ניהול קמפיינים באינטרנט
אחד היתרונות העיקריים של הפרסום באינטרנט הוא היכולת לנהל
24/7 את הקמפיין, בדיוק כמו במעבדה ניתן לשנות, להוסיף ולגרוע
בהתאם לתוצאות המושגות ברמה היומית.
שיפור מתמיד ביחסי ההמרה (היחס בין כמות המבקרים באתר לאלו
שנקטו פעולה) יביא בהכרח לעלייה משמעותית בתוצאות ובשביעות
רצון הלקוח.
"באינטרנט אין דבר כזה שאין דבר כזה", מנסיון של 10 שנות פעילות
בהם הפקנו מאות קמפיינים, למדנו כי לא תמיד מה שעל פניו נראה נכון
בהכרח יעשה את העבודה.
הגולש הישראלי חי בתוך ג'ונגל של מידע וטכנולוגיה ומה שריגש אותו
היום יהיה OUT לגמרי למחרת, מה שמצריך אצבע תמידית על הדופק
וחשיבה יצירתית עתידית (כמו שהקמפיין הוא און ליין גם החשיבה שמלווה אותו
צריכה להיות כזו).
הקריאייטיב בפרסום המקוון בישראל נחשב למושקע במיוחד ברמה הרעיונית
וכפועל יוצא גם ברמה הוויזואלית/ טכנולוגית, מה שלא תמיד משרת את האינטרס
של הלקוח ולפעמים אפילו נדמה כי נוצר ע"מ לשרת את האגו של יוצריו.
אתרים מובילים ופרסומות מקוונות בארה"ב נראים הרבה פחות סקסיים ומעוצבים
ומתבססים יותר על תוכן ופחות על טכנולוגיה ומגניבות.
היינט כקבוצת אינטראקטיב העוקבת מזה כ-10 שנים אחר תורת הלחימה האמריקאית
מכוונת לעמידה ביעדי הלקוח באופן שיהפוך את הפעילות ברשת לנכס ולכלי עבודה
יעיל וקבוע.
לתפיסת עולמנו תקציב = תוצאה! ולא ייתכן שקמפיין לא ישיג את מטרותיו ברמה
הפרקטית.
שי בן ארי, מנכ"ל ושותף בקבוצת hi-net אינטראקטיב