דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספות 

מאת    [ 31/01/2010 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2258 פעמים ]

ספות

צפיתם בסדרה או בסרט ישן או סרט ישן וקיבלתם חשק לעצב את הבית בסגנון קלאסי / עתיק? יש לכם מזל כי הסגנון הקלאסי (לואי ה-14 וכדומא) חוזר לאופנה ובגדול. זה ממש לא בעיה לשוות לבית שלכם מראה עתיק, קלאסי ואצילי כמו בסרטים מהתקופות הישנות. לא צריך לבצע שינויים מרחיקי לכת בשביל להגיע למראה הרצוי - צריך בעיקר להשקיע במספר פריטים בולטים, אשר בולטים לעיין ונותנים את הטון העיצובי - הם כבר יעשו את העבודה (וזה כלל שנכון לכל סגנון עיצובי - לא רק לעיצוב קלאסי עתיק).

אם בחרתם לשנות את ה"לוק" של הבית שלכם ולשוות לו מראה עתיק, כדאי שתשקיעו בשני מישורים בו זמנית: ספות ותמונות. באמצעות השקעה בשתי הקטגוריות, אתם תשיגו עד מהרה את המראה הרצוי הכוללץ נתחיל בתמונות, דבר ראשון שאנשים מבחינים בו כשהם נכנסים לחדר זו התמונה הגבוהה / הגדולה אשר תלויה להם מול הפרצוף (הרי כשהם נכנסים לחדר הם עומדים והעין קולטת את מה שנמצא מולה בדיוק), מאוחר יותר, העין מתחילה לשוטט והיא מתבייתת על האביזר הדומיננטי הבא - מערכת ספות.

בעוד שתמונות בסגנונות קלאסיים (אמנות צרפתית מתקופת הרנסנס וכיו"ב, עם מזכרת עץ מהגוני קהה) משווים לבית מראה אצילי ומכובד, כאשר הם נתקלים במערכת ספות, בסגנון עתיק ומכובד, הםממש מרגישים שהם נמצאים בתקופה אחרת. ספות, להבדיל מתמונות (המשמשות ליופי) נועדו לשימוש וכאשר אנשים יושבים על ספות אשר משדרות יוקרה ואבירות,הם ממש מרגישים שהם חייבים להתנהג בהתאם.

ספות מהודרות עם הרבה עץ מהגוני קהה, אשר עליו חריטות בצורות שונות, צבוע לקה מבריקה, בשילוב עם ריפוד חם (זמש או סוג אחר של בד חם ועבה), מעניקות אווירה חמה לבית לצד אווירה מכובדת ולכן משפחות רבות בוחרות דווקא את הסגנון הזה ולא את הפאנג שוואי (המינימליסטי, הבהיר ויש האומרים ה"קר"). ספות אשר משדרות קלאסיות אינן דווקא יקרות יותר (תתפלאו), מדובר בסוג מסויים של עיצוב ותו לא.

לפעמים ספות אשר לכאורה נראות פשוטות ואף סטנדרטיות אבל מצופות בעור משובח תהיינה יקרות באופן משמעותי יותר מאותן ספות קלאסיות במראה ענתיקה. אז אם בחרתם ללכת על הסגנון העתיק, אל תבהלו מהמחיר! הצמדו לתקציב שהקצתם וחפשו אחר פריטים משתי הקטגוריות העיקריות: ספות ותמונות. כאשר תגיעו למראה הקלאסי של סלון מתקופה עתיקה, רק אל תשכחו את הפרט הכי חשוב - קנקן וספלי תה אציליים (כמו בסדרות הישנות).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב