דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות 

מאת    [ 01/02/2010 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2474 פעמים ]

כסאות לפינת המחשב

השקעתם בפינת מחשב? קניתם לילד מחשב חדש ועכשיו הוא ממש "חיי" שם? נכון שבזמן שרכשתם מחשב השקעתם גם בשולחן למחשב? ברור כי מחשב צריך לעמוד על שולחן. על פי סקרים, רוב הציבור אשר רוכש מחשב נוטה לרכוש גם שולחן עבור המחשב (מאחר והשולחנות הסטנדרטיים אינם מתאימים לנשיאת מחשב) אבל מעט מאוד משקיעים גם ברכישת כסאות מחשב עבור פינת המחשב החדשה.

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע כדאי לרכוש כסאות חדשים כשיש כל כך הרבה כסאות בבית (כסאות ששימשו אותנו לישיבה מול השולחנות הישנים ובעיקר - כסאות של פינת האוכל מאחר ותמיד יש כסאות עודפים אותם אפשר לנצל). אז ככה - כסאות עבור פינת המחשב שונים מכסאות עבור פינת האוכל ומכל סוג של כסאות הנמצאים בבית ובמשרד. כסאות אשר מיודעים לעבודה מול מחשב משמשים את המשתמש ולכן הם צריכים לעמוד בתקנים.

דבר ראשון, חשוב לזכור ששולחן המחשב שונה במידותיו משולחן פינת האוכל ולכן כסאות המתאימים לשולחן פינת האוכל לאו דווקא יתאימו לשולחן המחשב (ולהיפך כמובן). לכל שולחן יש גובה ורוחב אחר ולכן אותם כסאות המשמשים ליושבים סביב או לצד אותו שולחן - צריכים להתאים למידותיו על מנת שיחושו בנוח.

הבדל עקרוני בין כסאות עבור שולחן המחשב לבין יתר הכסאות בבית טמון בעובדה שכסאות בפינת האוכל אמורים להיות נוחים ונעימים, הם אמורים להעניק לנו תמיכה בעודנו יושבים סביב השולחן ונהנים מהמזון ומהחברה בעוד שאותם כסאות המיועדים לעבודה מול מחשב, אמורים להעניק לנו תמיכה וזקיפות בזמן שאנו עובדים במלא הרצינות.

לשולחנות מחשב יש פונקציה אחרת מאשר לכל שולחן בבית ואותו כנ"ל לגבי כסאות מחשב. כפי ששולחן המחשב לא נועד להעניק ליושבים לצידו תחושה נעימה ומרגיעה כך כסאות המחשב לא נועדו לישיבה רגועה ונינוחה- נהפוך הוא. כסאות לפינת מחשב הםלרוב כסאות עם בעלי זוויות חדות, ללא ריפוד רך ומפנק ולרוב, כסאות מחשב משדרים תחושה של "עסקים כרגיל" ולא של פינוק ורגיעה.

כסאות מחשב איכותיים, המתאימים לשולחן המחשב מבחינת המידות, יאפשרו למשתמש במחשב להגיע לתוצאות אפקטיביות יותר מאחר והוא יחוש בנוח וזה יאפשר לו לעבוד לאורך זמן. בין אם מדובר בעבודה שלקחתם הביתה, שיעורים או גלישה לצורך הנאה, מי שמשקיעה ברכישת כסאות מחשב איכותיים - מובטחת לו גלישה מהנה ואיכותית. אז אם אתם כבר מול מחשב - כדאי שתבדקו היכן ניתן לרכוש כסאות מחשב איכותיים.

עוד על רהיטים וכסאות ניתן למצוא באתר ריהוטק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב