דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כשפענוח הציורים ובחירת צבעים נפגשים עם נומרולוגיה 

מאת    [ 21/02/2010 ]

מילים במאמר: 731   [ נצפה 1949 פעמים ]

צבעים ומספרים כמשמעויות בחיים


המצאותינו בעידן הדלי מאפשרת לכולנו להיות פתוחים וקשובים לפרטים הקטנים והגדולים שמשקיפים אותנו

ערנות ורצון ללמוד ולחקור להסתקרן ולהתפתח נמצאת בכל אחד ואחד הם שיובילו את המחשבה לידי התבוננות פנימה והחוצה , בדיאלוג רחב אופקים, ככל שארגז הכלים שלנו יתמלא ביותר כלים, כך נרגיש ונחווה את המציאות בצורה מעניינת מרתקת ומלאת תוכן ומשמעות.

בכל פעם שנגלות לנגד עינינו תיאוריות שונות הן יכולת להשתלב באופן הרמוני האחת בשנייה הן יכולות לשזור זר ססגוני שיוצר אוירה וחוויה מעצימה ומאתגרת. התבוננות פנימה והבנה שהיצירה היא שלמה ומושלמת. הזכות לאדם לאפשר לעצמו להפנים ולהחצין, לרקום ולפרום, החשיבות היא אפשרות היצירה, אדם שבוחר להיות במקום הפתוח ככלי ריק שמוכן להתמלא ולהתרוקן להיות כמו מים זורמים המעוררים חיים ודינמיות , המנקים את הדעות הקדומות ויוצרים מציאות רב גונית חדשה. אם נחזיק בידע ונאגור אותו בלי לאוורר ולהוסיף לו מידע נוסף, הידע יהפוך לביצתי מלוכלך וחסר ערך.לכן כל כך חשוב להתרענן להתעדכן ותמיד להישאר במקום של רצון ללמוד לחקור ולהוסיף תוכן וכלים למאגר הקיים.

הפעם אשלב בין שתי תיאוריות מדהימות האחת פענוח ציורים ומשמעות הצבעים והשנייה הנומרולוגיה שהיא תורת המספרים שנותנת מידע ומשמעות לכל סיפרה מאפס הלבן,הכל יכול ועד הסיפרה 9 שמהותו האמת השלמה בכל צורותיה

הצבע האדום משמעותו עוצמה, דומיננטיות, ראשוניות, רצון להוביל לבלוט, יש בו התלהבות, חיות, אהבה, אש בוערת מחממת את הלב ואת הקשרים החברתיים, זה הזקוק לתגובות הקהל איתן הוא מרגיש אחד, מרגיש מרכז העניינים עטוף באהדת הציבור מלא עוצמות וחיוניות ,מוצאת את השביל היצירתי לבטא את עצמו  כמוהו ה 1 בולט מעל כולם ראשון הראשונים, מפרגן לעצמו, יודע מה הוא שווה ומאמין שאי אפשר בלעדיו, תכונות אלה מובילות אותו להצלחה , לתחושה הבטוחה שרואים אותו בכל מקום, מתייחסים אליו ואל המעשים שלו, שילוב של ה1 והצבע האדון מעצימים זה את זה,

צבע נוסף שבחרתי לתאר כאן הוא השחור, צבע מסתורי, שנותן תחושת נסתר, צבע המעודד סמני שאלה, צבע שגורם למשתמש בו תבונה של למידה והעמקת הרצון לחקור לבדוק, להכיר עולמות חדשים, לבחון את האמת שנחוצה בו אינטואיציה,  כדי לראות ולחוות ידיעות חדשות שהתבונה בהם נבחנת ע"י חוכמת הרגש, שבה לידי ביטוי דרך החיבור בין הרגש והשכל, שילוב של שתי הדרכים, יעורר סקרנות, יפקח את העיניים ואת הלב גם יחד, הספרה שמתאימה ליכולת זו היא 7, סיפרה שמלמדת את האדם לעצור רגע ,להיות בהווה בכאן ועכשיו, להבין ולחוש את המיוחד שמגיע דרך ההמתנה כמו בשבת, יום הקודש, כמו בשנת שבתון בה ניתנת מנוחה מהמעשה ופינוי זמן ללמידה חדשה, התפתחות מתוך מחקר והפנמה של ידע חדש ופחות מוכר. הצבע השחור והספרה 7 בשניהם יש את המיקוד בהרפיה, מנוחה, נשימה עמוקה התבוננות על הרצון להתפתח ולהכיר בכישורים שנמצאים בתוך כל אחד וביקום שסובב את כל אחד לחוד ואת כולנו ביחד.


הצבע הסגול הוא צבע של אינטואיציה, חיבור אל העין השלישית, שמתבוננת על העולם דרך שילוב השכל והרגש, הוא מאפשר את ההתבוננות שבה חמלה, הבנה, הרגשה ומחשבה חוברים יחד ומוצאים  את האיזון והאמת הפנימית באופן מושלם שמעורר את האינטואיציה מתרדמת החורף הרדום, מעבירה אותו להתבוננות אביבית מלאה פריחה והעצמה אישית גדולה. הסיפרה 9 מתחברת באופן מושלם יחד עם הצבע הסגול, שניהם יחד מפתחים דיאלוג עם האמת הפנימית. הם מייצרים חוויה עמוקה כנה ואמיתית שנותנת תשובות נכונות, הן מעניקות את החופש להרגיש להפנים ולחוות את החיים.

 

התבוננות והבנת החיבורים היא זו שמביאה את האדם להכיר את עצמו ואת המכלול שעוטף ומחבק את תהליכי החיים. כולם יחד מדרבנים אותנו למצוא את השבילים, הדרכים והמעברים שהנפש רוצה ללכת בדרך הנכונה.

יחד עם הרצון ללמוד ולהפנים את התהליכים נלמד את רזי הצבעים והחיבור שלהם לצבעים נראה את שיתופי הפעולה והעצמת המספר והצבע, יחד ניצור תמונה ברורה ומיוחדת לכל אדם, שילובי צבעים ומספרים  מעניקים דרך שקלה לאבחון. כמובן שבחירה של צבע אחר למספר ילמד על שימוש שונה בתכונות אופי והוא זה שייחד כל אדם ממשנהו.

מאחלת לכל אחד ואחד לחוות את הצבעים והמספרים בדרך שמתאימה ומאפיינת אותו, בילוי נעים וחוויה מעצימה

רינת פלג אמיר, www.shirbut.net מפענחת ציורים ומנתחת כתבי-יד מומחית ובעלת ותק של שנים רבות בתחום. פתחתי שיטת אבחון המטפחת ומעשירה את התקשורת הבין אישית, בין הורה וילדו, בין אדם לחברו בין ממונה למועסק. מתמחה בתקשורת הורית תקינה ומפרגנת. מעבירה סדנאות מרתקות , המעניקות ללומדים אצלי ידע נרחב וכלים רבים למיצוי עצמי ויכולת אבחון והעצמה של אחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב