דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי פרסום ושיווק 

מאת    [ 11/02/2010 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 4069 פעמים ]

מה יותר חשוב, שיהיה לנו מוצר נהדר ביד ואיש לא יכיר אותו, או שיהיה לנו מוצר לא משהו אבל שכולם יכירו אותו? אנשי שיווק ופרסום יאמרו לכם, שאם מהאופציה הראשונה אי אפשר לעשות דבר, מהאופציה השנייה אפשר לגרום לאנשים להאמין שהמוצר הוא טוב. זה חלק ממה שתלמדו אם תרשמו ללימודי פרסום ושיווק.

 

לימודי פרסום ושיווק נלמדים במגוון רחב של מסלולים, ביניהם: תואר ראשון בתקשורת, תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני במנהל עסקים מגמת שיווק, תואר ראשון בכלכלה וניהול וכדומה. כמו כן, ישנם לא מעט קורסים העשרה בתחום הנ"ל כגון: קופירייטינג, פרסום פלנינג, שיווק ועוד. ברוב המוסדות האקדמיים בארץ, תחום הפרסום והשיווק נלמד כהתמחות בתוך תואר ראשון בתקשורת.

 

לימודים אלו שואפים להקנות לסטודנטים ידע הן באופן תיאורטי והן באופן מעשי על מנת שאלו יוכלו להפוך לאנשי פרסום בעתיד, ואף יהיו מבוקשים במשרדים השונים בעולם זה. מקצוע הפרסום והשיווק נוגע בכמה תחומים כגון: חשיבה רעיונאית, כתיבה יוצרת, כתיבה עיתונאית, תסריטאות, תקשורת, לימודי רדיו וטלוויזיה, קולנוע, מולטימדיה, החדרת מוצרים, שמות מותג, אמנות, סיעור מוחות ועוד.

 

במכללת כנרת שבעמק הירדן, מדובר בהתמחות בפרסום ושיווק בתוך לימודי רוח ותקשורת עבור תואר ראשון BA. תנאי הקבלה במוסד אקדמי זה הם : ממוצע בגרות משוקלל 85 ומעלה עם ציון 78 ומעלה בארבע יחידות אנגלית או ציון 500 בפסיכומטרי.להלן חלק מהסדנאות הקיימות בכנרת: קופירייטינג, ניהול וקידום מכירות, תקציבאיות, יחסי ציבור ודוברות וכדומה. במכללת ספיר שממוקמת ליד אשקלון, לומדים הסטודנטים בהתמחות תקשורת שיווקית הכלולה בתוך בית הספר לתקשורת. במהלך הלימודים, החבר'ה הצעירים לומדים במספר סדנאות מגוונות כמו: פיתוח קונספט קריאטיבי, תקציבאיות וניהול הפרסום, ניהול מותגים, התנהגות צרכנים, יסודות יחסי ציבור, יסודות הדוברות, יסודות השיווק ועוד. תנאי הקבלה במוסד אקדמי זה הם: בעלי ציון 650 בפסיכומטרי או ציון 95 בממוצע הבגרות יתקבלו באופן אוטומטי, תעודת בגרות מלאה בציון ממוצע של 85 ומעלה או ציון 530 בפסיכומטרי, ארבע יחידות באנגלית בציון 70 ומעלה או חמש יחידות בציון 65 ומעלה.

 

במכללת עמק יזרעאל, לומדים הסטודנטים פרסום ושיווק כחלק מלימודי תקשורת עבור תואר ראשון. סטודנטים בשנה ג' יכולים לעשות סטאז' במשרדי פרסום, כחלק מההכנה שלהם לקריירה שמחכה להם בתום הלימודים. מידי שנה מתקיים פסטיבל טלוויזיה "שובך מסך", אליו מגיעים אנשי מקצוע מרחבי הארץ למגוון פאנלים בתחומים התקשורתיים השונים. באוניברסיטת תל אביב, כל מי שמעוניין להתקבל צריך לעמוד בתנאים הבאים: ציון התאמה 641, פסיכומטרי 728 עם זכאות לבגרות בלי קשר לממוצע או ממוצע בגרות 111 עם פסיכומטרי 450 לפחות. מי שמעוניין בתואר שני בתקשורת, יכול להמשיך ללמוד בתל-אביב, אשר מציעה לימודים מתקדמים בתחום הנ"ל.

 

בסופו של דבר, מדובר בלימודים אטרקטיביים, דינאמיים אשר מהווים את הבסיס עבור אלו המעוניינים לייצר פרסומות או לשווק מוצרים שונים וכדומה. מסיימי התואר הראשון יוכלו לעסוק באחת מן האפשרויות הבאות: קופירייטינג,  תכנון מסע פרסום ואנשי שיווק.

 

המאמר מוגש מטעם אתר הסטודנט פורטל לימודים ייחודי המכיל אלפי ביקורות וחוות דעת של סטודנטים ובוגרים ממוסדות לימוד בכל רחבי הארץ


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב