דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרזול 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1923 פעמים ]

פרזול

פרזול מביא לנו המון תועלת בתכנון ועיצוב הבית ועם התקדמות הטכנולוגיה כך גם הפרזול התקדם בעיצוב שלו וביעילות שלו. פרזול הוא עולם שלם של מוצרים העוזרים לנו בחיי היום יום כגון פרזול במטבח, פרזול באמבטיה ולמעשה פרזול נמצא בכל חלקי הבית. בעיצוב המטבח מוצרי פרזול הם חשובים ביותר, הם משפיעים רבות על העיצוב של המטבח, עיצוב ארונות המטבח שכן פרזול הוא למעשה מילת המפתח שם, אם נניח פרזול נכון כמו ידיות נוחות, פרזול של הזזה נכון בארונות ובפתיחת הדלתות הרי שמעבר לעיצוב במטבח יש לנו גם הרבה תועלת כמו פרזול בנושאי מדפים מסוימים, פרזול המופיע פתרונות אחסון כאלה ואחרים כמו ארונות הזזה הנכנסים פנימה ובכך לא רואים את המוצרים אך כאשר יש צורך בהם הגישה אליהם היא נוחה ביותר.

פרזול הוא שם כולל למעשה לכל הפתרונות הקטנים של האחסון בעיקר וכל הפתרונות הטכניים של חדרי השירות, הדלתות, אם זה במטבח ואם זה בחדרי השירות השונים, בדלתות הארונות של הבגדים בחדר או פרזול במוצרים שונים באמבטיה שלנו. החל מידיות מעוצבות ועד, כאמור, לפתרונות טכניים של הזזה והרמה בדלתות וארונות ומוצרים שונים. כאשר פונים לעיצוב מטבחים למשל יש חלק חשוב בחשיבה על מוצרי הפרזול שכן הם צריכים להיות יעילים אך ידיות לארונות למשל צריכות להיות גם יפות ותואמות לעיצוב ולכן זהו תחום ניכר בתכנון המטבח שלנו.פרזול קיים בכל חנויות הבנייה בכל חנויות "טמבור" למיניהן וחנויות ריהוט שונות כמובן בהתאם למוצריהן.

בחנויות לבית ולחומרי בנייה קיימות מחלקות שלמות של פרזול וזאת בשל ההבנה של התרומה הרבה של הפרזול בבית ובעיצוב והתכנון בשיפוץ הבית. בעבר היו חנויות קטנות למוצרי בניה אשר כמובן היו משלבות פרזול בחיקן אך כיון חנויות הבית וגם חנויות לריהוט עשה זאת בעצמך כמו איקאה מחזיקות מחלקות כאלה ואחרות המשלבות בתוכן מוצרי פרזול בכדי להשלים את עיצוב המוצר אשר רכשנו, פרזול לרוב הוא מוצר משלים אך במערכת כמו בכל מערכת שאמורה לתפקד כראוי, ללא פרזול לא נוכל לתעל את המטבח שלנו, את פתרונות האחסון שלנו וכדומה.

כיום קיימות חנויות קטנות של פרזול בלבד וזאת ניתן למצוא בעיקר בתל אביב באזור התעשייה ניתן למצוא שם אביזרים שונים ומשונים של פרזול וכאלה שכלל לא חלמנו עליהם, שווה בהחלט להיוועץ במוכרים ואולי אף להביא תמונות של מה שאנחנו מתכננים לבנות, לכימיה עם המוכרים בחנויות אלה יש חשיבות רבה שכן הם לרוב עלי מקצוע ותיקים בתחום הבניה ויכולים לתרום לנו רבות בחשיבה ובתועלת של התקנת פרזול בבית או בכל מוצר אותו חפצנו.בנוסף, כאשר אנחנו מתכננים למשל מטבח חדש, אם לא רכשנו את שירותיו של המעצב או האדריכל, חשוב מאד שנבדוק את הפתרונות השונים בעולם הפרזול מראש, ניתן לפנות לפורטלים מיוחדים של ריהוט ולהיוועץ במדריכי קנייה מיוחדים לפרזול ובנייה ולתעל את התכנון והעיצוב שלנו במוצרים החדשים ובטכנולוגיות החדשות שהפרזול בא עימן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב