דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינות אוכל 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1634 פעמים ]

פינות אוכל בימינו

תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית המגורים כולו ועל נוחות השהייה בו. בית מגורים בו פינות אוכל לא יהיו מעוצבות בקפידה ויעניקו לדיירים תחושה נוחה בעת אכילת הארחות עשוי להיות בית מגורים שייגרע באופן משמעותי מאיכות החיים של דייריו.נושא זה מקבל דגש רב כשאנו בוחנים את השיפורים והחידושים בתחום עיצוב פניות אוכל. פינות אוכל אינן כמו בעבר מעוצבות רק בצורה הקלאסית והשמרנית, כיון ניתן למצוא מגוון עצום של פינות אוכל בעיצובים מקוריים.

תכנון פינות אוכל נכון ומוצלח יאפשר ביצוע מספר פעולות כגון, הכנת ועריכת השולחן או במקרים אחרים הכנת משקאות חמים או קרים. תכנון פינות אוכל צריך לאפשר לנו ביצוע פעולות אלה בחופשיות ובנוחות וסביר שיהיה מוצלח רק אם אכן יצליח במשימה זו.אבל בימים אלה ניתן לבחון פינות אוכל גם מפרספקטיבה אחרת. תכנון פינות אוכל בנוסף למרחב יעודי לצורך אכילת מזון, מבטא מגמות אופנתיות ויכול לשדר טעם אישי וסגנון של הבעלים. עולם עיצוב הפנים ככלל וגם תכנון פינות אוכל בפרט, מציעים מבחר רחב של אפשרויות אבזור ועיצוב של המטבח המודרני והופכים בכך את פינות האוכל לאזורים אופנתיים ומעוצבים.תכנון פינות אוכל יכול להיות מושפע מגוון אלמנטים של ימיינו, שעשויים להשפיע על התוצאה האסתטית ואופנתית שנקבל בעת תכנן פינות אוכל.

הסטנדרטים על פיהם נבחן פינות אוכל מודרניות אינם צרכים אינסטרומנטליים גרידא, כמו נוחות האכילה במקום וכמות המושבים שקיימת. בתקופה זו חשוב לרבים לא לשפוט תכנון פינות אוכל כפי שנהגו בעבר, על פי התועלת שנגזרת מן העבודה בהם, אלא להתייחס גם לפן האסתטי והאופנתי הנגזרים מאופן תכנן פינות אוכל. מרכיב נוסף שיש לבחון בעת תכנון פינות אוכל בימינו עלינו לבחון, מרכיב זה נגזר אמנם מרמת האבזור והנוחות של פינות אוכל, אולם גם התחושה שלנו, כבעלי המטבח והבית, כאשר אנו שוהים בחדר המטבח היא משמעותית ביותר עבור תחושת הנוחות והנעימות שלנו בעת העבודה במטבח.פינות אוכל משמשות אותנו לצרכים רבים ומגוונים מלבד אכילה ובצרכים אלה עלינו להתחשב בעת עיצובם ותכנונן של פינות אוכל מוצלחות.

עיצוב פניות אוכל יכול להשפיע על מרחב המחיה שלנו כולו, לכן אל לנו לזלזל באופן שבו אנו מעצבים אותן ולפתור את עצמנו בטענה שרק אוכלים שם ארוחות. פינות אוכל מוצלחות יהיו פינות אוכל שנאהב לשבת בהן גם לא בזמני ארוחות ונוכל ליהנות מהשהייה בהן גם במהלך שגרת היום הרגילה שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב