דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוויה בתל- אביב 

מאת    [ 10/01/2007 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3695 פעמים ]

אתה מחפש אחר מלונות, אפילו מצליח להזמין מלון. כבר הספקת לשזף את גופך ( בטן גב), לאכול במסעדות המלון, לבדוק את המכון (ואת הבחורות). עכשיו אתה מרגיש שאתה צריך לצאת להרפתקה מלהיבה ולחקור את העיר, "לראות עולם" מחוץ למלונות . העיר ללא הפסקה, תל- אביב, מחכה לך. אז מה תל- אביב וסביבתה יכולים להציע לך?
 אם אתה מרגיש שבא לך ממש להתפרע ולהוציא את הילד שבך תמיד תוכל לפנות ללונה פארק. הלונה פארק מציע עשרות מתקני שעשועים אטרקטיביים לכל המשפחה ולכל הגילאים, והילדים- הם בכלל ייהנו מהחוויה. אף פעם לא מאוחר לתפוס את הרכבת....(או להיתקע במראות). בקרבת הלונה פארק מחכה לך חוויה אקטיבית של היסחפות אחר הזרם ( או פשוט השתכשכות במים).  המימדיון, פארק המים הגדול במדינה, ממתין לך. מגלשות, בריכות, אבובים וצוות בידור ידאגו להשאיר אותך עמוק בתוך המים.  אבל  אתה רוצה גם פארק מים וגם מתקני לונה פארק ולכן אתה קופץ לפארק שפיים. פארק " שפיים" הינו  פארק המים היחידי מסוגו הכולל מכוניות קארטינג, מתקנים ומגרשי ספורט מכל הסוגים: כדורגל וקטרגל, כדורסל, טניס, טניס שולחן וכדורעף.  צריך הרי להוריד את כל האוכל מהישיבה במלון. אופציה נוספת לפעילות, מזווית קצת שונה, הינה ספורט אתגרי אווירי עם מועדון "עגור", כך שתרגיש פשוט בעננים. במועדון סוגים רבים של פעילויות ובהן: גלישה אווירית, מצנחי רחיפה ממונעים וטרקטורון מעופף. לא תמיד הראש צריך להיות מחובר לקרקע.
 לאלו בינינו שאוהבים חיות (ומי לא אוהב חיות?) תמיד ניתן ללכת לספארי ברמת גן. זהו גן החיות הגדול ביותר בישראל . ניתן ללטף את החיות, לצפות בהתנהגותן ולבסוף לראות את האריות מלווים אותך ביציאה. אחרי הספארי והלונה פארק בטח תרצה להירגע עם סרט מצחיק. קולנוע סינמה סיטי  מכיל 21 בתי קולנוע ! סרט טוב, פופקורן וחטיפים, לנוח קצת מהאקשן ולצפות בסלבריטיז האהובים עליכם.  ואם אתה כבר נמצא בקרבת הסינמה סיטי, באותו המתחם תוכל ליהנות ממסע חוויתי שתנובה מציע לך. הפעלות, משחקי מחשב, סרטי אנימציה, סימולטורים ועוד. קח את קרוביך לחוויה משפחתית שלא תשכח במהרה.
הגיעה שעת הערב, אחרי שעות של פעילות מאומצת ( ומתיחת השרירים) אתה מרגיש שבא לך להתנתק מהכול ולדון בשאלות פילוסופיות על היקום והשאלות הקיומיות הראשונות שעולות במוחך הן:  מה יש למעלה? האם אנחנו לבד בעולם? אתה מרים את עינך לשמיים ומביט על הכוכבים. אבל אתה רוצים לראות את הכוכבים באופן אחר, מקרוב. אז אתה נוסע למצפה הכוכבים בגבעתיים.
עבר עליך יום ארוך: פארק מים, ספארי, ריחפת באוויר, ראית סרט והסתכלת על הכוכבים עכשיו אתה מרגיש עייף וכל מה שאתה חושב עליו ( במיוחד בחורף) הוא להיכנס למיטה חמה עם הפוך וללכת לישון. אתם חוזר חזרה לאחד המלונות שבחרת באזור ת"א, מחבק את אהוביך וחושב אולי פשוט היה עדיף להישאר במלון ולהתפנק.

 

אפרת בן יעקב הינה כתבת של חברת קומפיוקול שיווק באינטרנט ורשת הולידיי אין. לקבלת מידע נוסף אודות תחום התיירות והמלונאות אנא בקר באתר: http://www.h-i.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב