דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכשיטי כסף - הבחירה המשתלמת 

מאת    [ 21/02/2010 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2334 פעמים ]

יתרונם הבולט של תכשיטי הכסף הוא מחירם. כשמם, הם עשויים מכסף – מתכת, נוצצת ומשדרת יוקרה, בניקוד לתכשיטים העשויים חרוזים, למשל. למרות זאת, תכשיטי הכסף זולים יחסית לתכשיטים ממתכות יקרות אחרות – תכשיטי הזהב. הכסף זול יותר מהזהב, ומכיוון שבדרגתו הטהורה הוא אינו קשיח דיו, נהוג ליצור ממנו סגסוגות עם חומרים אחרים. תכשיטי כסף עשויים בדרך כלל מסגסגות המכונה כסף 925, כלומר מכילה 92.5% כסף, וידועה גם בשם כסף סטרלינג.


נוחות העיבוד היא יתרונם השני של תכשיטי הכסף – ניתן לעשות איתם כל צורה העולה על הדעת כמעט. תליונים מפותלים, עגילים נשפכים, סיכות משובצות באבני חן, צמידים דקיקים, טבעות משולבות באבני חן – מגוון תכשיטי הכסף שניתן למצוא ברשתות התכשיטים השונות, כמו מגנוליה למשל, הוא עצום.


יתרון נוסף של תכשיטי הכסף הוא צבעם הנייטרלי. הצבע האפרפר-מטאלי, שקיבל את שמה של המתכת עצמה, יכול להסתדר נהדר כאקססורי בפני עצמו, הוא מחמיא גם כשהוא משולב עם מתכות אחרות, כמו זהב (בתכשיטי גולדפילד, למשל), ויראה נהדר גם אם יוצמדו לו אבני חן בשלל צבעים. תכשיטי כסף משולבים אבני חן בוהקות, כמו גארנט בצבע אדום עז, טורקיז מרענן, אמטיסט סגול מלכותי, אבן פרידוט ירקרקה או אבן אוניקס שחורה ודרמטית  – יראו נפלא תמיד, ויתאימו לכל מאורע.


שילוב כל אלו טומן בחובו את היתרון החשוב מכולם של תכשיטי הכסף: הוורסטיליות שלהם. תכשיטי הכסף מתאימים לכל אחת, לכל בגד ולכל מאורע. הם מתאימים לבעלות עור בהיר, לבעלות עור כהה, לבלונדיניות, לברונטיות ולשחרחרות. תכשיטי כסף יהלמו בגדים בהירים, כהים, או בשלל צבעי הקשת. הם יהלמו כל סוג של בד, וכל סוג של מחשוף. הם יראו נהדר בעבודה, בבית, ביציאה קז'ואלית לבית קפה או לסרט, וגם באירוע חגיגה כמו חתונה. תכשיטי כסף מתאימים לנשים בכל הגילאים, ובגלל מחירם הזמין – כל אחת יכולה להרשות לעצמה לחדש ולהתחדש בתכשיט כסף, ולא רק באירועים מיוחדים.


מכל הסיבות הללו – תכשיטי כסף הם התכשיט המתאים והמהיר לכל מאורע. בפעם הבאה שאת ממהרת, כבר עם רגל אחת בחוץ אבל עדיין מתלבטת איזה תכשיט יתאים למטרה שלשמה את יוצאת מהבית – אל תהססי. תכשיטי כסף יהיו תמיד הבחירה הנכונה.

 

שמי עדי, אני עובדת במגנוליה - רשת תכשיטי כסף מובילה בארץ ובעולם המציעה עיצובים ייחודיים של תכשיטי כסף, ב-100 סניפים בארץ ובעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב