דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה אלקטרונית - הדברות ידידותיות לסביבה 

מאת    [ 07/02/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2355 פעמים ]

הדברה אלקטרונית- הדברה בגישה חדשה

הדברה אלקטרונית הוא שם כולל למגוון שיטות הדברת מזיקים חדשות אשר נכנסו לשוק בעת האחרונה ונמצאות בשימוש על ידי מספר הולך וגדל של חברות הדברה. רעיון הפעולה העומד מאחורי שיטות הדברה מסוג זה, הוא פעילות אקטיבית להרחקת המזיקים לעומת השיטות הכימיות הישנות המסתמכות על פעולה כלשהי של המזיק, כמו לדוגמא כניסה לתוך מלכודת או אכילת רעל.

איך הדברה אלקטרונית עובדת?

כיום ישנן מספר שיטות לביצוע הדברות אלקטרוניות. לכל מזיק השיטה המתאימה לו-
שיטות הדברה המשתמשות בגלי קול גבוהים עד כדי אולטרא-סאונד, יעילות להרחקת חולדות, עכברים ואפילו תיקנים. גלי הקול משודרים בטווח כזה שבני האדם או חיות הבית שלנו לא יכולים לשמוע. המזיקים בהחלט שומעים את הצלילים, אינם מסוגלים לשהות בקרבתו של מקור הרעש ונאלצים לעזוב.

אגב, הרחקת יונים באמצעות הדברה אלקטרונית נעשית בפעולה בעלת עיקרון דומה, רק באמצעות גלי קול נמוכים, שהאדם וחיות הבית גם כן לא קולטים. גם כאן הצליל גורם אי נוחות לציפורים והן נאלצות לחפש לעצמן בית חדש ושקט יותר.

שיטות נוספות להדברה אלקטרונית הן לדוגמא הרחקת נמלים בעזרת שיבוש השדה האלקטרומגנטי, עליו הן מסתמכות בהתמצאות במרחב. חשוב לציין כי שינוי השדה המגנטי לא אמור להשפיע על בני האדם או על המכשירים החשמליים, אלא רק על הנמלים. אם נרצה להרחיק חולדות, נעשה שימוש במכשיר הננעץ באדמה ויוצר תנודות סיסמולוגיות בקרקע אשר יכריחו את החולדים הנוגסים בגינת הירק שלנו לעבור לזו של השכנים.

שיטת הדברה אלקטרונית נוספת עליה נרצה לדבר היא באמצעות תאורה. כן כן, זה נשמע מוזר אבל תאורה בצורות שונות וספציפיות מסוגלת להרחיק מגוון רב של ציפורים מאזורי קינון בעייתיים. מיותר לציין גם כאן, שהאור אינו מזיק לבני אדם, רכוש או בעלי חיים אחרים.

יתרונותיה של הדברה אלקטרונית

היתרונות בשיטת הדברה זו הם רבים, אבל בואו נתרכז בכמה עיקריים וברורים לעין: ראשית, שיטת הדברה זו, בניגוד לשיטות ריסוס והדברה כימית שבהן השתמשו מדבירים עד כה, אינה פוגעת בסביבה או באדם. היא ירוקה ובטוחה לחלוטין. אין כל צורך להכין את הבית להדברה ואין צורך לעזוב או לאוורר אותו אחריה. פשוט מחברים לחשמל ומחכים מספר ימים שהמטרד יעזוב את ביתנו.

יתרון שני של הדברה אלקטרונית הוא במניעת חזרת המזיקים לאורך כל התקופה בה המכשיר עובד. אין שום צורך בריסוס חוזר ונשנה. עוצמת המכשיר אינה הולכת ודועכת עם הזמן, בניגוד למה שהיינו רגילים עם חומרי הדברה כימיים.

בנוסף לכך, אין המתנה למזיק שיועיל בטובו ויעשה את הצעד הראשון לקראת הדחתו מן הבית. ההדברה אלקטרונית היא הדברה אקטיבית אשר גורמת להתרחקות עצמאית של המזיק משטחנו ללא פגיעה פיזית בבעל החיים.

הדברה אלקטרונית: עליית מדרגה במאבק במזיקים

אין ספק כי הדברה אלקטרונית היא הדור הבא של עולם ההדברות. היא נקייה, ירוקה ואינה מסכנת את בריאותנו או את בריאות היקרים לנו בכל צורה שהי. בנוסף לכך, לאורך זמן היא זולה יותר משום שבעצם מדובר ברכישת מוצר חד פעמית במקום ריסוס או טיפול תקופתי. אם גם אתם נתקלתם בבעיית מזיקים בבית שלכם, פשוט ערכו בדיקה ורכשו עבור ביתכם מכשיר הדברה אלקטרונית ייעודי לבעיה. בהצלחה.

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב