דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשמים מכנס תיירות בנושא בתי מלון בישראל 

מאת    [ 31/01/2010 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2716 פעמים ]

קל יותר למכור חדר במקום נידח בארצות הברית מאשר במלון באילת ולתייר שרוצה לצאת לחופשת סוף שבוע קל יותר לתפור חופשה במדינות במזרח הקרוב מאשר לישראל, כך אמר מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, בכנס התאחדות הסוכנים אשר התקיים במלון הרודס באילת.

הסוכנים מתכוונים להפוך את תיירות הפנים לתחום פעילות נוסף שלהם, אבל מערכות ההזמנות בישראל מיושנות ובנות דור. מערכת ההזמנות למלונות ולצימרים לא יעילות ואין להן בסיס נתונים אחיד ואובייקטיבי. על המדינה לקבוע סטנדרדים כנהוג בעולם, כך שכל מי ירצה להזמין חדר של מלון או צימר בישראל יקבל אותו מידע כמו מי שמזמין חדר מלון בעולם, ולא באתרים שונים עם אינטרסים מוטים שלא משקפים את המצב.

בכנס באים לידי ביטוי גם החוקים המועלים לאחרונה בתחום הגנת הצרכן, כמו אחריות הסוכנים להחזר במקרים של רכישה מרחוק, והחזר כספי ללקוחות. ההתאחדות טוענת שכיום החוקים כבר אינם כפופים לגבולות וכי ישראלי שרוכש חדר של מלון מאתר אינטרנט כמו אקספדיה, לא יקבל ממנו שום החזר וחוקי ישראל אינם חלים עליו.

יש אפשרות שגופים ישראליים יקימו חברות בחו"ל, כדי לא להיות כפופים לחוק הישראלי. הצעת חוק נוספת אמורה לחייב את הסוכן לפרסם כמה כרטיסים יש במבצע מסוים.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אמר בכנס כי משרד התיירות יעמוד על המשמר בענייניהם של סוכני הנסיעות אבל "גם בצורה שהצרכנים לא ייפגעו. צריך שחוקים יעברו בתיאום ובמחשבה תחילה", אמר שר התיירות.

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, אומר בתגובה כי הוא מברך את התאחדות סוכני הנסיעות על קיום הכנס השנתי שלה בישראל ועל הבעת האמון במלונות הישראלים בעצם קיום הכנס בארץ. גונן בירך את התאחדות סוכני הנסיעות על החלטתה לשדרג את מערכות ההזמנה בתיירות הפנים, שכן המלונאים רואים בתיירות הפנים פלח חשוב ומרכזי בפעילות הענף. בהקשר זה, הזכיר גונן כי היקף הלינות במלונות של הישראלים ובעיקר בבתי מלון באילת, גבוה ויציב, והוא מהגבוהים בעולם ביחס לגודל האוכלוסייה.

עוד אמר כי בתי מלון בישראל מקיימים קשרים מקצועיים והדוקים עם חברות תיירות הפנים הגדולות. מחירי המלונות בארץ גמישים ומשתנים בהתאם לעונה, לאזור בארץ, לרמות המלון ובהתאם לביקושים. כל מלונאי עושה שיקולים כלכלים כל העת באיזה מחיר הוא יכול למכור חדרים כדי לממן את הוצאותיו הגבוהות ועדיין להרוויח. ועם זאת, למלונות ישראל אין התנגדות שסוכני הנסיעות יורידו את המחירים ללקוחות על ידי הפחתת עמלותיהם.

 

אלון רובין, מנהל פעילות האינטרנט של רובין תיירות בע"מ ואתר נופש בארץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב