דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליסינג תפעולי לפרטיים? 

מאת    [ 25/02/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 6784 פעמים ]

כנראה נתקלתם כבר ברחבי האינטרנט והחברות השונות בכל המילים והמושגים המופיעים כאן למעלה. אל חשש, מייד נעשה סדר בין כל המושגים ומה הם יתרונותיו וחסרונותיו של ליסינג תפעולי.

ליסינג, כפי שכבר הזכרנו, מיועד למי מכם שרוצה רכב חדש, אך בד בבד מעדיף שלא למשכן את ביתו לטובת יבואן כזה או אחר, אלא להשתמש בכסף שלו למטרות טובות יותר. חברות ליסינג שונות מציעות כיום שני מסלולים עיקריים המאפשרים לכם להנות מרכב חדש תמורת תשלום חודשי והתחייבות לתקופה מסוימת- מימוני ותפעולי.

נעים להכיר- ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי הוא מסלול הנרכש כרגע בעיקר על ידי חברות שונות, אך באחרונה מוצע גם לשוק האנשים הפרטיים. במסלול זה הלקוח מקבל רכב חדש ותמורת התשלום החודשי, מטפלת חברת הליסינג בכל ההוצאות וכאבי הראש השוטפים הכרוכים בבעלות ובתחזוק האוטו. על החברה לוודא ביטוח רכב וטיפולים. במקרה בו יש תקלה ברכב, באחריות חברת הליסינג למצוא מוסך שיטפל ברכב ובינתיים לתת לך- הלקוח, רכב חלופי.

מה שיש לנו כאן בעצם זה מסלול שמיועד לחסוך, אם זה לאדם פרטי ואם זה לחברה עסקית, את כל ההתעסקות המיותרת ברכב. כך, לבעליו נותר רק ליהנות מהיתרונות. ממש ביצוע הלכה למעשה של המשפט "סע לשלום המפתחות בפנים".

מה זה בעצם ליסינג מימוני?

בנוסף למסלול ליסינג תפעולי, קיים גם המסלול המימוני. במסלול זה, הלקוח חוכר את הרכב מחברת הליסינג ובעצם מקבל עליו מימון מקדים. גם כאן, תקבלו רכב חדש ותשלמו עליו סכום חודשי. למשך כל תקופת ההתחייבות הרכב יהיה רשום על חברת הליסינג. ביטוח הרכב, הטיפולים וכאבי הראש הרגילים יהיו באחריותכם. בתום תקופת ההתקשרות תוכלו לרכוש את הרכב תוך קיזוז הסכום המצטבר ששילמתם מדי חודש.

הערך המוסף של ליסינג תפעולי

בואו ננסה להבין לרגע באופן מוחשי איפה בדיוק בא לכדי מימוש יתרונו של הליסינג התפעולי: חישבו על עצמכם נוסעים באחד מכבישי הארץ ביום חורף גשום. אתם ממהרים מאוד לפגישה עסקית חשובה ששווה לכם הון עתק. לפתע המנוע שלכם דומם וכל הניסיונות לשכנע את רכבכם להמשיך ולנסוע עולים בתוהו.

אם הרכב שלכם נמצא במסלול ליסינג תפעולי, אתם יכולים להישאר לגמרי רגועים. תוך זמן קצר יגיע רכב חלופי של חברת הליסינג באמצעותו תוכלו להגיע בדיוק בזמן לפגישת העסקים, בעוד שרכבכם התקוע ממשיך בדרכו לטיפול במוסך.

באותה סיטואציה, בכל מסלול מימון אחר (אם זה ליסינג מימוני ואם הרכב בבעלותכם), כנראה שתיאלצו להישאר בגשם השוטף, לחכות לגרר, לתפוס מונית וככל הנראה גם לאחר לפגישת העסקים החשובה אליה התכוננתם.

ליסינג תפעולי- כמה זה עולה לי?

ועכשיו אתם ודאי שואלים- אבל כמה זה עולה לי? זה באמת מסובך להשוות בין כל מסלולי הליסינג השונים בחברות השונות. בדיוק לשם כך הומצא כלי שנקרא מחשבון ליסינג וניתן למצוא אותו באינטרנט. אז עכשיו כשאין יותר תירוצים, כל שעליכם לעשות זה לבחור איזה אוטו אתם רוצים, לבצע סקר שוק ולהתחיל לנהוג בו חופשיים מדאגות במסלול ליסינג תפעולי.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב