דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החופש לעצב 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1640 פעמים ]

עיצוב הבית מחייב מחשבה, תכנון, כישרון, ויחד עם זאת מדובר בפעילות מהנה ויצירתית. רשת חנויות רהיטים שמרת הזורע מעניקה לך את החופש לעצב.
החופש לעצב את החלל תוך התאמת פרטי הריהוט בדיוק עבורך, החופש לבחור את הבדים, הצבעים, החופש שלך לבחור סגנונות, לשלב, להתאים, לערבב וליצור חיבורים מעניינים ומקוריים. החופש שלך להיות יצירתי ולבטא אמירה עיצובית ואישית.
לרהיטים הנבחרים תפקיד מרכזי ביצירת אוירה נינוחה, עכשווית, המתאימה עצמה לעונות השנה השונות, לאופיים של יושבי הבית ובעיקר כמענה פונקציונאלי יומיומי, לצרכים בסיסיים.שמרת הזורע מזוהה עם ערכי הבית והמשפחה, הכל-כך חשובים ללקוח הישראלי. מושג הבית, המרחב המשפחתי והאישי, ההרמוניה, הרגשת הבית וההתאמה האישית.
בחנויות רבות ניתן לבחור ולהתאים את פרטי הריהוט על פי מידות חלל הבית ובהתאמה לצרכים שלך. קולקציית הרהיטים עשירה ומגוונת, הכוללת מבחר סגנונות ועיצובים, פתרונות פונקציונאליים שונים, שילובים של פריטים משלימים גופי תאורה תמונות ושטיחים.
ניתן  לבחור את עולם התוכן המתאים לך:
הסיפור הרומנטי "בחזרה אל הטבע" , קולקציית ה- Prima Vera, בשילובים נוספים מעניינים של בדים פרחוניים, העונים להתחזקות הסגנון הרומנטי. שימוש בשלל דוגמאות פרחוניות צבעים מרהיבים לצד שימוש בחומרים וגוונים טבעיים,המכניסים את הטבע הביתה. בחירה בסקאלת גוונים קרובים  Ton Sur Ton ליצירת מראה הרמוני.  שימוש בעץ כהה בשילוב של עיבודים מיוחדים. חזרה לקווים העגולים והרכים עם נגיעות עיצוביות "של פעם", בניחוח רטרו. Wild & Glimmer פראי ונוצץ, אלמנטים מעולם החי, לצד צבעוניות מרתקת, טקסטורות פראיות, תוך שימוש באפקטים נוצצים. בקולקציה בדים בטכנולוגיות חדשניות. קולקציה בסגנון מטאלי עתידי, לצד שילובים חמים ומפנקים.
מערכות הישיבה בקו נקי וישר המקבלות מראה מיוחד וזוהר, לצד כורסאות מעוצבות בשילובים מעניינים של קטיפות מבריקות, פסים זוהרים עם אפקט תלת מימד. בשמרת הזורע משלבים את חמימות העץ,ניקיון ודיוק של הצורה לצד מראה זוהר ועשיר.
Negro & Blanco השחור והלבן מהווים ניגוד דרמטי ונועז בכל חלל ניתן ליצור באמצעותם תחושות מגוונות, החל מאווירה אלגנטית עם נגיעה עירונית, וכלה בתחושה קונטרסטית המורכבת מטוהר ותום לבנים, ומרצינות מסתורית ומתוחכמת אותה מספק השחור. הלבן הבוהק והמרגיע מהווה רקע אידיאלי וניטרלי לכל עיצוב, בעוד השחור הרציני הוא הניגוד האולטימטיבי המדגיש, מבליט וממסגר חללים ופריטים. ביחד הם האור והצל, המוחצן והמופנם, הקלאסי והמודרני, יוצרים איזון נכון ומעודכן, שיכניס לבית דינאמיות שלא ניתן להתעלם ממנה, אם בעיצוב מודרני-עכשווי, ואם בסגנון המסורתי והרומנטי.
מראה קלאסי אצילי ומאופק בסגנון של שנות ה- 50. כבוד לעץ הגושני, עיבודים מיוחדים בשילוב של רפדות מחויטת. שימוש בבדי סאטן בעלי ברק יוקרתי, פסים קטיפתיים עם "זריקות" של זהב או כסף. ליצירת מראה מכובד, מוקפד המקרין איזון, משפחתיות מסורת ויציבות.

למידע נוסף אודות עיצוב הבית, רהיטים ועוד, כנסו לאתר המופיע בפרופיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב