דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כורסאות 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1630 פעמים ]

כורסאות לחיים

כורסאות עבור אנשים רבים הן סתם עוד רהיט בבית המגורים. כורסאות אותן רהיטים חד מושביים אינם מעוררים בהם רגש או התלהבות מיוחדת. אולם עבור רבים אחרים כורסאות הן לא רק עוד רהיט, כורסאות עשויות לשמש אנשים מסוימים שנים רבות ולהפוך לחלק אינטגראלי מהרגשת הביתיות שקיימת עבור אנשים אלו בבית. כורסאות בניגוד לרהיטים אחרים משמשים לישיבה נוחה ורגועה, אך כורסאות הן גם רהיט אישי עליהן יושב רק אדם אחד ולכן גם היכולת להתחבר אליהן באופן מנטאלי ולהיקשר אליהן היא גדולה יותר.כורסאות עשויות להיות רהיטים שיהפכו ליותר מסתם כיסא נוח, כורסאות עשויות להפוך עבורנו למרכיב חשוב בבית המגורים, קשה אמנם לתכנן מהלך שכזה, כי הרי כורסאות חפצים בסופו של דבר וקשה לחזות את מידת ההיקשרות הרגשית של אדם לחפץ.

אולם למרות הסיטואציה המוזרה למדי, רבים נקשרים מאוד אל כורסאות הטלוויזיה שלהם ולא מוכנים להחליפן גם כשהן הופכות לישנות ובלויות למדי. כורסאות כאלה עשויות להחזיר שנים רבות מאוד ולהפוך לחלק משהותי ממרקם החיים הביתי שלנו.כורסאות איכותיות קיימות למכביר בשוק הרהיטים, ניתן למצוא כורסאות מרווחות, כורסאות בצבעים ובדגמים שונים וניתן למצוא כורסאות יקרות מאוד וזולות למדי, למרות שניתן להבדיל בין סוגים רבים של כורסאות קשה מאוד מנגד לצפות כיצד תהפוך כורסא ליותר מרהיט. כורסאות רבות עשויות להיות מוצלחות נוחות ונעימות, אך זה לא אומר בוודאות שאלו יהפכו להיות כורסאות לחיים.כורסאות לחיים הן משהו שקשה מאוד להעריך בכסף, כיצד ניתן להדביק תו מחיר על תחושת נוחות אמיתית ועל תחושת רוגע וביטחון בבית המגורים שלנו. כורסאות רבות עולות סכומים גבוהים מאוד של כסף ומיוצרות מהחומרים האיכותיים ביותר ובעיצובים והנדסת האנוש המתקדמים ביותר.

כורסאות אלה מצריכות מאמץ רב בתכנון ובייצור וגם במאמצים שיווקיים ופרסומיים, אולם למרות כל המאמת וכל המחיר הגבוה וההשקעה, לא ניתן להבטיח כי אותן כורסאות, יהפכו להיות כורסאות לחיים.כורסאות עשויות להיות גורם משמעותי מאוד עבור איכות החיים שלנו בבית המגורים, אנשים שיש להם את אותן כורסאות לחיים, עשויים לבלות את זמן הפנאי שלהם באופן איכותי נעים יותר. כורסאות איכותיות כפי שאמרתי יש למכביר בשוק, אך כיצד נוכל למצוא כורסאות שלא רק יהיו איכותיות, אלא גם שיהיו יכולות להפוך ליותר מזה? אם כן עלינו לנסות ולבחון את אותם כורסאות לא רק בפרמטרים של מחיר איכות ועיצוב, עלינו לנסות ולחוש את ההרגשה הבלתי אמצעית שהם מעבירים לנו, כלומר לראות כיצד אנו באמת מרגישים עבור אותן כורסאות ולא רק לפי הסממנים החיצוניים שלהן. כורסאות לחיים יהיו אותן כורסאות שברגע הישיבה עליהן נרגיש משהו קצת שונה, מה שנרגיש תהיה הרגשה של גורל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב