דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור בעזרת אסטרולוגיה, טארוט ועץ החיים 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 2605 פעמים ]

תקשור בעזרת אסטרו-טארוט ועץ החיים

מאת רות אהרוני מנחה ומחברת ספרים לצמיחה רוחנית

תקשור דרך קלפי הטארוט בשילוב עם המפה האסטרולוגית מאפשר מסע יצירתי וחווייתי אל ה'עצמי'. כאשר משלבים את האסטרו-טארוט עם עץ החיים של הקבלה האוניברסלית, ניתן לעלות בסולם הרוחני אל רובד התודעה העליונה, ולקבל בתקשור מסרים ותובנות שינחו אותנו בדרכי החיים.

המסע אל התודעה העליונה הוא המסע שלנו אל עצמנו. האפשרויות לעשות את המסע הזה הן רבות ומגוונות. קלפי הטארוט למשל מציעים מסע עוצמתי לגילוי עצמי ולהתפתחות רוחנית. גם האסטרולוגיה פותחת מרחבים אינסופיים להכרה עצמית והתפתחות אישית ורוחנית. כאשר מחברים את שתי המערכות העוצמתיות האלו נוצרת מערכת חדשה וייחודית – אסטרו-טארוט.

השילוב בין האסטרולוגיה לבין קלפי הטארוט הוא טבעי ביותר, כיוון שהמערכת הראשית של הטארוט מונה 22 קלפים, וגם המערכת האסטרולוגית מורכבת מ-22 גורמים עיקריים: 12 המזלות ו-10 הפלנטות שמאכלסים את המפה האסטרולוגית. המפגש של קלפי הטארוט עם המפה האסטרולוגית הוא יצירתי, חווייתי ומרתק. עליכם רק להכיר את הכללים הבסיסיים של האסטרולוגיה ואת הפירושים הבסיסיים של קלפי המערכת המרכזית של קלפי הטארוט. השילוב של שתי המערכות מאפשר נגישות הן לרובד הפסיכולוגי שאותו מציעים קלפי הטארוט והאסטרולוגיה, והן לרובד הפרקטי, של מתן תשובות ברורות לשאלות קונקרטיות. כל אחת מהשיטות הללו משמשת כמראה לשיטה האחרת, והשילוב ביניהן מציב מולכם מראות נאמנות שמאפשרות לכם להכיר את עצמכם מכיוונים רבים ולשפר את עצמכם.

הרעיון המרכזי שעליו מושתתת שיטת האסטרו-טארוט הוא שהאנשים, המצבים והאירועים בחיינו הם בעצם השתקפויות שלנו, או הקרנה של המציאות הפנימית שלנו על המציאות החיצונית. לכן, כדי להכיר ולהבין את העולם סביבנו, עלינו להכיר ולהבין את עצמנו, ואם אנו רוצים לתקן את המציאות שמחוצה לנו, כל מה שעלינו לעשות זו עבודה פנימית. כשאנו מרפאים בעיה או קונפליקט בתוכנו, אנו מרפאים את "המציאות החיצונית" סביבנו, שאינה אלא השתקפות של פנימיותנו.

זהו רעיון מרכזי בשיטות רוחניות רבות, כולל הקבלה היהודית והקבלה האוניברסלית, וכאשר עובדים על הטארוסקופ, הרעיון הזה לובש צורה מוחשית מאד. הטארוסקופ הוא שילוב קלפי הטארוט עם ההורוסקופ – מפת הלידה האסטרולוגית. כיוון שקיים דמיון בין המשמעות של הקלפים לבין העקרונות של המזלות והפלנטות, משייכים כל קלף לאחת הפלנטות או לאחד המזלות. בספרי אסטרולוגיה, טארוט ועץ החיים  מובאים עקרונות העבודה העצמית עם הטארוסקופ.

מי שעוסק בטארוט יגלה שהשילוב עם האסטרולוגיה הוא עוצמתי מאד. גם מי שעוסק באסטרולוגיה יופתע לגלות נקודות מבט חדשות ומגוון אפשרויות להתבונן במפת הלידה האסטרולוגית ולזכות בתובנות חדשות. ומי שנחשף לתחומים אלה לא מכבר, או שזהו עבורו מפגש ראשון עם כלים מרתקים אלה לפיתוח המודעות, יפיק תועלת כפולה ומכופלת.

כאשר משלבים את האסטרו-טארוט עם עץ החיים של הקבלה האוניברסלית, ניתן לעלות בסולם הרוחני אל רובד התודעה העליונה שהנשמה שלנו נכספת ומשתוקקת אליו, וכל חיינו מחפשת את הכלים שיסייעו לה להתחבר אל מקור האור ממנו נבעה.  

השילוב בין שלוש השיטות האלה מאפשר לכל אחד מכם להתחבר להורוסקופ האישי ולטארוסקופ האישי שלכם באופן חוויתי ויצירתי, שהוא ייחודי ובלעדי לכם, ולקבל מסרים ותובנות שיקדמו אתכם במסע ההגשמה העצמית שלכם. תוכלו להבין את האנרגיה הייחודית של כל מזל ולהפנים את התיקון הרוחני של כל מזל. בעזרת המדיטציות על האותיות ועל עשר הספירות של עץ החיים תוכלו להתחבר לאנרגיית האור, לחזק את העוצמה הפנימית, למשוך את השפע האינסופי אל חייכם ולהקרין אותו על סביבתכם.

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית, מטפלת בעזרת NLP, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, אסטרולוגיה קרמתית וזוגית. מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני: 08-9340269


http://www.astro-coaching.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב