דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור חברת הובלות ולצאת מרוצים ? 

מאת    [ 17/02/2010 ]

מילים במאמר: 820   [ נצפה 2518 פעמים ]

איך לבחור חברת הובלות ולצאת מרוצים?

שוק ההובלות בישראל גדול מאוד וקיימות בו מספר רב של חברות הובלה גדולות וקטנות. הובלה יכולה להתגלות כתהליך מייגע וכואב מאוד אם לא מקפידים על מספר כללים חשובים.בדרך כלל כאשר אנחנו רוצים לעבור לבית חדש ישנם כ"כ הרבה סידורים וריצות כגון: מכירת הבית הישן (שוכרים צריכים להשאיר את הבית מסויד ומאורגן), העברת חשבונות מים, חשמל, ארנונה ועוד, סגירת פינות בבית החדש, קניית ריהוט נוסף, עו"ד ועוד.., כך נוצר מצב שההובלה זה הדבר הכי פחות חשוב שעומד כרגע על הפרק, לכן, רובנו לא נבצע סקר שוק כנדרש ונסמוך על זה שהכול יעבור בשלום. בדיוק על זה בונים הרבה חאפרים שנמצאים היום בשוק ההובלות. לכן אל תתפתו הקדישו שתי דקות מזמנכם וקראו את המאמר עד סופו, מבטיחים שזה ישתלם לכם ביום ההובלה.

אנו באתר "חוסכים בגדול" ננסה במאמר זה לרכז עבורכם מספר עצות שימושיות שיעזרו לכם לעבור את הובלת הדירה / המשרד בצורה החלקה ביותר שיכולה להיות.

1.      הגעה ביום ההובלה – ישנם חאפרים רבים שייסגרו איתכם על תאריך והכול יהיה לכאורה סגור, אך  ראו איזה פלא ביום ההובלה עצמו פתאום תגלו שהוא לא יכול להגיע מכל מיני סיבות לא רלוונטיות (המשאית לא מניעה וכדו..) כאשר בפועל הוא סגר עם לקוח אחר שכנראה משלם קצת יותר מכם.

עצה: כאשר אתם חותמים על הסכם הוסיפו סעיף על פיצוי מוסכם במידה והמוביל לא מגיע מכל סיבה שהיא (פיצוי כספי של למעלה מ-1,000 שקלים) , כמו כן, ניתן להוסיף שהמוביל יישא בכל ההוצאות במידה ותצטרכו להזמין חברת הובלות אחרת.

2.      הגעה בזמן – זאת נקודת חולשה אצל חברות הובלה רבות, שכן כאשר הם מבצעים מספר עבודות במהלך היום הם יכולים להתחייב להובלה הראשונה באותו יום ולאחר מכן יכולים להיגרם עיכובים רבים עקב פקקים, בעיות שהתעוררו (ויש הרבה כאלה) בהובלות לפניכם, וסתם שעה שנתנו לכם למרות שידעו מלכתחילה שלא יעמדו בה.

עצה: על מנת למנוע עיכובים מיותרים התעקשו להיות ההובלה הראשונה ביום העבודה.

3.      גניבה / אובדן חפצים – ישנם מקרים שעליהם שמענו כי במהלך ההובלה "נעלמו" מספר פריטים יקרי ערך.

עצה: חפצים יקרי ערך ובעיקר ציוד שביר קחו איתכם ברכבכם הפרטי, אל תסמכו על המוביל שיצליח להעביר את כל הציוד בשלמותו, דבר זה יימנע הרבה אי נעימויות וויכוחים עם המוביל.

4.      הסכם עבודה חתום – מובילים רבים מנצלים חוסר הבנה / תמימות של לקוחות וביום ההובלה הם מגיעים לדירה ועושים את עצמם מופתעים, "לא סגרנו על כל הציוד הזה", "המקרר רחב מידי צריך לפרק את הדלתות ", "אין מעלית בבניין"  ועוד... ודורשים תוספת תשלום של מאות ואלפי שקלים לביצוע העבודה.

עצה: על מנת למנוע ויכוחים מיותרים או בעיות עם המובילים סכמו הכול כולל הכול מראש וכתבו זאת בכתב, פרטו ככל יכולתכם את כל שלבי ההובלה החל מאיפה מתבצעת ההובלה, בניין / משרד/ בית פרטי, קומה, מעלית יש או אין, האם יש חנייה ברחוב, המשך באם ישנן נקודות איסוף נוספות וכלה בפרטי הנכס אליו מתבצעת ההובלה. כשיהיה חוזה חתום הכולל פרטים אלו יימנעו דרישות נוספות לתשלום נוסף.

5.      ביטוח – חברות רבות מנסות לחסוך בעלויות ולא מבטחות את התכולה, דבר זה יוצר בעיות רבות כאשר הציוד לא מגיע בשלמותו ליעד המבוקש, בעיקר אם מדובר בציוד יקר מאוד (מכשירי חשמל, ריהוט,...).

עצה: ביטוח הינו פרמטר חשוב בבחירת חברת ההובלות. אל תחששו לבקש את פוליסת הביטוח מחברת ההובלות וודאו שהיא כוללת ביטוח על נזקים לתכולה בזמן הפריקה והטעינה ובזמן הנסיעה, ודאו שהפוליסה אכן בתוקף ועונה על דרישותיכם (שימו לב שמובילים רבים מנסים להטעות ומראים לכם את הביטוח של המשאית בלבד).

6.      יחס גורר יחס – הרבה פעמים יגיעו אליכם הפועלים ללא כוח וחשק לבצע את העבודה כנדרש או שיעבירו את הציוד ללא הרגישות הנדרשת.

עצה: יחס גורר יחס הינו המפתח להעברה מוצלחת, כבדו את המובילים והתייחסו אליהם באופן שהייתם רוצים שינהגו בכם, הציעו להם לשתות או הוציאו כיבוד קל וכדומה. כמו כן, למרות שאין חובה לתת טיפ למובילים הם מצפים שאכן יקבלו אותו מכם (שכן משכורתם מבוססת על בסיס וטיפים). על מנת שלא יתעוררו אי נעימויות סכמו על הטיפ לפני ההובלה והבהירו כי אם ייגרם נזק כלשהוא במהלך ההובלה הוא ינוכה מסכום זה.

7.      הצעת מחיר - מחיר ההובלה הוא נתון משתנה שכן ישנם פרמטרים רבים כגון: תאריך, מרחק, קומה, גודל דירה, סוג הציוד, כולל אריזה ופריקה, פירוק/ הרכבת ריהוט ועוד..., בנוסף לזאת, בתקופת עומס חברות רבות מנצלות את הלחץ בו נתונים הלקוחות וייתנו הצעות מחיר מופקעות.

עצה: לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלות אחת יש לקבל הצעות ממספר חברות ובחרו את המתאימה לכם ביותר. אל תוותרו גם אם אתם בלחץ, יש פערים של אלפי שקלים.

 

כעת כל שנותר לנו הוא לאחל לכם הובלה נעימה, בטוחה ומוצלחת.

אתר "חוסכים בגדול"

אתר חוסכים בגדול הינו אתר שיעזור לכם לקבל את ההצעות הטובות ביותר הן מבחינת המקצועיות והאמינות והן מבחינת המחיר שלא תשיגו בשום מקום אחר. זכרו, מה שאתם עושים עכשיו אנחנו עשינו הרבה לפניכם.

השירות ניתן חינם.

 

אתר "חוסכים בגדול"


אתר חוסכים בגדול הינו אתר שיעזור לכם לקבל את ההצעות הטובות ביותר הן מבחינת המקצועיות והאמינות והן מבחינת המחיר שלא תשיגו בשום מקום אחר. זכרו, מה שאתם עושים עכשיו אנחנו עשינו הרבה לפניכם.


השירות ניתן חינם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב