דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אייפון iphone - טלפונים חכמים 

מאת    [ 25/02/2010 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 3720 פעמים ]

כאשר מנסים לחשוב על הטלפון הסלולארי או בגלגולו המתקדם, הטלפון החכם המתקדם והנמכר ביותר בעולם, אין באמת תחרות ולמקום הראשון מגיע אייפון iPhone של חברת אפל Apple. מלבד האייפון אפל ידועה עוד קודם במוצרים מתקדמים הכוללים מחשבים ומחשבים ניידים, נגני מוזיקה מתקדמים וגאדג'טים, כאשר הכול בעיצוב המושך של אפל עם התפוח המפורסם הנגוס.

מאז שיצא המכשיר אייפון בעולם נדמה כי כל חברה מנסה להוציא מעין אייפון משלה, חברות כמו נוקיה או סמסונג ניסו ליצור טלפון חכם שינצח את האייפון, אבל די בטוח להגיד כי עד עכשיו אף חברה לא באמת הצליחה. הטלפון החכם או ה-סמארטפון הוא בעצם טלפון שהוא יותר מטלפון. טלפונים חכמים של חברות שונות כוללים חיבור מהיר לאינטרנט מה שמאפשר בעצם ניהול עסקים דרך מכשיר הפלאפון, כולל קריאת מיילים ושיחות ווידאו.

טלפונים חכמים אחרים מובילים בשוק הם הבלאקברי, הנפוץ בייחוד בארה"ב, או הפאלם פרה (PRE) שהוא מחשב כף יד שיצא כבר ב- 1996 ונחשב לאחד הטלפונים החכמים המתקדמים. אפילו חברת גוגל השיקה טלפון חכם משלה בשם נקסוס וואן הנקרא גם בשם גוגלפון שהיה אמור לגרום לאייפון להחוויר אבל גם הוא אכזב מעט. אפשר להגיד כי המתחרה הגדול ביותר של ה- iphone בעיקר בתחום המחשבים עד כה היו חברת Microsoft שהוציאה גם היא מערכת הפעלה חדשה לטלפונים חכמים בשם וינדוס מובייל. אבל על אף כל הניסיונות של המתחרים נראה כי האייפון עדיין מוביל במדד הפופולאריות של הטלפונים החכמים.

לאילו שמעולם לא פגשו ב- iPhone באופן אישי אולי קשה להבין ממה כולם כל כך מתרגשים, אבל בשנייה הראשונה שמחזיקים אותו ביד ומתחילים לשחק עם מסך המולטיטאץ' הממכר, מיד מבינים שיש בהמצאה הזו של אפל משהו מיוחד. נדמה כי לאייפון יש כל כך הרבה אפליקציות כך שכאשר כבר נראה לנו שהגענו לשיא היכולת ולא יכול להיות יותר מטורף מזה, אנו מגלים אפליקציה חדשה. גלישה מהירה באתרי הסרטונים באינטרנט גם תמצא לא מעט מערכונים על היכולות הבלתי מוגבלות של ה- iPhone.

משהו במכשיר אייפון iphone מושך אנשים מכל הגילאים. הדור המבוגר יותר שבשבילו הטלפון הראשון שהוציאה נוקיה (Nokia) היה המצאת המאה, יכולים לשבת במשך שעות ולהפוך את המכשיר על צידו ובחזרה רק כדי לגלות כי התמונה תתהפך ותתייצב בהתאם. בני נוער יתחברו יותר לאפליקציות משעשעות בהן אפשר לעוות את הקול, לשלב תווי פנים של שני אנשים ולדמיין כאילו אנחנו שותים שמפנייה היישר מהמכשיר.

אז למרות שגוגל, נוקיה, סמסונג, HTC והמתחרים הגדולים עם פלטפורמת ווינדוס (Windows Mobile) נושפים בעורפה של אפל בכל הנוגע למכשירי טלפונים חכמים, האייפון ממשיך להיות הטלפון החכם המוביל. האייפון מכיל בתוכו כל כך הרבה אפשרויות שכבר לא בטוח שאפשר להגדיר אותו כטלפון סלולארי, מחשב או גאדג'ט כי הוא בעצם קצת מהכול.

פארטי-אפ מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים, שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב