דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אישי? למה אני בכלל צריך את זה? 

מאת    [ 22/02/2010 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 2147 פעמים ]

לא מפסיקים לשמוע את הביטוי אימון אישי מסביב ולכל אחד יש הנחות מה זה ודעה לגבי זה, בין אם עבר תהליך אימון או לא. במאמר הבא אנסה לעשות קצת סדר במהו אימון אישי (כמובן מזוית הראייה האישית שלי) ומה הוא יכול לאפשר לך.

הסרת המכשולים בדרך להשגת מטרות - אימון הוא על השגת מטרות; זוגיות, קריירה, יעילות עסקית ועוד. זה לא שאתם לא יודעים כיצד להשיג את המטרות שלכם, זה שאתם נתקלים במכשולים בדרך לשם: אנרגיה לא מספקת, דפוסים אישיים העומדים שוב ושוב בדרככם להשגת המטרה, אי שביעות רצון מרמת התוצאות ומאיכותם. אימון אישי יאפשר לכם להגיע לתוצאות שאתם רוצים בזמן קצר יחסית ביעילות רבה, בקלות וללא מאבק.

הסרת המכשולים בדרך לחיים שאתם באמת רוצים - לעיתים יש לכם כל מה שאתם רוצים (או כמעט הכל); משפחה אוהבת, קריירה מצליחה, יציבות כלכלית ובית יפה, אך משהו פשוט לא עובד. אינכם מצליחים ליהנות מהקיים כפי שציפיתם. בתהליך האימון תגלו כיצד ליהנות מכל רגע ורגע בחייכם ללא תלות בנסיבות, לשפר ולחזק את הקיים; ליצור זוגיות אינטימית ומרגשת יותר, יחסים טובים יותר עם הילדים או ביטוי עצמי רב יותר בעבודה. תלמדו לחיות באמת במקום להתנהל מיום ליום ולחיות באמת רק ברגעים מעטים כגון חופשות.

העלאת הביטחון העצמי ושיפור הדימוי העצמי - אחד הדברים העיקריים העומדים בדרכם של רבים אל החיים שהם באמת רוצים הם בטחון עצמי לא מספק או דימוי עצמי נמוך, ומרבית השיטות הקיימות בשוק כגון חשיבה חיובית, דימיון מודרך או שימוש במשפטים מחזקים ליצירת דימוי עצמי מנצח פשוט אינן מספקות את הסחורה. אני ניגשת לנושא מכיוון חדש, מפתיע ושונה ומאפשרת שינוי זה ממקום עמוק, פנימי ובעל עוצמה, וכך מאפשרת ללקוחותיי לפרוץ את הגבולות שהאמינו שאינם יכולים, לאהוב ולקבל את עצמם ולהשיג כל דבר שהם רוצים.

התמודדות עם משברים - לעיתים אנו נאלצים להתמודד עם מהמורות החיים; גירושין, פרידה, פיטורין או התמודדות אישית קשה אחרת, ולבד קל מאוד לשקוע בתוך הכאב ולאבד את האמונה שניתן שוב להרגיש טוב ולהתחיל מחדש. ובמקומות אלה הזמן עושה את שלו, אך הוא גם גוזל זמן וכך, אלו הממתינים שהכאב יחלוף מאבדים פרקי זמן שלמים מחייהם. מתוך ניסיוני האישי אני יודעת שתמיד ניתן לשנות, איני נבהלת ממצבים קשים ומהתמודדויות אישיות מאתגרות. ברגישות ובנחישות אאפשר לך להתמודד עם המשבר או עם הכאב שאתה נושא כבר שנים, להתחיל מחדש ולצמוח.

יצירת בהירות - אנשים רבים המגיעים לאימון אינם יודעים בדיוק מה הם רוצים, הם רוצים קריירה אחרת אבל לא יודעים מה מתאים להם, הם רוצים זוגיות אך נתקלים שוב ושוב ביחסים בלתי מספקים ואינם יודעים כיצד לשנות זאת, הם רוצים שהעסק שהקימו יצליח אך לא מוצאים את האנרגיה הדרושה לכך. יצירת בהירות היא אחת מאבני היסוד של אימון מוצלח. יחד ניצור שקט ושלווה פנימית שיאפשרו לך סוף סוף להבין מה אתה רוצה, מה נכון עבורך, לזהות להיכן בורחת לך האנרגיה, מהם הדפוסים המעכבים שאתה נושא וכיצד לשנותם.

תהליך אימון אישי 
יאפשר לכם בתקופה קצרה יחסית (כ-3-4 חודשים) להגיע לפריצות דרך משמעותיות במקומות בהם יתכן ואתם תקועים כבר שנים!

למי זה מתאים?
אימון אישי מתאים לאנשים בריאים בנפשם, המחזיקים את המושכות לחייהם בשתי ידיים. בכדי שתהליך אימון אישי יצליח נדרשת מהמתאמן בגרות נפשית, נכונות להביט למציאות בעיניים, מודעות עצמית בסיסית ומוכנות לצאת מאזור הנוחות ולעשות כל שיידרש בכדי לשנות את המצב הקיים.

אז אם הייתי צריכה לסכם מהו אימון אישי במשפט אחד זה מה שהייתי אומרת: אימון אישי הוא מסע מרתק לגילוי העוצמה שבכם ולחיים שבאמת אפשריים עבורכם.

שרון שחף
מאמנת אישית ועסקית מוסמכת
Co-Active Professional Certified Coach
www.shahafcoaching.com 

-:-:-:-

בקרו באתרי לקבלת מתנה - המדריך המעשי לחיים מאושרים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב