דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תריסים 

מאת    [ 01/02/2010 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2552 פעמים ]

 

דלתות תריסים

דלתות תריסים הן דלתות לכל דבר ותריסים לכל דבר משולב בערכה אחת. איך זה עובד? אם יש לכם דלת למרפסת או דלת צדדית או אחורית לחצר, אז במקום לבנות דלת זכוכית ודלת תריסים, ניתן לפתור את זה ביחידה אחת המורכבת מדלתות תריסים. דלתות תריסים מאפשרות לכם את כל הפריווילגיות של דלת (בידוד / הפרדה בין החוץ לפנים), יחד עם היתרונות של חלון, אותם ניתן לפתוח / לסגור / לסגור רק למחצה / להנות מאור היום, להנות מהאוויר בחוץ. להרגיש גם בית וגם חוץ.

דלתות תריסים הן חסכוניות כי הן בעצם יחידה אחת המורכבת משתי פונקציות. דלתות תריסים הן דלתות שקל לתפעל, נוח לשמור על הניקיון והכי חשוב, אינן תופסות מקום רב. דלתות תריסים יכולות להיות דלתות תריסים חשמליים או דלתות תריסים ידניים. כמובן שדלתות תריסים חשמליים הן נוחות יותר אך הן גם יקרות יותר. דלתות תריסים ניתן לרכוש ברשתות המובילות לבית, בחנויות דלתות ובחנויות תריסים. כמו כן, ניתן להזמין דלתות תריסים אצל בעלי מקצוע פרטיים - נגרים, רתחים וכו'.

דלתות תריסים יכולות להיות בכל צבע שתבחרו כמו כן, הן יכולות להכיל סוגים רבים של תריסים (רצועות דקות,רצועות עבות וכו'). דלתות תריסים יכולות להיות מעץ, פלסטיק,מתכת וניירוסטה, זה עניין של בחירה. דלתות תריסים הן חשובות כיום בעיקר כאשר גרים סמוך לרחוב הומה אדם או כאשר גרים בסמיכות לבתים אחרים. דלתות תריסים מאפשרות לכם להנות מפרטיות מוחלטת עד שאתם מוכנים להחשף.

כמו כן, דלתות תריסים מעניקות לכם הגנה מפני השמש היוקדת ואור היום הבוהק כאשר אינם מעוניינים בזאת. לעומת דלתות זכוכית, אשר מאלצת אתכם להיות חשופים בפני אנשים חיצוניים וכן מחדירות אור יום לתוך הבית, דלתות תריסים מאפשרות לכם לווסת ולבחור בכל עת באיזה מצב אתם מעוניינים להיות. דלתות תריסים הן פיתרון מבוקש בהרבה מאוד יחידות נופש (צימרים, בתי מלון וכו') אשר נמצאים בקרבת ים / בריכה / נוף טבעי יפה. התכנון הוא להעניק לאורך את האופציה לצאת החוצה או לאפשר לחוץ לחדור אליו לחדר מתי שהוא בוחר ובמינון שהוא בוחר.

דלתות תריסים הן דלתות בטוחות ואמינות יותר, וודאי שהן איכותיות יותר מדלתות זכוכית בעיקר כאשר יש ילדים בבית אבל גם ברמת הביטחון האישי, דלתות תריסים (ובעיקר דלתות תריסים חשמליים) הן בטיחותיות יותר. קשה יותר לפרות מבחוץ כך שכאשר הן סגורות, אתם בטוחים יותר.

רוצים ללמוד עוד על דלתות תריסים? הכנסו לאתרים של בתי מלון וצימרים בארץ, הביטו על התמונות בהן נראות דלתות תריסים ביציאה לחצר או במרפסת השמש. אם זה עושה לכם חשק (וברור שזה עושה לכם חשק), התחילו לברר עוד היום על אנשי מקצוע המתמחים בהתקנת דלתות תריסים באיזור מגוריכם. רוצים ללמוד עוד על דלתות תריסים? הקליקו את הצירוף "דלתות תריסים" במנוע חיפוש ותגלו בעצמכם כמה שזה יפה, יעיל בטוח ופרקטי. אז אל תתפשרו על דלתות רגילות במרפסת ואל תתפשרו עלדלתות רגילות לחצר. הזמינו עוד היום דלתות תריסים ותרגישו מיד בהבדל.

עוד על תריסים לבית באתר אשר מאור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב