דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פניאטה חגיגת יומולדת לגדולים 

מאת    [ 20/02/2010 ]

מילים במאמר: 339   [ נצפה 5575 פעמים ]

כולם אוהבים לחגוג ימי הולדת קטנים כמו גדולים, נהנים מהשמחה. אנו מצאנו כי המתכונת להפיכת הארוע לבלתי נשכח טמונה לא רק בשפע של מזון משובח או בעיצוב מיוחד של המקום, אלא גם בתכן ובפעילות המשתפת את כלל המוזמנים בהתרגשות ובהנאה של בעלי השמחה. ולכן....קיבצנו כמה הצעות שחווינו ואהבנו  בעצמנו ומתוכן בחרתי להציג את הפניאטה.

פיניאטה
הפיניאטה מוצאה ממקסיקו והיא מגיעה בצורות רבות ומגוונות. הפניאטה שלנו עשויה מעיסת נייר, חלולה וממלאים אותה בהמון המון ממתקים והפתעות קטנות.
חומרים: ניירות עיתון (שנאספו כמה וכמה שבועות מראש) חתוכים לחתיכות בגדלים שונים.2. בלון מנופח בצורה ובגודל שאתם רוצים. 3. הרבה דבק! 4.צבעים 5.  נצנצים, מדבקות ניירות צבעוניים.6.מוט – חצי מקל מטאטא צבוע בצבעי הפיניאטה. 7. שקיות של ימי הולדת.
הכנה: מניחים את הבלון על משטח מכוסה בניילון. מורחים את הצד שפונה כלפי מעלה בדבק ומכסים בניירות העיתון. מחכים מעט ומורחים עוד שכבת דבק ומכסים בחתיכות העיתון וכך מספר פעמים ומניחים בצד ליבוש. עדיף לפרוס את ההכנה למספר ימים כדי שהשכבות תתיבשנה. כל פעם עובדים על חלק אחר מהבלון. עובי הפיניאטה תלוי בכם. (אחרי כמה שכבות תתיאשו!) ככל שיש שכבות רבות יותר הפיניאטה חזקה יותר ומסוגלת להכיל יותר ממתקים והפתעות, אך קשה לשבור אותה. כאשר הפיניאטה חזקה וקשיחה דייה חיתכו בחלקה האחורי מלבן. השאירו את חלקו התחתון של המלבן מחובר. הוציאו את הבלון. נקבו חורים מקבילים בחלק האמצעי של הפיניאטה השחילו חבל ותלו את הפיניאטה ליבוש. יבשה? צבעו אותה קשטו ושוב יבשו.  מלאו אותה דרך הפתח האחורי בשפע של ממתקים והפתעות וסיגרו אותו. (שימו לב לכובד!). שתפו את הילדים בעשייה. יהיה בלאגן, הרבה צחוק והמון כיף.
הפעלה: קישרו את הפיניאטה במקום גבוה. העמידו את המשתתפים בשורה ושימו להם שקית יום הולדת ריקה בכיס. כל אחד מתקרב בתורו, עיניו נקשרות, הוא מסובב פעמיים, מקבל את המוט לידיו וכעת יש לו שלוש נסיונות לפגוע ולשבור את הפיניאטה. הרחיקו את כולם מהילד והמוט. נקרעה הפיניאטה? כולם שולפים את השקיות מהכיסים ורצים למלא אותם בממתקים וההפתעות שנשפכים עוד ועוד.. (כמובן שניתן לקנות פיניאטה..אבל..) עצה קטנה-  הכינו מראש בצד כמה שקיות מלאות ממתקים והפתעות עבור אלה שלא הספיקו למלא את השקית שלהם. לא לשכוח לצלם את השמחה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב