דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות 

מאת    [ 01/02/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1524 פעמים ]

כסאות בר

חולמים על בר? מי לא! בר הוא תוספת נפלאה לכל מטבח כפתרון לפינת אוכל (בעיקר לארוחות קלילות, קפה ונשנושים). הבר הוא מקום שכייף לשבת עליו עם חברים, כייף לשוחח בטלפון, לעבוד על מחשב נייד ואפילו לקרוא. בר כתוספת למטבח הוא לחלוטין לא השקעה כספית גדולה ובעיקר (וזו גדולתו של הבר) הוא כמעט אינו תופס מקום! אתם יכולים להקצות פינה קטנה בין המטבר לפרוזדור, בין המטבח לסלון או אפילו במרכז המטבח - חלקה קטנה עם שולחן (עץ או ניירוסטה) גבוהה עם כסאות גבוהים.

מה שמאפשר לבר להיות כל כך פרקטי מבלי לתפוס מקום רב במטבח הוא עצם אותם כסאות בר עגולים, גבוהים וכל כך אהובים. כסאות בר אהובים על ילדים קטנים כי הם מרגישים גבוהים והם אהובים על מבוגרים אשר מרגישים שהם בבית קפה או בבר יוקרתי כשהם בעצם יושבים במטבח שלהם, יש משהוא באותם כסאות גבוהים שגורם לאנשים לחוש שהם נמצאים במקום אחר - מקום מעניין יותר.

כסאות המתאימים לבר הם אינם מצרך נדיר כפי שאתם וודאי עלולים לחשוב, נהפוך הוא. הבר הביתי הופך נפוץ יותר בקרב משפחות ישראליות ולכן כאמור כסאות בר הופכים נפוצים ונגישים יותר. כשאתם ניגשים לרכוש כסאות עבור הבר כדאי שתביאו בחשבון את 3 הסעיפים הבאים:

1. לפני שניגשים לרכוש כסאות עבור הבר, יש להמין את הבר (לבנות או לקנות ולהתקין) ורק לאחר מכן, יש למדוד את גובר הבר ולרכוש כסאות בהתאם לגובה. יש כסאות בר סטנדרטיים אבל השאלה היא האם הבר שלכם (ובעיקר אם זו עבודת נגר על פי הזמנה) מתאימים לגובה הסטנדרטי.

2. יש להתאים את הבר למספר הנפשות בבית מאחר ולבר יש נטיה להראות "צפוף" בשל מבנהו (הגבוה והצר) וכאשר מתכננים בר, יש להביא בחשבון שצריך לתכנן מקום גם עבור כסאות הבר (בהתאם למספר הנפשות בבית).

3. לאנשים הסובלים מבעיות גב מומלץ להתיעץ עם בעל מקצוע ולבחון אילו כסאות בר מומלצים (לרוב, כסאות בר מגיעים ללא משענת ותמיכה לידיים), לאנשים הסובלים מבעיות גב ואף לילדים, מולץ לרכוש כסאות עם משענת ולמרות שקשה יותר להשיג כסאות מסוג זה, אולי אף שווה להזמין במיוחד ולו רק עבור חלק מבני המשפחה.

למבוגרים אשר אינם מוגבלים בשום דרך, מובטחת הנאה מרובה מהישיבה על הבר וזאת כאמור, בתנאי שהוא רכש כסאות בר המתאימים לבר לגובה הבר ולמידותיו. כסאות לבר ניתן לרכוש כמעט בכל חנות רהיטים וכן ניתן להזמין כסאות בר כמעט בכל נגריה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב