דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרופ שיפינג - להסיר ספקות ומחסומים פסיכולוגיים בדרך לבנק 

מאת    [ 10/02/2010 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2414 פעמים ]

לא מעט גולשים העוסקים במסחר אלקטרוני לסוגיו נרתעים מלעסוק בכל נושא ה"דרופ שיפינג" מסיבות שונות. חלקן של הסיבות נוגע לאמינות הספק או איכות המוצר, אך העיקרית שבהן היא רתיעה מחוסר ידע. במאמר זה אנסה לנפץ את המחסומים הללו שכן אין טרנד פשוט ורווחי ובאפס השקעה כמו שיטת מכירה זו.

אמנם פירטתי זאת במאמרים אחרים , אך תחילה משפט אחד על שיטת מכירה זו. ה"דרופ שיפינג" הינו מעין הסדר בינך לבין ספק כלשהו ברשת (שבדקת אותו ונרשמת אצלו) שאתה תמכור את מוצריו הוא מתחייב לשלוח אותם ממחסניו ישירות לקונה שלך. לכאורה , בשיטה זו אינך צריך להחזיק מלאי מוצרים, או מחסן , או חנות ואפילו לא משרד. כל מה שאתה צריך הוא לשבת בבית הקפה או בבית עם מחשב , עכבר וקצת אנגלית. תוכל למכור החל משרוך נעל ועד מטוס מנהלים ולגרוף רווח נאה.

על מנת לפשט את העניין ולהסיר מחסומים פסיכולוגיים אדגים לכם את הפוטנציאל באופן אחר: חבר המכיר אותך כעוסק במסחר אלקטרוני באינטרנט, פונה אליך ומבקש לתעזור לו לרכוש מכשיר אייפון והוא נוקב בסכום אותו הוא מוכן לשלם שעל פניו הוא נראה לך גבוה יחסית למחירים הנהוגים בשוק. עוד הוא אומר לך כי אם תשיג במחיר טוב יותר , ההפרש כולו שלך. וואלה , חבר טוב! מה אתה עושה? אתה בהחלט מתחיל לחפש לו את המכשיר במחיר הכי נמוך שאפשר על מנת שתוכל לשלשל לכיסך כמה פרוטות. אתה מחפש באינטרנט עד אשר אתה מוצא מציאה כזו ואתה מכניס את כתובתו של חברך ככתובת המשלוח.

התוצאה - קבלת מחברך סכום גבוה , שילמת סכום נמוך והמוצר נשלח אליו בלי שראית אותו ואפילו קבלת תודה גדולה מהחבר שהתפעל מיכולותיך ברשת.

בדיוק כך פועל התהליך , ב- 2 הבדלים - במקום החבר יש לקוח שאינך מכיר ואת המחיר הגבוה של המוצר אתה קובע בעצמך ומכתיב אותו ללקוח (לאחר שלקחת בחשבון את כל המרכיבים בקביעת המחיר הראוי).

והנה מחסום נוסף שאוכל להסיר לכם - גם אם אין לכם ספק ספציפי , חפשו אותו ברגע שיש לכם קונה , תמיד יימצא הספק והמוצר במחיר רווחי עבורכם ותוכלו לסגור עסקה. אזהרה - אם אתם חסרי ניסיון אל תנסו את זה באי ביי , שם אתם צריכים להיות עם מוצר ודאי ומוכן במלאי אצל הספק אחרת תסתכנו בפידבק שלילי.

רוצים לדעת עוד על דרופ שיפינג? כנסו לאתר דרופ שיפינג מסחר אלקטרוני ברשת , שם תמצאו את כל המידע.

 

בעל תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק וסחר בינלאומי.יועץ בנושא מסחר אלקטרוני ,חנויות ותוכניות שותפים באינטרנט. ויקטור כנפי http://www.dropshipro.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב