דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור פנסיון לכלבכם 

מאת    [ 18/02/2010 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2724 פעמים ]

 

כיצד לבחור פנסיון לכלב?

האדם עושה את הפנסיון

האם הייתם משאירים את הכלב/ה שלכם בידיים של האדם הזה? האם נראה לכם מהתרשמות אישית שאתם יכולים לסמוך עליו? האם תחושת הבטן שלכם אומרת לכם שהאדם הזה אוהב כלבים ובעלי חיים? האם היחס שלו לכלבים הוא היחס שהייתם רוצים שיינתן לכלב/ה שלכם?

לפני שאתם מחליטים על הפנסיון בו תשאירו את חברכם הנאמן על ארבע, תשאלו את עצמכם את סדרת השאלות שלעיל. כי בסופו של דבר, האדם, כלומר הבעלים של הפנסיון, הם שעושים את הפנסיון לפנסיון טוב, אחראי, שנעים לשהות בו.

 לכו עם תחושת הבטן שלכם

התייחסו לשאלת בחירת הפנסיון בדיוק כפי שהייתם מחליטים על הגן אליו תשלחו את ילדכם. אם הגננת לא נראית לכם, אם היא משדרת קשיחות, אי נעימות, לחץ וכד', הייתם לבטח פוסלים את הגן, למרות כל ההמלצות ולמרות היופי של המקום. כך גם לגבי הפנסיון לכלב/ה. לכו עם תחושת הבטן שלכם, כך גם תבטיחו לעצמכם שהשאלה האם לכלב/ה שלכם טוב עכשיו, לא תטריד אתכם במהלך הטיול, הנסיעה או החופשה אליה יצאתם.

 פנסיון בייתי או פנסיון סגור?

זוהי שאלה שאין עליה תשובה הנכונה לכולם והוויכוחים לגביה נמשכים וימשכו מבלי שתהיה לגביה הכרעה חד משמעית. התשובה לשאלה האם להשאיר את הכלב/ה בפנסיון בייתי או בפנסיון בו הכלב סגור במכלאה/חדר ותלוי ביציאה לטיולים היומיים, תלויה בסופו של דבר, בגישה שלכם לבעלי חיים בכלל ולכלבים בפרט.

אם אתם מאותם בעלי הכלבים המאמינים כי מה שטוב לכם טוב גם לכלב/ה, אז כמובן שפנסיון בייתי הוא המקום המתאים ביותר לכלבכם. כי במקום שמרגיש ונראה שיהיה לכם טוב, גם לכלבכם יהיה טוב.

אם אתם מאלה החושבים שכלבים זקוקים רק לאוכל, מקום נעים לישון בו ויציאה לטיול פעם או פעמיים ביום, אז גם פנסיון סגור יהיה עבורכם טוב. כי הגישה המצדדת בפנסיון סגור טוענת, שתפקידו של הפנסיון הוא רק לדאוג לבריאותו ושלומו של הכלב עד שבעליו יחזרו (ולא לדאוג לסיפוק צרכיו הנפשיים והחברתיים). מכאן, שלצורך כך מוטב פנסיון סגור, כי מכיוון שהכלב סגור במכלאה/חדר רוב היום, הסיכוי שיקרה לו משהו קטן בהרבה, בהשוואה לפנסיון בייתי.

אישית, אני מחזיק בדעה שכלב זקוק לבית, לתשומת לב אנושית והכי חשוב – לחופש! (להתרוצץ, לשחק, להוציא אנרגיה וכד'). לכן, אם טובת הכלב עומדת בראש סדר העדיפות שלכם בבואכם לבחור עבורו פנסיון, אז רק פנסיון בייתי בא בחשבון. אגב, בפנסיון הבייתי שאנו מפעילים בכפר יהושע, מעולם לא פגשתי בכלב שנכנס אצלנו לדיכאון. לעומת זאת, ראיתי גם ראיתי הרבה כלבים שנכנסו לדיכאון בפנסיונים סגורים.

בנוסף, מוסכם על כולנו שכלבים הם חיה חברתית, שהצורך בחיי להקה והיררכיה חברתית טבוע בצופן הגנטי שלהם. לפיכך, אין ספק שהכי טוב יהיה להם בחברתם של כלבים אחרים ולא כשהם סגורים רוב היום במכלאה או אפילו בחדר, מפנק עד כמה שיהיה. אבל שוב, זו רק דעתי האישית ויש כמובן שיחלקו עליה. 

   

        

 

חופשי! פנסיון בייתי לכלבים, בלי כלובים ומכלאות! בכפר יהושע


"חופשי!", הינו פנסיון בייתי לכלבים, הממוקם בלב כפר יהושע, שבעמק יזרעאל.


חופשי! כשמו כן הוא - פנסיון בייתי, חם ונעים, המתפקד בעצם כקייטנה לכלבים, בו הכלב/ה המגיעים אליו הופכים לאורחים של הבית, ישנים בו, נהנים ממרחב טבע גדול ויפיפה של 5 דונם! וזוכים לטיפול מפנק ואחראי, מאנשים שאוהבים חיות ומעדיפים לראות אותן חופשיות!


חופשי! הוקם ע"י טל וקובי לפני כ-10 שנים, מתוך אהבת חיות בכלל וכלבים בפרט, במטרה ליצור מקום מיוחד לכלבים בו יוכלו בעליהם להשאיר את הכלב/ה שלהם מבלי שירגישו צביטה בלב, בידיעה שחברם הטוב והנאמן חופשי ומאושר, מוקף אהבה ותשומת לב, ולא סגור בכלוב או מכלאה ותלוי בציפייה מתסכלת לטיול היומי.


טל: 073-7260596


054-4479950




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב