דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתחשבים בסביבה - עוברים לשיטת דיוור ישיר אלקטרוני 

מאת    [ 29/01/2010 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2494 פעמים ]

משרדים ובתי עסק עמוסים תמיד בניירת פזורה ברחבי המשרדים. אין זה משנה כמה אנו מנסים להתקדם ולהפוך עצמנו ל"ירוקים" יותר, תמיד נמצא איזה הרגל שיוצר שימוש עודף בניירת ובחומרים מזהמים בסביבת העבודה שלנו.

חשבונות, חשבוניות, דו"חות רבעוניים ושנתיים, אסמכתאות, מעטפות והודעות דואר, מציפים את משרדנו בכל שעות היממה. שימוש בצריכה גבוהה של חשמל, שימוש בפלסטיק וצריכת דלק גבוהה למטרת פגישת לקוחות וספקים הם דבר שבשגרה לעסק עובד ומשגשג.

אז איך בכל זאת, נפחית, ולו במעט, את הצריכה שלנו המזיקה לסביבה? מעבר להודעות אלקטרוניות, כולל דיוור ישיר אלקטרוני, יכול להעביר מסר "ירוק" ללקוחות שלנו, ולהפוך את סביבת העבודה שלנו ל"ירוקה" יותר. מעבר להודעות אלקטרוניות יחסוך בניירת, הן שלנו והן של הלקוח שיושב בצד השני.

שיטת דיוור ישיר אלקטרוני הינה שיטה שיווקית פשוטה, שמצריכה משאבים כספיים מצומצמים. האפשרויות שיש לנו בשיטת דיוור ישיר אלקטרוני הן הודעות אלקטרוניות לתיבות דואר של חברי מועדון הלקוחות שלנו או לחלופין שימוש במעטפות לטרלופ. שתי שיטות אלו של דיוור ישיר חוסכות בניירת ומכניסות את העסק שלנו לקטגוריה ה"ירוקה", עובדה שעשויה לסייע לנו למנף את העסק מבחינה שיווקית.

מעטפות לטרלופ – עוברים לשיטה ה"ירוקה"
מעטפות לטרלופ הינן מעטפות שחוסכות בכמות הנייר ובאנרגיה. בעזרת מעטפות הלטרלופ בעל העסק יכול להפיק תלושי שכר, חשבונות וקבלות על שני צידי הנייר ולא להשתמש בעודפי נייר לא רצויים. כמו כן, ניתן להשמש במעטפות לטרלופ מנייר ממוחזר (בעלות חותמת של תקן ירוק). הודעות של דיוור ישיר יכולות להופיע גם הן על גבי מעטפות לטרלופ. יש לציין כי גם תהליך ייצור מעטפות אלה הוא "ירוק" וחוסך באנרגיה.

מיתוג ירוק – משמעות שיווקית
בעזרת שימוש במעטפות לטרלופ אנו יכולים להעביר מסר גם לעובדינו וגם ללקוחותינו. לקוח שמבין שבעלי העסק הם בעלי אג'נדה חברתית וסביבתית ומנסים לצמצם את נזקי ההתחממות הגלובלית, עשוי להעדיף לקנות אצל בעל העסק ה"ירוק" מאשר אצל המתחרה. מיתוג של עסק כעסק "ירוק" יכול להניב יתרון רציני על פני המתחרים שלנו, עקב המודעות ההולכת וגדלה בקרב האוכלוסיה לנזקי הפגיעה בסביבה. חברות מתקדמות הבינו את משמעות הטרנד ושינו את הרגלי העבודה שלהן על מנת להתאים עצמן לטרנד ה"ירוק".

בעזרת דיוור ישיר אלקטרוני וציון הסיבה ללקוח מדוע בחרנו דווקא בשיטת דיוור ישיר אלקטרוני, נוכל להוסיף לקונספט השיווקי שלנו נדבך "ירוק" ולקצור פירות תדמיתיים, כמו גם לעזור בפועל לשמירה על הסביבה. עם הזמן נגלה כי עניין זה חשוב להרבה מאוד מקהל הלקוחות הקיים או הפוטנציאלי שלנו.

הודעות אלקטרוניות – חוסכים בנייר מצטבר
כדי להימנע ממשלוח כמויות אדירות של ניירת למועדון הלקוחות שלנו, שליחת הודעת דיוור ישיר אלקטרונית היא הפתרון האידאלי. הודעת דיוור ישיר אלקטרונית מגיעה לדואר האלקטרוני של הנמען במהירות, לכל מקום גאוגרפי בארץ וכל זמן נתון, וכל זה בעלות נמוכה ותוך כדי התחשבות בסביבה. הדבר היחידי שעלינו לעשות הוא לבנות מאגר כתובות של לקוחות ולמצוא חברה שמתמחה בשיטות דיוור ישיר, שתוכל לתת מענה לצורך שלנו.

יש לזכור כי מאחר ואנו נוקטים בשיטת דיוור ישיר, נצטרך לשלוח לא הודעה אחת של דיוור ישיר ולא שתיים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי או הקיים שלנו. משלוח תדיר של הודעות פירושו שפע של הודעות המודפסות על כמויות עצומות של נייר. שמירת הקשר הרציפה של דיוור ישיר עם קהל הלקוחות יכולות להתבצע באמצעות דיוור ישיר אלקטרוני ולא מודפס, וזו רק דוגמה אחת לחשיבה יצירתית שיכולה לצמצם את הנזק שאנו גורמים לסביבה הטבעית.

אורי יוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב