דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לצילום הריון 

מאת    [ 23/02/2010 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 1604 פעמים ]

טיפים לצילום הריון גליה אבירם - צלמת הריון ומשפחה
תקופת ההריון היא תקופה מדהימה שלא תחזור לעולם באותה הצורה. הנציחי אותה בכדי שלא תתחרטי כשהילד/הילדה יישאלו למה אין לך תמונה שלו בבטן... אז אלו הטיפים לצילום מוצלח:

התחילי מוקדם אם יש בך את הרצון והיכולת למספר ימי צילומים, נסי לתעד את התהליך כולו.
התחילי לצלם מייד עם כניסתך להריון, מוקדם ככל האפשר. את התמונות הבאות צלמי בחודש שלישי (מוקדם או מאוחר יותר בהתאם לשינוי הגופני). 
החל מרגע זה, הצטלמי פעם בחודש. בחרי בזווית אחת, עדיפות לפרופיל, ומיקום אחד בעל רקע נייטרלי.
בסופו של דבר, תוכלי להדפיס את התמונות ולחברן לסיפרון קטן. כשתדפדפי בספרון תוכלי לראות את התהליך כמו בסרט...

בחרי את הצלם הנכון לך
בתחילה, בקשי מבן או בת הזוג להיות מאחורי המצלמה. הצילומים יכולים להיות חוויה אינטימית ורומנטית לזוג.  בנוסף לכך, בקשי מחברה טובה או צלמת מקצועית (הרוב יעדיפו צלמת על צלם) לצלם תמונות נוספות ובכך לצרף את בן/בת הזוג לצילומים.
צרי מלתחה לצילומים אני תמיד ממליצה על כמה סטים לצילומים גם אם את לא ממש אוהבת להתלבש או איך שאת נראית בהריון. ביגוד שונה ייצור אווירה שונה. * הלבשה תחתונה - אני תמיד אוהבת לצלם נשים הרות בקומביניזונים ופריטי לבוש וינטג' ליצירת מראה רומנטי וקלאסי.    תחתונים וחזייה גם כן מצאלמים נהדר ויכולים לשמש אותך בצילומים עם בן הזוג (ובשבילו...) * חולצה מכופתרת - כן, כמו זו של הבעל, גדולה... בצירוף תחתוני מכנס מתקבלת תוצרה יפייפיה שתמיד מחמיאה לאישה הרה. תמונות כאלו תוכלי לשלוח לקרובי משפחה, חברים וכל מי שכבר חודשים מתחנן לתמונה שלך בהריון....
הצטלמי עם הילדים אם יש לך ילדים נוספים, צרפי אותם לצילומים ו"עודדי" אותם לתקשר עם הבטן... בקשי מהן לדבר עם האח/אחות שבבטן. תמיד פוטוגני וכיף לכולם.
שחקי עם הזוויות מכיוון שכעת, רוב המשקל שהעלית הוא באיזור הבטן, צילום מזווית ישירהמדי תיצור אשלייה שאת לא (או במקרה הטוב בקושי) בהריון! השתדלי להצטלם בפרופיל ונסי את שני הצדדים. בנוסף בקשי ממי שמצלם שגובה העין שלו/שלה יהיו קצת מתחת לשלך.  צילום מזווית גבוהה מדי יוצר אשלייה של אורך ורזון (מצויין לדומניות אבל פחות להריון מתקדם) וצילום מזוית נמוכה מדי יוצר בדיוק את ההפך...
שחור לבן! אני תמיד מעדיפה וממליצה על צילום בשחור לבן. מעבר לקלאסיות שלו, שחור לבן מבטל בדרך כלל "רעשים" ברקע והסחות דעת בסביבת הצילום ומשאיר את הפוקוס עלייך. ברוב המצלמות היום יש אופציה לשחור לבן, את לא צריכה אפילו תוכנת עריכה.
מיקום או Location, Location Location המיקום הוא מאוד חשוב להצלחת התמונה ולמה שהיא משדרת. אני מאמינה בצילומים שמדברים ולכן כדאי מאוד לבחור מיקום שידבר אלייך. נסי להצטלם בחדר התינוק, כן, גם אם עוד לא סיימת לעצב אותו... זו תהיה מזכרת נפלאה לך ולתינוק ויש לכך חשיבות רבה. מאוד מומלץ להצטלם בחדר השינה שלך. הרעיון מאחורי זה הוא שצילום במקום בו את חשה בנוח תמיד יראה טבעי יותר וישדר רוגע ואושר.
תאורה תמיד השתדלי להסתפק בתאורה טבעית. תאורת חלון היא היפה ביותר ונהוגה עוד מציורי ימי הביניים... במידה ואת מרגישה שחסר אור בתמונות נסי מנורת תאורה עומדת. קחי בחשבון שנורות שונות מייצרות צבעים שונים כמו צהוב, ירוק או כחול (סיבה נוספת לצילום שחור לבן!).
הגודל כן קובע הכלל הוא שככל שהבטן גדטלה יותר יש יותר מה לצלם. אני בד"כ ממליצה ללקוחות לא להצטלם (באופן מקצועי) לפני חודש שביעי. ההמלצה היא החל משבוע 37. כמה שיותר קרוב לתאריך הלידה המשוער...
בלי לחץ הצילומים אמורים להיות יום כיף... זה לא מבחן ואין נכון או לא נכון. שימי מוזיקה שאת אוהבת ברקע והוציאי כל מה שמסיח את דעתך מהבית (גם אם זה בן או בת הזוג). התחברי לתינוק שבבטן ותהני, זה הכי חשוב. המנעי ממבאים וחיוכים ישירים למצלמה בכל תמונה. זכרי שלא הכל צריך להיות מושלם, קחי נשימה עמוקה ותהיי את!

לפגישה ולהזמנת יום צילומים אנא פנו ל 0545526077 או למייל galyany@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב