דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טלמרקטינג גם לעסקים קטנים 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 3005 פעמים ]

הצלצול היחיד היה בכלל טעות במספר. אז אולי תפסיקו להיות פאסיביים ותתחילו להביא את הלקוחות אליכם? השתמשו בשירותי טלמרקטינג וגם אליכם לא יפסיקו לצלצל.

אני? טלמרקטינג? בעסק כל כך קטן?

למה לא בעצם? זה לא משנה אם יש לך עשרה עובדים או שניים. כל אחד יכול להגיע אל לקוחותיו או לפנות אל לקוחות חדשים בעזרת חברות טלמרקטינג. זה לא צריך ליפול עליך. תן לאנשים עם מומחיות בתחום לעשות את העבודה.

טלמרקטינג לא אומר בהכרח מרכזי שירות עמוסים

לפחות לא אצלך בעסק. כיום ישנן חברות רבות שמציעות לך טלמרקטינג שנעשה עבורך, אבל לא ממקום העבודה שלך. אתה גם לא צריך לשלם עבור כל טלפנית ולדאוג לזכויות ההעסקה שלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפנות אל אחת מחברות הטלמרקטינג.

טלמרקטינג לעסקים הוא הפתרון המושלם עבורך. אותן פעולות שאתה היית עושה כדי לגייס לקוחות נעשים על ידי גורם חיצוני, שגם מבין בתחום טוב יותר ויוכל אף להגיע לתוצאות מועילות יותר. וכל זה בלי להקצות מקום למרכז עצבים טלפוני, לרכוש ולהתקין עשרות קווי טלפון ולבנות בעצם אגף שלם. אצלך בעסק הכל נשאר 'נקי'.

אוקיי. ומה זה בדיוק טלמרקטינג?

אז ככה: טלמרקטינג היא בעצם פעולה שיוזם בעל העסק (או חברות טלמרקטינג עבור בתי עסק) כדי לאתר לקוחות חדשים או לשמר את אלו הקיימים. איך זה נעשה? פשוט מאוד, בעזרת טלפון: בשיטת הטלמרקטינג מבוצעת שיחה אל בית הלקוח ובה מוצע לו מוצר חדש של החברה או שירות קיים, כדי 'להזכיר' לו איזו תועלת הוא יכול להפיק מבית העסק.

הלקוחות שאליהם פונה החברה יכולים להיבחר בצורה אקראית, למשל מתוך ספר טלפונים של אזור מסוים או בעזרת מאגרי לקוחות קיימים. אנשי הטלמרקטינג פשוט מתקשרים לכל אחד (לעיתים זו הודעה מוקלטת), במטרה לשכנעם לבחור במוצר או בעסק שהם מפרסמים.

ויש עוד דרכים לאתר לקוחות פוטנציאליים

לבתי עסק המעוניינים לעשות טלמרקטינג ממוקד, כלומר כזה שיפנה ללקוחות המתאימים, יכולים לעשות זאת באמצעות לידים. אותם לידים הם בעצם נתונים שנאספים על לקוחות בכל תחום, לגבי הרגלי הקנייה ותחומי ההתעניינות שלהם. כך, ניתן לדעת איזה אדם יתעניין קרוב לוודאי בטלוויזיות חדשות ואיזה יימשך אל מעילי עור.

בתור בעל עסק, זוהי שיטה יעילה לגיוס לקוחות חדשים: כשאתה יודע מי האנשים שמעוניינים במוצר כמו שלך, אתה לא מבזבז זמן על כאלו שיבואו מראש בגישה שלילית, כי זה פשוט לא תחום שמדבר אליהם. טלמרקטינג לעסקים שנעשה בעזרת לידים יכול להביא תועלת רבה יותר.

טלמיטינג: טלמרקטינג משודרג

פעולת טלמרקטינג רגילה באה להציע ללקוח מהעבר השני של הקו מוצר כלשהו ותו לא. הפעולה מסתיימת בשיחה הזו. טלמיטינג היא שיטה משודרגת: השיחה אל בית הלקוח לא נועדה למכור לו משהו ישירות, אלא לתאם איתו פגישה פנים אל פנים. פגישה כזו, אינטימית ואישית, יעילה כמובן הרבה יותר מטלפון ותביא כנראה להצלחה גדולה יותר.

בתור בעל עסק, חברות טלמרקטינג הן פיתרון מצויין. אתה יודע שעבודת איתור הלקוחות נעשית ממש כרגע, בזמן שאתה עובד, בצורה הטובה ביותר, מבלי שאתה צריך לדאוג לכל העניינים שמסביב. טלמרקטינג הוא בדיוק מה שאתה צריך כדי להתרומם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב