דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס איפור - מקצוע לחיים או תחביב 

מאת    [ 21/02/2010 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 2911 פעמים ]

כמו להחליט אילו בגדים לבחור מדי בוקר, מה יחמיא לגזרה שלי יותר ומה פחות, כך כדאי להתמצא ברזי האיפור: מה מתאים לבוקר ומה לערב, איך להבליט את תווי הפנים אך לא להגזים. כל זאת ועוד אפשר ללמוד בקורס איפור אישי, קורס שנועד למי שרוצה לדעת איך לאפר את עצמה בצורה קצת יותר מקצועית, אך עדיין לשמור את עניין האיפור כתחביב.

 

קורס איפור מקצועי

 

קורס איפור מקצועי, שלא כמו קורס איפור אישי נועד למי שמעוניין להפוך את האיפור למקצוע. קורס איפור כזה מעניק ידע בכל רזי האיפור וסגנונות איפור שונים ובוגריו יכולים להשתלב בתעשיית האופנה, הטלוויזיה והקולנוע או בתחום הענף של איפור כלות. קורס איפור מקצועי כמובן ארוך יותר ממשך קורס איפור אישי ובסופו מקבלים תעודה מקצועית.

 

איפור כלות

 

איפור כלות הוא תחום בפני עצמו בעולם האיפור, תחום המצריך תשומת לב מיוחדת, גם במהלך קורס איפור. איפור כלות צריך להיות זוהר במיוחד, על מנת לתת לכלה את המראה המושלם לערב החשוב בחייה ועליו גם להיות עמיד מאוד כדי שתשמור על המראה עד סוף הערב. מאפר מקצועי יידע להתאים את סגנון האיפור למראה הכללי המבוקש על ידי הכלה כך שישלים את השיער והשמלה ולא יתנגש איתם.

 

איפור אומנותי       

 

ישנם מאפרים המעוניינים לגעת בצד היותר ציורי ואפילו פיסולי של האיפור. ניתן להשתמש באיפור ממש כמו בצבע ובגוף או בפנים של המצויר ממש כמו בבד ציור חלק. איפור אומנותי יכול להתפרש להמון כיוונים, כי כענף אומנותי אין לו גבולות. איפור אומנותי יכול להיות איפור גוף, יכול להיות איפור מיוחד לתיאטרון או לקולנוע, להפיח חיים בדמויות הכתובות ויכול לשלב ממש אלמנטים של פיסול בחומרים שונים המתאימים לעבודה עם הגוף.

 

משך לימודי קורס איפור

 

משך קורס איפור תלוי ברמת התוכן שבו. קורס איפור אישי נערך בדרך כלל במפגש חד פעמי של מספר שעות וכולל התנסות אישית וליווי צמוד של מאפרים מקצועיים. קורס איפור מקצועי הוא משהו ממושך הרבה יותר, בדרך כלל נעשה במפגשים של פעם בשבוע למשך כחצי שנה ובו נלמדים בדרך כלל גם איפור כלות וגם איפור אומנותי. איפור אומנותי ניתן גם ללמוד כקורס בפני עצמו, אורכו גם כן מספר חודשים, אך הוא מצריך קורס איפור מקצועי כדרישת קדם.

 

איפה לומדים קורס איפור?

 

ישנם בארץ עשרות בתי ספר לאיפור, חלקם אף משלבים לימודי קוסמטיקה. כמה מהשמות הבולטים של בתי הספר לאיפור הם למשל ירין שחף, איל מקיאג', או גיורא שביט. בוגרי קורס איפור של בתי הספר האלו משתלבים בכל תחומי האופנה, הקולנוע, התיאטרון והטלוויזיה בארץ. אלו בתי ספר עם שם עולמי המאפשרים לך באמת לקחת את מקצוע האיפור צעד נוסף קדימה ולהפוך קורס איפור להרבה יותר מתחביב – למקצוע לחיים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב