דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור חברת ניקיון 

מאת    [ 18/02/2010 ]

מילים במאמר: 285   [ נצפה 1682 פעמים ]

זה לא פשוט למצוא חברת ניקיון מתאימה. מבחר החברות בשוק הוא גדול מאוד, וקשה לבחור מי מהם באמת אמינה וטובה. חיפוש חברת ניקיון מציג רשימה ארוכה מאוד של תוצאות דיי דומות.

גם אופי הפעילות של החברות דומה. החברות עוסקות במתן שירותים שונים כגון ניקיון בתים, פוליש, ניקיון שטיחים, ואולי גם הדברה. אז על מנת לעשות סינון ראשוני, החלט בדיוק מה הם השירותים להם אתה זקוק. אחרי שבחרת את התחומים שמעניינים אותך, תוכל לצמצם את הרשימה על פי סוגי השירותים המוצעים. ביררו מול החברה האם היא מתמחה בכלל השירותים שאתם זקוקים להם. זה שעובדי החברה הם בעלי ניסיון בפוליש, לא אומר שהם יודעים לעשות ניקוי שטיחים באותה מידה. דעו לשאול את כל השאלות לפני הזמנת העבודה.

כמו כן חשוב לברר ואף לבדוק לבד מהו הוותק של החברה.כמה זמן החברה נותנת את השירותים הספציפיים להם אתם זקוקים? עם כמה חברות עסקיות עובדת? כמה בתים פרטיים ניקתה עד היום? כמה עובדות פוליש ביצעה? כמה עובדים בבעלות החברה? האופציה הנוספת היא לקבל מהחברה רשימת ממליצים וליצור עימם קשר.

לוח הזמנים הוא גורם נוסף שחשוב לא פחות. בררו לפני הזמנת העבודה, ובדקו כמה זמן לוקח לעשות את העבודה בפועל.עמידה טובה בלוח הזמנים שהוצב מצביעה על ניסיון וותק בעבודה. אי עמידה בזמנים עלולה לעקוב אתכם במקרה אחד, או להצביע על עבודה לא יסודית במקרה אחר.

לנושא האחראיות לעבודה ישנה חשיבות מאוד גבוהה גם כן. תבררו לפני ביצוע העבודה האם החברה נותנת אחראיות על העבודה שהיא מספקת, ומה בדיוק כוללת האחראית. האם החברה לוקחת אחראיות על כל העבודה שהיא עושה? מה קורה במקרה של נזק כתוצאה מעבודה?

אל תהססו להרים טלפון בכל שאלה שעולה על דעתכם בטרם ביצוע ההזמנה. כי מעבר לניקיון, אתם צריכים להרגיש ביטחון בחברת ניקיון איתה אתם עובדים.

חברת פוליש פאר מספקת שירותי פוליש, ניקיון והדברה. החברה עוסקת גם בהברקת מרצפות לסקטור הפרטי והעסקי. בפוליש פאר תמצאו מומחים בפוליש ושירותי ניקיון. היא בולטת בין שאר חברות ניקיון בשוק אודות לתשומת דגש על הפרטים קטנים, חומרים טובים וציוד חדיש ומתקדם. העובדים האמינים והאחראים של פוליש פאר עושים גם עבודות ניקיון בתים ודירות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב