דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר בזול 

מאת    [ 25/02/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2081 פעמים ]

העידן הטכנולוגי, מחייב כמעט כל סוג של בית עסק להקים אתר אינטרנט. בין אם יהיה זה אתר תדמיתי, אתר תדמיתי שיווקי או אתר מכירות. בנית אתר אינטרנט לעסק, קטן ככל שיהיה היא הכרחית, שכן זהו כרטיס הביקור המודרני של בתי העסק, כאשר היעדרותו מרמזת על דריכה במקום. נקודת מוצא זו, מובילה בעלי עסקים רבים בארץ ובעולם לפנייה אל חברות הפיתוח השונות, בבחינת האפשרות בנית אתר אינטרנט, כאשר כמו בכל תחום עסקי, ההיבטים הכלכליים הם המובילים בבחירת החברה אשר תפתח את האתר.

חברות פיתוח רבות, מציעות לבתי העסק השונים בנית אתר במחירים מוזלים. הכותרות הפרסומיות השונות, מציעות לנו לבנות אתר בזול, במחירים חסרי תקדים, כאשר למעשה, אין אנו מקבלים שרותי בנית אתר, אלא רכישת אתר בזול מתבניות של אתרים מובנים. לרכישת אתר בזול יתרונות מסוימים, אך חסרונות רבים. נפרט אפוא, מה הם היתרונות של הקמת אתר אינטרנט מותאם אישית, מול החסרונות של אתר בזול הנקנה מהמדף.

 אתר בזול - הוצאות נלוות יקרות
כאשר אנו רוכשים אתר בזול, אנו למעשה רוכשים אתר מתבנית מוכנה. משמעות הדבר היא שאנו רוכשים אתר בנוי, לא בהתאם לצרכינו, בתבנית המתאימה למגוון רחב ככל שניתן של מוצרים. לצורך הדוגמא, הרי לא ניתן לשער כי אתר הבנוי להציג למכירה מוצרי קוסמטיקה לנשים, ישמש באותה תבנית עיצוב בכדי להציג מוצרי מחשב או מוצרי חשמל! ובכן, אמנם ניתן להזין תכנים של אתר המציע שרותי מחשב למבנה של אתר המציע מוצרים קוסמטיים, יחד עם זאת, המבנה ההיררכי של האתר, במרבית המקרים לא יתאים, ואז, נתבקש לבצע שינויים בתבנית.

 השינויים בתבנית, הם שינויים יקרים. אמנם, לא נבקש לבצעם מיד עם רכישתו של האתר, שכן את הפגמים באתר נגלה לאחר טעינת החומרים והתכנים. עם הזמן נגלה כי התכנים לא מוצגים באופן הרצוי, ומפעם לפעם נבקש שינוי בתבנית. שינויים אלו, על פני הזמן, יסתכמו בהוצאות רבות, אשר שקלולם יעלה על מחירו של בנית אתר מותאם אישית, ומכאן - אתר בזול, יעלה יקר....

 הקצאת שם האתר בחינם או שטחי אחסון בחינם
אפשרות נוספת המוצעת למבקשים לבנות אתר בזול, היא האפשרות לחסוך כספים על ידי הקצאת שם האתר (Domain) ללא תשלום, או לאחסן את האתר על גבי שרתים המציעים אירוח אתרים ללא תשלום. אפשרויות אלו מוצעות על ידי חברות המספקות שרות זה, בתמורה להצגת פרסומת האתר על גבי אתר האינטרנט המאוחסן על שרתיה, או הנושא את שם האתר החינמי.

הבעייתיות במקרים אלו, נבחנת בראש ובראשונה באמינותה של החברה, שכן פעמים רבות מוקמות חברות המספקות שירותים מסוג זה, ומיד וללא התראה מוקדמת נסגרות, ומפילות אחריהן את השירותים המוצעים, והנה, אתר בזול הפך לאתר שאין. כמו כן, שמות האתר המוצעים בחינם, הם שמות לא קונבנציונאליים, אותם קשה לזכור, וקשה יותר לשווק.

 

 

 

אביב אתרים
קובי גולדברג- Webmaster
בונה אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב