דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טלפוניקה בוחרת בטריוונט הישראלית לשירותים פיננסיים ניידים באמריקה הלטינית 

מאת    [ 10/02/2010 ]

מילים במאמר: 683   [ נצפה 1858 פעמים ]

מדריד ותל-אביב, 10 לפברואר 2010– טלפוניקה, ספקית טלקומוניקציה מהמובילות בעולם, וחברת הטכנולוגיה הישראלית טריוונט, ספקית מערכת ניהול הטרנזקציות החזקה ביותר לשירותים פיננסיים ניידים מאובטחים, הודיעו היום כי טריוונט נבחרה לאפשר שירותים אלה ללקוחות טלפוניקה באמריקה הלטינית. מדובר על מגוון רחב של שירותים כגון העברות כספים בין צרכנים, מסחר אלקטרוני, תשלומי חשבונות ובנקאות מקוונת באמצעות טלפונים ניידים.

 

"בחרנו בטריוונט כספקית השירותים הפיננסיים הניידים שלנו על-סמך עליונות הטכנולוגיה והידע שלה", אמר חיימה גראו, מנהל עסקי הטרנזקציות בטלפוניקה אמריקה הלטינית. "רצינו גם לעבוד עם שותף המבין את המאפיינים הייחודיים של אמריקה הלטינית. טריוונט הוכיחה את יכולתה לעבוד איתנו באופן הדוק ליצירת האקו-סיסטמה העסקית האופטימלית לשירותים פיננסיים ניידים הכוללת שותפים בנקאיים, מסחריים וממשלתיים".

 

"טריוונט גאה לתמוך בטלפוניקה בפריסת שירותיה הפיננסיים ניידים ברחבי אמריקה הלטינית", אמר עמית מתתיה, מנכ"ל טריוונט. "בכך אנו מחזקים את מעמדנו כספק עולמי לשירותים אלה בשווקים המתפתחים והמפותחים גם יחד, כפי שהוכחנו כבר בקבוצת טלפוניקה וכן בהתקנות אחרות באירופה ובאמריקה הלטינית מחוץ לקבוצה זו. אנו מעריכים את ההזדמנות הניתנת לנו לספק שירותים כגון אלה למספר גדל והולך של אנשים בעולם".

 

על טלפוניקה

טלפוניקה היא מספקיות התקשורת הגדולות בעולם, המציעה טלפוניה קווית וניידת, עם עסקי פס רחב המשמשים מנוע צמיחה לשניהם. היא פועלת ב- 25 מדינות ובעלת בסיס גלובלי של 268 מיליון לקוחות. אסטרטגיית הגידול של טלפוניקה ממוקדת בשווקים בהם יש לה דריסת רגל חזקה: ספרד, אירופה ואמריקה הלטינית. על משקיעי טלפוניקה נמנים 1.5 מיליון בעלי מניות ישירים.

טלפוניקה לטינו-אמריקה מציעה שירותים קוויים, ניידים ובפס רחב באמריקה הלטינית, תוך השגת נוכחות בכל שווקי אמריקה הלטינית ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור, אל סלבדור, גואטמלה, מקסיקו, ניקרגואה, פנמה, פרו, אורגואי ווונצואלה.


 

 

על טריוונט

טריוונט, חברה ישראלית פרטית שנוסדה ב- 1997, מספקת את מערכת ניהול הטרנזקציות החזקה ביותר המאפשרת מגוון רחב של שירותים פיננסיים ניידים. באמצעות יצירת אקו-סיסטמה של שירותים אלה, מספקת טריוונט למפעילים סלולריים שירותים המוכחים כמגדילים את נתח השוק, המחזור הממוצע לצרכן ונאמנות הצרכנים.

פלטפורמת TRIV של טריוונט מותקנת כבר ברשתות סלולריות בכל רחבי העולם. לחברה מערכות יחסים קרובות עם בנקים מובילים, מטמיעי מערכות, ספקי אבטחה ורשתות מסחר.

במילים פשוטות, טריוונט הופכת את הכסף לנייד.

 

 

 

לפרטים נוספים:

עמית מתתיה

טל' 4580934 054

דניאלה ריכטר, גלי זנדר יחסי ציבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב