דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, קריאטיבי ויעיל מאוד.
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, קריאטיבי ויעיל מאוד. 

מאת    [ 28/02/2010 ]
מילים במאמר: 347   [ נצפה 1708 פעמים ]

 
 

דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, קריאטיבי ויעיל מאוד. דיוור ישיר הוא בעצם כל חומר פרסומי שנשלח בדואר ישירות לצרכן או ללקוח הפוטנציאלי שלך. החומר הפרסומי הזה יכול להסתכם בעמוד פשוט עם טקסט שיווקי או להיות חבילה יוקרתית עם חפץ ייחודי בתוכה, הוא יכול להישלח בתפוצה כלל עולמית ומנגד להגיע רק לעשרה אנשים שבחרת בקפידה. הכל על פי קהל היעד, התקציב ויותר מכל המטרה השיווקית. קופירייטר מנוסה ידע להתאים עבורך את הדיוור הנכון ולהפוך אותו לכלי שיווקי חזק ואפקטיבי.
אבל למה בכלל להשתמש בדיוור ישיר? בגלל המיקוד! ולא מדובר על חמש הספרות שמוסיפים לכתובת שעל המעטפה אלא על היכולת לכוון במדוייק את המסר השיווקי שלך. דיוור ישיר מאפשר לך להחליט לכמה אנשים לפנות ומתי ולכן, להגדרה של קהל היעד והמיפוי שלו יש חשיבות עליונה לפניה כתיבת הדיוור.
דיוור ישיר הוא בעצם פרסומת אישית. גם היום בעידן של המדיה הדיגיטלית, תמיד כיף לקבל חבילהמכתב בדואר עם השם שלך עליה. בניגוד לכלי פרסום אחרים כמו עיתונות ורדיו, כאן הפרסומת לא מופצת לקהל הרחב אלא מגיעה ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי שלך. אפשר להגיד שהדיוור הישיר מורכב מהרבה פרסומות "פרטיות".
קופירייטר מקצועי יכול להיות ההבדל בין עוד מכתב משעמם לדיוור חכם, מפתיע ולא פחות חשוב – יעיל. לקופירייטר יש בעצם שני תפקידים: הראשון הוא הקריאייטיב. הקופירייטר מביא את הצד היצירתי של הדיוור החל ממשפט מסקרן שכתוב על העטיפה ומושך את הלקוח שלך לפתוח ולהתעניין ועד לרעיונות יצירתיים בתוך הדיוור (כמו לשלוח משרוקית בדיוור לקורס מצילים...). רעיונות שיגרמו למקבל הדיוור לחייך או להתרגש יהפכו את הדיוור הישיר לפרסומת חוויתית ומפתיעה ויגבירו משמעותית את ההשפעה שלה על קהל היעד.
פן נוסף בעבודת הקופירייטר היא הכתיבה השיווקית. בגלל הפניה האישית לטקסטים השיווקיים בדיוור יש משקל רב, הם צריכים להיות מספיק מעניינים, מסקרנים ואפילו מרגשים ומצד שני הם חייבים להיות כתובים במבנה נכון, לשמור על סגנון כתיבה מהודק, להעביר את המסרים השיווקים ולהפוך את מקבל הדיוור לעוד לקוח מרוצה.
במשפט שילוב חזק בין רעיון לטקסט יהפוך את הדיוור הישיר הבא שלך לפרסומת ממוקדת, בולטת ועוצמתית.

אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב