דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת שירותי ניקיון מקצועית 

מאת    [ 07/02/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2809 פעמים ]

חיפוש שירותי ניקיון חדרי מדרגות

ניקיון חדר המדרגות הוא הפנים שלנו- דיירי הבניין

ניקיון חדר המדרגות של הבניין שלנו הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בשגרת יומם של בעלי הדירות ברחבי הארץ. כאשר הכול זורם על מי מנוחות וחדר המדרגות מבריק, אף אחד מאיתנו לא שם לב לכך. אבל כאשר המנקה לא מופיע פעם או פעמיים וחדר המדרגות מתחיל להיראות רע, אז אנו מבינים כמה הנושא יקר ללבנו. הכניסה וחדר המדרגות של הבניין הם תעודת הזהות שלנו כדיירים.

איך בוחרים בין חברת ניקיון למנקה פרטי?

אם פעם היה ניקיון חדרי מדרגות דאגתו של וועד הבית בלבד, הרי שכיום ישנה אופציה נוספת בדמות חברת ניהול אשר עיקר עיסוקה הוא שירותי ניקיון. בכדי להחליט מה עדיף לבניין שלכם- חברת עבודות ניקיון או מנקה פרטי, מומלץ שוועד הבית ישב וישווה אל מול התקציב את הצרכים של הבניין. האם יש צורך בניקיון חדר האשפה? האם יש פחים לרוקן ברחבי הבניין? האם צריך לעשות פוליש למדרגות או לא?

חיפוש עובד ניקיון פרטי

בכדי למצוא מנקה לבניין, מומלץ פשוט לפעול בשני מישורים: הראשון הוא פרסום הצורך שלכם בעובד ניקיון, אם זה דרך לאתרי האינטרנט או בעזרת פרסום בלוחות הדרושים. בנוסף לכך, אתם יכולים לפרסם על לוחות מודעות בקרבת אזור מגוריכם מודעה עם מסר דומה. כמו כן, דאגו להפיץ בקרב מכריכם ובקרב ועדי הבניינים השכנים כי אתם מחפשים עובדי ניקיון- אף פעם אי אפשר לדעת מאיפה המועסק הבא שלכם יגיע.

מישור שני בו מומלץ שתפעלו הוא חיפוש אקטיבי של עובדי ניקיון: היכנסו שוב לאתרי האינטרנט המפרסמים מודעות דרושים ודורשי עבודה ובדקו אילו אנשים פרסמו את עצמם. באתרים רבים תוכלו לבדוק באיזה איזור הם מעוניינים לעבוד ומה היקף המשרה הרצויה להם. בחרו כמה אנשים הנראים לכם מתאימים והזמינו אותם לראיון אצל ועד הבית.

חיפוש חברת ניקיון

אין ספק שחברה שתבצע בבניינכם עבודות ניקיון היא הדרך הבטוחה ביותר לראש שקט. אין מצב כזה שהמנקה חולה או פשוט מבריז. עם חברה שכזו אתם יכולים להיות בטוחים שהבניין ישדר ניקיון לאורך כל השבוע ואין כל צורך שוועד הבית יצטרך להתעסק בזוטות כגון רכישת חומרי ניקיון, או אפילו בעניינים כמו רכישת פוליסת ביטוח עבור האדם אותו אנו מעסיקים (שהוא אגב נושא שיש להקפיד עליו למען כל דיירי הבניין).

איפה מוצאים חברה שמספקת שירותי ניקיון?

בשביל למצוא חברה המתעסקת עם ניקיון בניינים, באפשרותכם לנקוט באחת משתי פעולות עיקריות או בשתיהן יחד: הראשונה שבהן היא כמובן האינטרנט. אם רק תקלידו את המילים שירותי ניקיון בגוגל, ייפרשו לנגד עיניכם עשרות חברות המציעות שירותים מסוג זה. כל שעליכם לעשות הוא לבחור אחת שתתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

הפעולה השנייה והמומלצת היא, שוב, לפנות לועדי הבתים השכנים ולברר במי מהם פועלת חברת עבודות ניקיון ועד כמה הם מרוצים מן השירות והתעריפים שגובים מהם. אחרי הכל, לקוח מרוצה הוא ערובה לכך שאתם שוכרים שירותים אמינים וטובים אשר יתנו תמורה מלאה לכספכם ויצרו עבורכם את האווירה שאתם ראויים לה. בשורה התחתונה, זה לא משנה מה אתם בוחרים- חברה או מועסק פרטי. זכרו דבר אחד: ניקיון חדר המדרגות הוא הפנים של  דיירי הבניין.

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב