דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קדמוניות כלי הנגינה 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1590 פעמים ]

אם נקבל את המסקנות של הסקר החדש שנעשה בארגנטינה על לוח כלי נגינה, נופתע לגלות שכלים כמו תופים קדמוניים הועברו בתמורה לאוכל בימי קדם. אם נעיף מבט במה שמתרחש בעשור האחרון, נראה שהכלי הנפוץ ביותר בלוחות כלי הנגינה הוא גיטרה ולא שונה. בדומה לתקופות נפרדות בהיסטוריה בהן גיטרה לא הייתה כלי כה פופולרי, מרבית לוח כלי נגינה יכיל בתוכו המוני גיטרות בימים אלה.

מחד גיסא, קיימת בעיה של גיוון במוצרים מתחום כלי הנגינה בארץ בלוחות האחרים, ואנחנו נתקלים בתנועה מתגברת של כלים דומים שמוצעים למכירה.מאידך גיסא, יש דבר מה מנחם בכלי נגינה נפוץ שמוצע למכירה, במיוחד עקב זה שזה מניתן לשוק להתקדם בכל מה שקשור לעניין לוח כלי נגינה. הואיל ועתיד לוח כלי הנגינה כמו שנכתב לפני כן הוא לפרוח כי ההצלחה שלו היא עניין של תזמון היסטורי, קריטי לזכור שכל אחת מהבעיות הללו היא פעוטה. ומכל הגורמים שנאמרו לוחות כלי הנגינה ישארו איתנו באופן אופטימלי, מאחר שהגבר תמיד יתעניין בכלי נגינה ויחפש זאת בתחום של לוח כלי נגינה.

בתקופה שלנו בתקופה האחרונה, קצב החיים שלנו הוא מרגע לרגע. מתי שטסתי פעם נוספת במסוק בשיחה עם חבר על מכשול אזוטרי בתחום לוח כלי נגינה, גיליתי באותו זמן שהבעיה היא בחוסר ביתיות של לוח כלי הנגינה. במטרה להבין את הבעיה, יש לחשוב על הבעיה במובן ישן. לוח כלי נגינה הוא כלי מאוד ארכאי ששומש ע"י נשים וגברים, היות ומהותו של לוח כלי הנגינה הייתה מכירה כמו גיטרה למכירה. עקב זה שיש צורך שיתבצעו מכירות, מכירה אקראית היא דבר שנחשב פופולרי.

לסיום בלי ספק אף פעם לא לא מומלץ לקנות כלי נגינה במקומות מכירה זולים – היות ובד"כ הכלי המוסיקלי שתרכשו באופן מעשי לא יהיה איכותי. אם עקרונית אתם בדרך לקנות כלי נגינה, תמיד קיים הצורך וכן צריך לדון עם המומחה. כנזכר לעיל קניה בדקדקנות תוך עשיית בדק שוק היא רעיון מדהים עד כמה שידוע לי, בכדי שתוכלו לקנות כלי נגינה איכותי. בדומה לבחינה מעמיקה של השוק שעושים לפני קנית רכב, ברוב המקרים כלי נגינה שקונים בבדיקה שגרתית יהווה כנראה חלופה סבירה ביותר. אז שיהיה גוד לאק ולמיטב ידיעתי כדאי שתזכרו את מילותיו של דימה אלטרמן - “מי שקונה בזול למעשה קונה ביוקר".

חובב מושבע של כלי נגינה - מנגן שנים בלהקת אנטרטיק ליביה, מנגן בגיטרה, כינור, חליל ותופים. רואה הפצת מוזיקה דרך לימוד כלי נגינה כמהות החיים, ונגינת מוסיקה בפרט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב