דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנעולן ופריצת מנעולים 

מאת    [ 03/02/2010 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 2147 פעמים ]

מנעולן

הדלת היא למעשה מה שחוצץ בינינו לבין העולם החיצון. היא מגנה על רכושנו ועל פרטיותנו. אנחנו משקיעים זמן, אנרגיה והמון כסף כדי למנוע מזרים להיכנס לבית שלנו ולגרום לנו נזקים, ואז , למרבה האירוניה, אנחנו עצמנו ננעלים בחוץ. מצב ביש, אבל זה קורה לכל אחד מאיתנו כי בסופו של דבר, אנחנו אנשים. הפתרון זה פורץ מנעולים, שהוא בעצם מנעולן שיבוא לפרוץ את הדלת, ודחוף, אחרת אי אפשר להיכנס לבית.

הי, רגע! מה בעצם מבדיל בין פורץ מנעולים לבין סתם פורץ? איך נדע שאותו "מנעולן" לא יבוא אלינו הביתה מחר, ויפרוץ את אותו המנעול ויעשה בביתנו כבשלו??? ההבדל הוא אישור של משטרת ישראל. למנעולן מקצועי יש אישור פורץ מנעולים מורשה מטעם המשטרה ואילו הפורץ שלוקח דברים מהבית, הוא סתם פורץ, שהמשטרה מטפלת בו באופן שונה.

אנחנו זקוקים לשירותיו של מנעולן לא רק כשאנחנו ננעלים מחוץ לבית, אלא גם במקרים של פריצות לבית. פריצה אגרסיבית יכולה להרוס את המנעול, כך שאין אפשרות להשתמש בו יותר, ובעצם אין ברירה אלא להחליף אותו. גם אם המנעול עודנו שמיש אחרי הפריצה, עדיין נרצה להבטיח שדבר כזה לא יקרה שוב, ונעדיף להחליף את המנעול. מקרה נוסף שבו זקוקים למנעולן זה מעבר דירה. אי אפשר לדעת מי גר שם קודם והאם השאיר לעצמו מפתחות, ולאיזו מטרה, עדיף לא לקחת סיכונים ולהחליף מנעול. אנחנו משתמשים בשירותיו של המנעולן גם לשכפול מפתחות וקניית כספות, הוא גם מעניק שרותי תחזוקה למנעולים השונים. אם אנחנו מרגישים שהמנעול כבר לא עובד כמו שעבד פעם, כדאי לבדוק למה כי תיקון פשוט יכול למנוע החלפה של מנעולים בעתיד. הרבה פעמים לא צריך להזמין מנעולן הביתה. ישנן תקלות פשוטות שאדם מן השורה יכול לפתור אותן בעצמו, אך כדי לא לגרום לנזקים, כדאי להתייעץ עם מנעולן שסומכים עליו.

לצערנו, ישנם כמה אנשים שהוציאו שם רע מאוד למנעולנים בשנים האחרונות. העניין אפילו הגיע  לתוכנית כלבוטק, דובר שם על פורצי מנעולים שעזרו לאנשים לפרוץ דלתות, ועל הדרך החליפו להם גם מנעולים בעלות של מאות שקלים, כשלמעשה לא היה שום צורך בכך. מכאן שחשוב לוודא שמי שעושה את העבודה הרגישה הזו הוא מקצוען שלא ינסה לנצל את המצוקה שלנו. כדי לוודא שאנחנו לא נופלים על אותם רמאים ומגיעים למנעולן אמין, כדאי לבדוק קודם כל את הוותק של החברה. ככל שהחברה נמצאת בשוק זמן רב יותר, כן גדלים הסיכויים שנקבל עבודה יעילה יותר. חשוב לבדוק לא רק את הוותק אלא גם שהשם של החברה לא השתנה עם הזמן, חברה הנותנת שרות יעיל דבקה בשמה הטוב לאורך שנים, אך אם היה צורך לשנות את שם החברה, זה יכול להעיד על בעיות.

בשורה התחתונה, אנחנו לא פונים יותר מדי לשרותיו של מנעולן, ובגלל שהפניה למנעולן נדירה יחסית, הנטייה היא לא לבדוק לעומק מול מי עומדים, וזה לצערנו נגמר בעוגמת נפש בהרבה מקרים. אולי הדרך הטובה ביותר להבטיח שירות טוב זה לרשום שם של חברה שהעניקה שירות טוב למישהו שאנחנו מכירים, גם אם כרגע אנחנו לא זקוקים לשרותיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב