיבה, חשוב ליצור לילדים פינה בה הם ירכזו את הצעצועים והספרים שלהם. לידם נוכל להניח שולחן קטן או לפרוס שטיח שיהווה פינת משחק עבור הקטנים.  כך נוכל לשמר את ההפרדה בין האיזור של המבוגרים (הספות והשולחן) לאיזור שבו משחקים.
את הפן העיצובי יכולים לקבל חדרי מגורים מסוג זה באמצעות עיצוב מתוחכם שמשחק הילדים בו לא יגרע מהשפעתו: ניתן לצור נישות גבס מעוצבות לאחסון פרטי אומנות ונוי, עיצוב תאורה הנתלה חלקו מהתקרה וחלקו על הקירות ויוצר אוירה נכונה בהתאם לשעות היום וכמובן תליית תמונות אשר מעשירות כל חלל.
בבואינו לעצב חדרי מגורים שצריכים להכיל מערכות ישיבה מבד שישמשו גם מבוגרים וגם ילדים עלינו להשקיע בפריטים איכותיים ועמידים, הניתנים לניקוי קל ומיידי ויעניקו לסלון שלכם מראה מעוצב תמיד, גם בשעות אחר הצהרים.

למידע נוסף אודות סלונים מעוצבים, סלונים מבד ועוד, כנסו לאתר המופיע בפרופיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב