דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלומיניום 

מאת    [ 01/02/2010 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1624 פעמים ]

אלומיניום לשימוש ביתי

אלומיניום הוא אחד החומרים השכיחים ביותר בכדור הארץ ובנוסף לכך גם אחד החומרים הנוחים ביותר לעבודה עבור בני האדם במיוחד בעידן המודרני. מעבר לשימושים הרבים שנעשים באלומיניום במגוון רחב של תחומי בנייה, אלומיניום מספק מספר עצום של פתרונות עבור הבית. חלקים רבים בבית המגורים שבעבר היו בנויים מחומרים שונים, כגון עץ, מתכת וזכוכית, מפנים כיום את מקומם לטובת האלומיניום. ישנה חשיבות גדולה לתחילת השימוש של בני האדם בחומר השכיח, אלומיניום, שהופך חלקים רבים בבית ליעילים יותר, זולים יותר ושבירים ופגיעים פחות מאשר בעבר.

אלומיניום מהווה תחליף לחומרים שהיו מזוהים מאוד בעבר עם חומרים אחרים. העץ, הזכוכית והברזל היו בעבר סימני ההיכר של חלקים רבים בבית המגורים וקשה היה לחשוב על בית מגורים ללא חלקים שעשויים מחומרים אלו. חלונות למשל, היו עשויים כמעט תמיד מזכוכית בעוד המסגרת שלהם, הייתה עשויה מעץ או ברזל. אולם כיום חל שינוי משמעותי בהרכב החומרים של חלונות. הזכוכית הקלאסית פינתה את מקומה לאלומיניום המודרני, אשר מציע יתרונות רבים על פני הזכוכית. אלומיניום הוא יסוד מתכתי שניתן לעצב בקלות רבה במיוחד. בנוסף הוא קל מאוד ולא שביר במיוחד. בניגוד לחלונות הזכוכית הקלא

סיים שהיו מתנפצים מפגיעה של כדורגל תועה, חלונות האלומיניום עמידים יותר. גם במידה וחלונות אלומיניום נשברים, הם אינם מתנפצים לרסיסים רבים כמו חלונות הזכוכית. אלומיניום מציע פתרונות רבים גם לחלקים אחרים בבית המגורים שלנו. היכולת לעבד אלומיניום ללא מאמץ מיוחד והשכיחות שלו בכדור הארץ נוספים לתכונותיו הרבות האחרות, שהופכות אותו כיום לחסר תחלף אמיתי בחלל בית המגורים שלנו. אלומיניום משמש אותנו במרחב הביתי לעוד מספר רב של תפקידים, פריטים רבים ברחבי הבית עשויים מחומר האלומיניום אשר מקנה להם קלילות ונוחות שימוש מרביים.

מרבית הרהיטים ברחבי הבית, עשויים מחומרים כגון עץ, ברזל ואף פלסטיק. העץ והברזל הם קשים לעיבוד, אך מציעים מגוון יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם, כגון עמידות ומראה טבעי. אלומיניום מנגד מציע אף הוא מספר רב של יתרונות בכל הקשור לרהיטים. אלומיניום הינו חומר קל מאוד המאפשר הזזה פשוטה וקלה של הרהיטים. בנוסף רהיטים העשויים מאלומיניום אינם נוטים לצבור חלודה כרהיטי הברזל. היתרון של רהיטי אלומיניום על רהיטי הפלסטיק השונים הוא במראה האלגנטי שלהם לעומת כיסאות פלסטיק שנתפסים כזולים.
אלומיניום הפך לחומר משמעותי ביותר בכל הקשור למרחב הביתי שלנו, חלונות, דלתות רהיטים וכלי מטבח הם רק חלק קטן מהשימוש שאנו עושים באלומיניום במרחב הביתי שלנו. בנוסף לשימוש שלנו באלומיניום עבור חלקי הבית השונים ורהיטיו, משמש האלומיניום כחלק מתערובות רבות או כציפוי למוצרים רבים נוספים שאנו משתמשים בהם, אולם לא ידענו כי קיים בהם גם אלומיניום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב