דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סלקום 

מאת    [ 14/02/2010 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 4331 פעמים ]

בסוף כל שנה עורכי מדורי הכלכלה בתקשורת הכתובה דירוג של מותגים. דירוג זה מציג את רשימת המותגים הגדולה בשוק על פי חשיפתם לציבור. חשיפה זו מוכיחה עד כמה הציבור מכיר את המותג והאם מדובר בחשיפה חיובית או שלילית. בכל שנה מופיעה חברת סלקום באחד המקומות הראשונים בדירוג.

חברת סלקום הופיעה בחיינו ב1994 ובכך היא שברה את המונופול של חברת פלאפון בתחום הטלפונים הסלולריים. למרות שההתחלה של החברה היתה קשה (בתחילה הפלאפונים שלה נקלטו רק באיזור שבין גדרה לחדרה, החברה סבלה עקב מחוסר אמינות שכן היא טענה שהיא מכסה את כל הארץ, וכן ב1995 החלו להופיע תלונות רבות של לקוחות החברה על ניתוקים בשיחות) כבר בסוף 1995 היו לה כמעט 200 אלף לקוחות  ועם הזמן היא הפכה לרשת המובילה בישראל. כיום יש לה יותר מ-3 מיליון לקוחות והיא מדורגת שנייה אחרי חברת אורנג'. גם בדירוג המותגים השנתי תופסת סלקום את המקום השני בתחום הסלולר.

חברת סלקום הפכה לחברה גדולה ומוכרת בזכות שלוש דברים. ראשית, היא ידעה לנצל את המשבר שחוותה בתחילת דרכה בצורה שתועיל לה. היא גייסה כוח אדם רב, נתנה ללקוחות צ'ופרים רבים, שכרה את חברת מוטרולה לצורך פתרון הבעיה ונראתה כחברה שאיננה בורחת מאחריות אלא להיפך, מתמודדת עם הבעיה בצורה כנה ואמיתית.

שנית, היא הוסיפה לשירותיה את רשת GSM רשת מתקדמת לשיחות בסלולר. היא עשתה זאת לפני רשת אורנג' וכן פלאפון. בכך היא איפשרה ללקוחות שלה להנאות מפלאפונים מתקדמים, שירות איכותי, ולמעשה הפכה את הפלאפון לא רק למוצר שמשמש לעבודה או נוחות, אלא מוצר שבלעדיו לא ניתן להסתדר. במשך הזמן סלקום היתה הראשונה גם להציג את הדור השלישי לקהל הישראלי, דבר שגרם ללקוחות רבים להצטרף אליה ולהנאות מהיכולת לבצע שיחות וידיאו באמצעות הפלאפון שלהם.

שלוש, חברת סלקום הפנימה את הכלל העסקי החשוב מכל, תמנף בחוכמה את ההצלחה שלך בתחום אחר כדי להצליח בתחומים אחרים. כך הפכה חברת סלקום מחברה שמוכרת טלפונים סלולריים לחברה שמעניקה חסות לתוכנית הטלוויזיה הכי נצפית בעשור האחרון, כוכב נולד, וכך היא ניצלה את יתרונות הדור השלישי (הורדת מוזיקה למכשיר) ושכרה מוזיקאים מוכרים שיקדמו את התכנים המוזיקליים שלהם דרך החברה. כך למשל תקליטה האחרון של משינה היה בחסות החברה וההופעות הראשונות שלה לאחר מכן היו ללקוחות החברה באולם צבוע סגול (צבעה של החברה), כמו כן קידמה החברה את התכנים המוזיקאליים של אמנים כמו עברי לידר, תיסלם ואביב גפן. אותם אומנים אמנם זכו לביקורות על כך אבל ציבור הלקוחות של סלקום זכה לקבל את תכניהם מוקדם יותר ולעיתים באופן ייחודי.

לסיכום, ב16 שנות קיומה הפכה סלקום מחברת טלפונים סלולריים לאחת החברות החשובות עבור הלקוח הישראלי.

אתר תגובות הוא  מדריך עסקים שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב