דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שדרוג ספות מעוצבות בסלון בעזרת אקססוריז עיצוביים 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 6037 פעמים ]

רוב חללי הסלון נראים דומים – כמעט בכל סלון יש מערכות ישיבה מבד, שולחן קפה, מזנון שעליו מונחת טלוויזיה וכדומה. ההבדלים מתבטאים פעמים רבות במיקום הרהיטים, בצבעים ובסגנון העיצובי. אז איך נייחד את הסלון שלנו מכל השאר? איך ניצור מראה מעניין שימשוך את העין? ישנן דרכים רבות להפוך חלל להיות בעל מראה מוקפד ומעוצב.
ניתן לרהט סלון ברהיטים בעלי ייחוד אשר משדרים נוכחות, ניתן ליצור ניגודים באמצעות צבעים וסגנונות שונים או לחילופין לצור קונספט עיצובי היוצר סלון מיוחד ומובחן. אנחנו בחרנו להתמקד בדרך אחת אשר תהפוך כל סלון לסלון מיוחד ומעוצב בהשקעה של קצת מחשבה וטעם טוב. לשם כך נעסוק באקססוריז שיהפכו כל סלון להיות כוכב. אם מתחילים מאפס ומרהטים סלון חדש, חשוב לתכנן את הפרטים מראש – לקבוע את הצבעוניות שתשלוט או לבחור צבעים נייטרליים, להחליט על סגנון הריהוט, לחלק את החלל לפינות יעודיות וכדומה. כיום מקובל לבחור בצבעים נייטרליים למערכת הישבה כמו לבן, אוף- וייט, אפור או חום ולשלב בה את האקססוריז כאיים של צבע. במקרים בהם משדרגים סלון קיים, יש להתייחס בעיקר לצבעה של מערכת הישיבה כבסיס ולשלב את האקססוריז בהתאמה.
עבור כל סלון חשוב לבחור קונספט עיצובי אשר יצור סגנון עיצובי אחד ולא בליל פריטים. בעבר, חלל סלון שימש פעמים רבות כ"מוזיאון", אך כיום, עם כיבוש הילדים את חלל הסלון, אנחנו צריכים גמישות שתאפשר לנו יכולת שינוי מראה מהירה. כל האקססוריס שנתייחס אליהם הם ניתנים להסרה ולהחלפה.
כריות נוי – ניתן לשלב כריות בפינת הישיבה, על הספות וגם על כורסאות מעוצבות – הצבעים צריכים למשוך את העין ולשבור את אחידות של צבעי הספות ולחבר בין מערכת הישיבה לביו הכורסאות. בכל סלון ניתן לשלב בכריות הנוי בדים וטקסטורות שונות אשר ניתנות לשילוב בדרכים שונות ולצור מראה מעניין בכל פעם מחדש.
שטיחים – הוספת שטיח שאגי יוצר סלון חם ומזמין ומאפשר ליצור רקע צבעוני למערכת הישיבה. השטיח משמש גם כמצע ישיבה ומשחק לילדים.
תאורה – ניתן לשלב גופי תאורה מעוצבים שעומדים על הרצפה ויוצרים נקודת התייחסות מעניינת בחדר. במקביל ניתן להוסיף גופי תאורה שולחניים אשר מספקים תאורת אווירה למצבים בהם אור ההלוגן הבוהק אינו מתאים.
משחקי התאורה בחלקי הסלון השונים יכולים לשדרג אוירה ולצור מראה חדש לחלוטין ביום ובלילה הדומים – אפשרויות השימוש בהדומים הן רבות ומגוונות. באופן המסורתי הדום קיים לשם הנחת הרגליים, אך ההדומים המוצעים כיום מגיעים במגוון צורות וגדלים ומשמשים הן להנחת רגליים והן כמקום ישיבה וכשולחן קפה לעת מצוא. שימוש בהדומים מרופדים המשלימים את הגוון השולט בכריות הנוי יוצר אוירה של שלמות.
תמונות שמן – כשמעצבים סלון אל לנו להזניח את הקירות. ניתן לשלב תמונות המצוירות בצבעי שמן בגוונים התואמים לקונספט הצבעוני של הסלון ולהעשיר את המראה. תליית התמונות גם היא יכולה לשדרג – תליית תמונות באופן "אחר" ויצירתי יכולה לשבור את הפן המשעמם של תלייה אנכית.
אז מה היה לנו? התאמת צבעים, שילוב כריות נוי, הדומים, תאורה, תמונות שמן ושטיחים, אבל היד עוד נטויה ובעצם ניתן לשדרג כל סלון בעוד הרבה דברים אחרים כמו וילונות, חפצי נוי, פמוטים מסוגננים ואפילו כד גדול עם פרחים טריים אשר ריחם מטריף את החושים – צריך רק להעיז.

למידע נוסף אודות עיצוב ספות, גופי תאורה ועוד, כנסו לאתר המופיע בפרופיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב