דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מספקת ניהול אבטחה ואחסון דרך שירות הענן של Amazon 

מאת    [ 07/02/2010 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2995 פעמים ]

סימנטק הודיעה כי היא מציעה את הדור הבא של פתרונות אבטחה ארגונית וניהול אחסון דרך ענן המיחשוב הגמיש של אמזון (Amazon EC2). Symantec Endpoint Protection ו- Basic Veritas Storage Foundation זמינים עתה ב- Amazon EC2.

 

עסקים יכולים למנף את פתרונות סימנטק להוספת הגנה מובחרת למערכות ה- Windows בענן כולל מניעת איומים מקיפה וניהול האחסון, המתבצעת במקוון עם מערך כלים יחיד המספק אמינות, יכולת התרחבות, וביצועים גבוהים.

 

"מאחר שיותר עסקים ממנפים את הענן עבור יישומים ושירותים, הם מבקשים להגן ולנהל סביבות אלה עם פתרונות האבטחה וניהול האחסון של סימנטק להם הם רגילים", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "על-ידי לקיחת אותם פתרונות אבטחה וניהול אחסון מוכחים עליהם מסתמכים ארגונים במרכז המחשבים שלהם, והרחבתם אל  Amazon EC2, סימנטק מממשת את מחויבותה לספק יכולות בענן".

 

"כשירות Web המספק קיבולת מיחשוב הניתן לשינוי גודל לפי דרישה, Amazon EC2 מקל על מיחשוב Web עבור לקוחות מכל הגדלים", אמר סטיב רבושון, מנכ"ל קשרי מפתחים ופיתוח עסקי עבור שירותי Web של אמזון (AWS) "אנו שמחים על כך שלקוחותינו המשותפים יכולים עתה להרחיב את פתרונות האבטחה וניהול אחסון מקוון המוכרים להם של סימנטק אל ענן ה- AWS".

 

למשתמשי Amazon EC2 יש גישה לטכנולוגיות הגנה עיקריות המסופקות על-ידי Symantec Endpoint Protection המשלב אנטי וירוס של סימנטק עם מניעת איומים מתקדמת, לאספקת הגנת נגד תקיפות זדוניות כמו וירוסים, תולעים, רוגלות (spyware), סוסים טרויאנים, איומים מסוג Zero-Day, ו- Rootkits. Symantec Endpoint Protection מבטיח כי מידע יישאר בטוח ונכסים עסקיים יהיו מוגנים בכל מקום בו שוכן מידע.

 

למשתמשי ענן אמזון יש עתה גישה ליכולות ניהול אחסון מקוון מתקדמות המסופקות על-ידי Basic Veritas Storage Foundation מסימנטק, המאפשר להם לנהל שרתים רבים מממשק מרכזי, ולטייב במקוון ביצועי אחסון וזמינות. המוצר מאפשר פעילויות אחסון ללא הפרעה דרך ממשק גראפי ותצורה מקוונת עם דיסקים דינמיים.

 

שמוליק אנג'ל מציין כי הכרזה חדשה זאת של סימנטק היא צעד משמעותי נוסף באסטרטגיית הענן של החברה, שנועדה לספק ללקוחות בחירה ללא תחרות באימוץ של פתרונות ענן מבוססים על מוצריה הארגוניים של סימנטק.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב