דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המכללה לישראל, בחרה במערכת IDEA@Lib של חברת אידאה 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 3075 פעמים ]

"המכללה לישראל" אשר הוקמה בשנת 1994, מהווה אשכול אוניברסיטאות אמריקניות, המציעות מסלולי לימוד לתארים ראשון ושני במגוון נושאים בתחומי המנהל, הבריאות וחינוך.
ספריית "המכללה לישראל" כוללת שני מאגרי מידע ומשרתת סטודנטים של שתי מכללות - מכללת רמת גן ושל המכללה לישראל. בספרייה ניתן למצוא עשרות אלפי פריטים ביבליוגרפיים כגון, ספרים, מאמרים, כתבי עת, כתבי עת אלקטרוניים, קלטות, עבודות, תקליטורים ועוד .
מנהלת הספרייה, גב' יוליה ויגוטוב מסרה כי "המעבר למערכת של אידאה המאפשרת לנו לחשוף את קטלוג הספריות ברשת האינטרנט וליישם נהלי עבודה וסטנדרטים בינלאומיים של ספריות אקדמאיות, מהווה עבורנו קפיצת מדרגה משמעותית הן מבחינת ניהול הספריה, והן מבחינת השירותים שאנו יכולים לספק כיום לקהל הסטודנטים והמרצים של המכללה".
עוד הוסיפה ויגוטוב "למכללה קשרי עבודה הדוקים עם מרצים מחו"ל, אשר יכולים כיום, באמצעות ממשק החיפוש האינטרנטי של אידאה, לחפש את הספרים והחומרים הנדרשים לבניית הקורס גם מביתם בחו"ל".
הפרויקט שהחל באוגוסט 2009, כלל שתי הסבות משלושה מאגרי מידע שונים, מהם שניים של ספריית "המכללה לישראל" ומאגר אחד של ספריית "מכללת רמת גן". עוד במסגרת הפרויקט נרכש ממשק Web לחשיפת החומרים באינטרנט, והמכללה עושה שימוש בשרותי (ASP)  ההוסטינג המתקדמים של אידאה. בכך נהנת ספריית "המכללה לישראל" משרותים מקצועיים של מחלקת ה IT של אידאה הכוללים תחזוקה של בסיס הנתונים ושירותים נוספים, כגון גיבויים, שחזורים, עדכונים ואבטחת מידע.
ליאור עקרון, מנהלת מרקום ומכירות אידאה מסרה כי " חברת אידאה מברכת על הבחירה של "המכללה לישראל", במערכת IDEA@Lib למחשוב ספריית המכללה. בחירתה של מכללה נוספת במערכת אידאה (מתוך שלוש מכללות חדשות בשנת 2009), מעידה על הכרה כי המערכת תומכת בכל הדרישות האקדמאיות של מערכות לניהול ספריות, הכוללות תמיכה בסטנדרטים בינלאומיים של ספריות
(MARC/MODS, Dublin Core ו Z39.50) אפשרות לניהול תזאורוס, ממשק Web מתקדם וידידותי עם מגוון שירותים אישיים למשתמשי הקצה, כגון תמיכה במאפייני WEB 2.0, הארכת השאלות, הזמנות, שמירת תוצאת חיפוש אישיות, תזמון שליחתם למייל האישי ועוד".
בכך מצטרפת המכללה לישראל לשורה ארוכה של מכללות ומכוני מחקר שבחרו למחשב באמצעות פתרון אידאה את ספריותיהם, כגון המרכז ללימודים אקדמאיים, מכללת רופין, מכללת וינגייט, המכללה למשפטים – רמת גן, מכללת אשקלון, מכללת הדסה, המכללה להנדסה ירושלים, מכללת אמונה, מכללת שערי משפט, מכללת אפקה, המכון הישראלי לדמוקרטיה, מכון הרטמן, מרכז רבין, מכון ון – ליר, מרכז פרס לשלום, מכון לנדר, המרכז לפלורליזם יהודי ועוד.

על אידאה מערכות מידע
אידאה מערכות מידע, הינה חברת תוכנה בינלאומית, המובילה בתחום ניהול המידע במוסדות מורשת ותרבות ומאפשרת ניהול, שימור וחשיפה של כל נכסי המידע בארגונים אלה.
מערכת IDEA@ALM  מביאה לידי ביטוי את תפיסת ה ALM של אידאה לשילוב כל המידע ההיסטורי והתרבותי תחת מערכת אחת. באמצעות תשתית אינטגרטיבית ורב לשונית זו, מספקת אידאה פיתרון שלם המכסה את כל האספקטים לניהול מידע במוסדות מורשת ותרבות היסטורית - החל מקבלת המידע, דרך מיונו וניהולו ועד לחשיפתו לציבור הרחב.
אידאה פועלת בישראל, אירופה ובארה"ב.
לאתר אידאה – www.idea-alm.com

על המכללה לישראל
המכללה לישראל הוקמה בשנת 1994 והיא מהווה אשכול אוניברסיטאות אמריקניות המציעות מסלולי לימוד לתארים ראשון ושני, במגוון נושאים בתחומי המנהל, הבריאות וחינוך.
במהלך ארבע עשרה שנים, סיימו את לימודיהם דרך המכללה לישראל כ- 8,800 בוגרים מוסמכים.
המכללה לישראל מקיימת לימודים אקדמאיים, בשילוב מיטב המרצים מהאקדמיה ומתחומי העשייה הרלוונטיים.
תכניות הלימודים מעניקות לסטודנט ממד חווייתי שונה, הכולל היכרות עם העולם האקדמי, עם מסגרות העבודה האמריקניות, ובכך זוכים לשפר בצורה משמעותית את רמת האנגלית שלהם. 
בוגרי מסלולי הלימוד רשאים להגיש מועמדות לתארים גבוהים יותר במסגרת התכניות המופעלות על ידי המכללה לישראל, או במוסדות להשכלה גבוהה אחרים.
המכללה פועלת על-פי רישיון של המועצה להשכלה גבוהה בישראל.

 

אידאה מערכות מידע IDEA@ALM - מערכת מתקדמת לניהול מידע המאפשרת שילוב בין ארכיון, ספריה, מוזיאון ומאגרי מידע מגוונים אחרים. ניהול מאגרי המידע השונים מתבצע על בסיס נתונים משותף אחד, תוך שימוש בתהליכי עבודה ומינוחים אחידים. ע"י כך מתאפשרים שקיפות, נגישות וניהול מתקדם של כל המידע והידע באירגון. מוצר משולב זה מציע ללקוחותינו דרך גמישה ודינאמית, לפתח ערך מוסף של שרות עבור עובדי האירגון ולקוחותיו. http://www.idea-alm.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב