דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק מכירות 

מאת    [ 21/02/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2890 פעמים ]

שיווק ומכירות בכסות מסכת טכנאות
נראה כי הטכנאים שמתקינים את הציוד החשמלי שאתם קונים הם גם אנשי שיווק ומכירות. לא אחת קורה, שאם אתם קונים מכשיר חשמלי – אתם מקבלים ממש איש שיווק ומכירות הביתה במקום טכנאי. לפי החוק, על מנת שהביטוח יכסה את המכשיר במקרה של תקלה, את ההתקנה הראשונית חייב לעשות טכנאי מומחה של החברה שממנה קניתם את המוצר. זה אומר שאדם של החברה שאמור להיות טכנאי פשוט, מגיע אליכם הביתה. אבל החברה כבר יודעת שאם היא שולחת אליכם מישהו הביתה – עדיף שהוא יהיה מיומן מראש כבר גם בשיווק ומכירות. לדוגמה אדם קונה מכונת כביסה. שהטכנאי מגיע אליו הוא אומר לו שכדאי שיקנה מתאם חשמלי "איכותי יותר ממה שיש לו", והוא ממש לוחץ שיעשה זאת, בתשלום כמובן, רק כדי לדחוף לו עוד מוצר. כלומר הוא ממש עושה אקט של שיווק ומכירות. אם זה לא עובד – הטכנאי אומר שהחברה לא תכיר בביטוח אם לא יהיה המתאם. כלומר ממש מפעיל לחץ על הלקוח, שכולה רצה להפעיל את הביטוח על המוצר ולכן הזמין, כמתבקש, טכנאי של החברה הספקית. את האינפ' הזו כמובן לא סיפקו ללקוח שלנו כאשר קנה את המוצר – אלא רק אחרי שהגיע הטכנאי / ספק איש שיווק ומכירות. זה קורה בהרבה מאד חברות שמספקות מוצרים חשמליים. אמרו ללקוח שהוא צריך רק צינור מים ושקע חשמל ליד המכונה כדי להתקין אותה – ומספקים אחריות מלאה. האמנם?  
שיווק ומכירות
נכון שלא חובה לקנות את המתאם, אבל גם לא אמרו את זה ללקוח ואיימו עליו שאם לא יקנה – הציוד שיש לו לא יוכר באחריות המלאה. כלומר, לא חייבו אותו – אלא לחצו עליו לקנות זאת "מרצונו". זה כמובן משהו שחייבים לידע מראש את הלקוח לא? אגב אנשי השיווק ומכירות / טכנאים לא מסתפקים רק בזה, ואחרי שחולבים ממך עוד כסף הם מנסים להציע לך עוד מוצרים אחרים שבאמתחתם. יחשוב לעצמו הלקוח שלנו: הזמנתי טכנאי לא איש מכירות. אגב אתה רשאי לחשוב על זה, אבל אם תחליט אחרי שהטכנאי ילך ותרצה לקנות את המוצרים שהמליץ לך עליהם – תחוייב בדמי התקנה נוספים. החברה אינה קדושה בכך שאיפשרה לו לעשות כן, אלא רק פועלת על פי חוק, שכן מדובר בחובה על פי חוק הגנת הצרכן: עסקת רוכלות ניתן לבטל תוך 14 יום בלי נזק.
 הרצאות מובחרות - שיווק מכירות ושירות לקוחות 
שיווק ומכירות - המתח המתמיד בינהם.
שירות לקוחות  - האם אנו עושים מספיק? איך ניתן ללקוח את המיטב בכלים הנכונים? איך נשמר את הלקוחות שלנו? איך נדע אם הם תמיד איתנו? במאגר מרכז המרצים לישראל תוכל למצוא מרצים מעולים אשר יעבירו הרצאות מעשירות על מכירות ושיווק.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב