דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חימום הבית : מכשירי חימום לבית 

מאת    [ 28/02/2010 ]

מילים במאמר: 753   [ נצפה 5600 פעמים ]

בית חמים ונעים בכל ימות השנה אם אתם מוצאים את עצמכם לבושים ליום קר בחוץ כשאתם על הספה צופים בטלוויזיה, הגיע הזמן לחשוב על אמצעי חימום טובים יותר לבית. שכן בסופו של דבר, איכות חיים זה לא ביטוי קר ומנוכר, אלא הרגשה חמה ונעימה שכולם רוצים להרגיש. אז הרשנו לעצמנו ללקט עבורכם את מכשירי החימום המומלצים הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר, כדי שיהיה לכם הרבה יותר נעים בבית ולא פחות חשוב, הרבה יותר נעים בלב. מאת: מיכאל בר פיטארו.

המזגן
הפתרון השימושי ביותר ויש אומרים אף החסכוני ביותר, כמובן אם יש לכם כזה בבית. מזגני ה"אינוורטר", המהווים את השם החם בתחום המזגנים כיום מאפשרים למשל ליהנות מחימום מהיר שאינו מייבש ומצריכת חשמל הנמוכה עד 40% מצריכת החשמל של מזגן רגיל. דגמים חדישים של מזגנים מיני ? מרכזיים אף יאפשרו לכם לשלוט על הטמפרטורה של כל חדר בנפרד, נתון החשוב בעיקר אם חיים בבית ילדים ואנשים מבוגרים, ולא פחות חשוב, נתון חשוב לחסכון משמעותי בצריכת החשמל. שימו לב אף למקדם האנרגיה המדורג בתווית האנרגיה מאותיות A עד G. האות A מסמלת את המזגן היעיל והחסכוני ביותר בחשמל ואילו האות G מסמלת את המזגן הכי פחות יעיל באנרגיה, כלומר זה שצורך הכי הרבה חשמל. הטמפרטורה המומלצת לעונת החורף ע"י חברת החשמל היא 18 עד 20 מעלות צלסיוס, אך בסופו של דבר רק אתם יכולים לקבוע מהי הטמפרטורה האידיאלית בשבילכם. רק זכרו כי כל עלייה של מעלת צלסיוס אחת מעלה עד כ ? 5% את צריכת החשמל של המזגן.

הרדיאטור
אמצעי החימום הבטוח והמומלץ ביותר לחימום חדר הילדים. הרדיאטור מכיל גוף חימום המחמם שמן במערכת סגורה, כלומר אינו פועל על אש ישירה ומכאן בטיחותו ויעילותו. צלעות הרדיאטור משפיעות על יכולתו לכסות שטח נרחב יותר ולכן ככל שישנן יותר צלעות כך תגדילו את שטח פיזור החום בחדר בו הוא מוצב. לעומת הרדיאטורים הרגילים שהתרגלנו לראות ואשר נחשבים לצורכי חשמל לא קטנים ולאמצעי חימום איטיים יחסית, קיימים אף דגמים מתקדמים ומשוכללים יותר. ביניהם ניתן למצוא רדיאטורים דיגיטליים המאפשרים לשלוט על הטמפרטורה בחדר ולהגיע לחימום מיידי ואחיד בכ ? 30% יותר מרדיאטור רגיל. וכן רדיאטורים הנראים כמו תמונה ומיועדים לתלייה על הקיר. אלה מציעים מגוון שכלולים הכוללים: מנגנון לפיזור האוויר בטורבו, שעון שבת, מתקן לחות מובנה למניעת ייבוש האוויר ועוד.

מפזר החום
אמצעי חימום מהיר ויעיל בעיקר לחדרים קטנים וסגורים, אותו ניתן להשיג בעיצובים שונים כגון: עומד, שוכב, שטוח או מעוגל. יתרונו הגדול במחירו הזול ובניידותו. כחלק ממשפחת מפזרי החום הרחבה ניתן למצוא אף את המזגנית ? סוג של מפזר חום המעוצב כמזגן ואף ניתן לתלייה על הקיר, בעל הספק ועוצמה גובהים המאפשרים לו להגיע לשטח פיזור חום גדול יותר ממפזר רגיל. חבר נוסף במשפחה הוא הקונווקטור ? סוג של מפזר חום רחב שגובהו מגיע עד לכמחצית המטר ושאותו ניתן להעמיד על הרצפה או לתלות על הקיר.

מקרן החום
אמצעי חימום הנפוץ בעיקר בבתי קפה. בעיצובם מזכירים מאוורר עגול והם פועלים על בסיס הקרנת החום לסביבה באמצעות משיכת חוט. הדגמים הרווחים ביותר הם מקרן חום לתלייה על קיר ומקרן חום ניצב. יתרונם הבולט של מקרני החום הנו בחימום מהיר וממוקד.

למגוון מקרני חום באתר

תנור הנפט
אמצעי חימום וותיק ומוכר כבר עשרות שנים המבוסס מן הסתם על מילוי התנור בנפט. יתרונו הגדול בחימום איטי ועמוק המשרה אווירה נעימה בבית. אומנם בדגמים החדישים ניתן למצוא מפסק בטיחות המכבה את התנור אוטומטית במקרה של נפילה או קבלת מכה חזקה אך העיסוק בנפט מעלה שאלות בטיחותיות שלא כולנו ששים להתעסק עמן. מומלץ בעיקר לאוהבי הנוסטלגיה.

תנור הגז
אמצעי חימום עוצמתי ומהיר האפשרי בעיקר אם ישנם נקודות גז בחדרים שונים בבית. התנור מכסה שטח פנים גדול מהחלל ולכן נחשב אידיאלי לחדרים גדולים. בחירה בתנור שכזה דורשת תשומת לב מיוחדת לנושא הבטיחות ולכן תנור הגז מומלץ בעיקר לאנשים שמעדיפים חימום בגז על פני כל אמצעי חימום אחר ויודעים כיצד לתפעל אותו על מנת ליצור לעצמם סביבה חמימה, נעימה ובטוחה בבית.

למגוון תנורי גז באתר 

תנור סיבי פחם
אמצעי חימום המזכיר מאוד את תנורי הסיבים המסורתיים. את התנור ניתן להעמיד לרוחב או לאורך ולרוב אף ניתן להפנותו לימין החלל או לשמאלו. תנור הסיבי פחם עמיד לאורך זמן וחסכוני בחשמל לעומת תנורי סיבים אחרים.

הקמין החשמלי
מבוסס על הקמין הקלאסי רק ללא ארובה וזהה בפעולתו למפזר החום. יתרונותיו הבולטים מצויים בעוצמת החימום ובמראה המעוצב המשדר אווירה כפרית במקום בו הוא ניצב. הקמין כולל אפקט המדמה להבה אש בוערת בתוכו ובדגמים המתקדמים ניתן למצוא אף שלט לשליטה על עוצמת החום וה"בעירה".

למגוון קמין חשמלי באתר

הפאנל החשמלי
אמצעי חימום לתלייה על קיר המבוסס על אוויר חם העולה כלפי מעלה ועובר סירקולציה לתוך החלל עד מתפשט בכל השטח. יתרונותיו בעובדה שניתן לצבוע את הפאנל בכל צבע שרוצים כך שיתמזג עם צבע הקיר, הוא מכסה שטח נרחב מהחלל ובשל יעילות עבודתו נחשב אף לחוסך בחשמל.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב