דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי אנגלית באינטרנט או בקורס מקצועי - מה עדיף? 

מאת    [ 27/01/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 1705 פעמים ]

נראה כי אין טעם להתווכח על החשיבות של השפה האנגלית בימינו. אם חשבת אי פעם ללמוד באוניברסיטה בארץ או באוניברסיטה בחוץ לארץ, או שקלת את אפשרויות התעסוקה שלך בשוק הבינלאומי, אתה בוודאי מבין עד כמה האנגלית היא כלי מפתח בהצלחה. בחלק גדול מהמקרים בהם מועמדים מנסים להתקבל למוסד לימודי או לחברה בחוץ לארץ, שליטה בשפה האנגלית מהווה תנאי מקדים. גם בהמשך, שליטה טובה בשפה האנגלית היא תנאי בסיסי והכרחי להשתלבות מוצלחת בכל מקום בו אתה נמצא. שליטה בשפה האנגלית יכולה לפתוח בפניך מרחב הזדמנויות שאולי לא היית מודע אליו עד כה.

החלטת שאתה רוצה ללמוד אנגלית, מה עכשיו?

כמו בכל העולם, אנשים רבים בכל הגילאים ובכל שכבות האוכלוסייה מחפשים מסגרות שונות במטרה לרכוש מיומנות בשפה האנגלית, בדיבור ובכתב. בשל הדרישה הרבה, קיים בשוק מגוון רחב של אפשרויות ללימוד השפה האנגלית הכולל לימוד בחוגים, עם מורים פרטיים או בקבוצות, לימודי אנגלית באינטרנט וקורסי אנגלים מקצועיים. לנוכח המבחר הגדול, במה כדאי לבחור?

ראשית, עליך להחליט מהי מידת רצינות כוונותיך – לאיזו רמה אתה מעוניין להגיע, ומהם המשאבים, מבחינת זמן ותקציב, שתהיה מוכן להקדיש לנושא. קח בחשבון ששליטה ראויה בשפה האנגלית, כמו בכל שפה אחרת, דורשת לימוד ותרגול אינטנסיבי. אם אתה מחפש תעסוקה לשעות הפנאי, חוג לאנגלית יכול להתאים לדרישותיך ולספק לך מסגרת חברתית ובלתי פורמלית ללימוד האנגלית. אם אתה מעוניין בלימודים רציניים יותר, כדאי לבחון קורסים מקצועיים ללימודי אנגלית.

לימודי אנגלית באינטרנט לעומת קורסי אנגלית מקצועיים

בשנים האחרונות, עם הפיכת האינטרנט לכלי מרכזי בחיינו, קורסים באינטרנט הם שיטת לימוד הולכת ותופסת תאוצה/ פופולארית . קורס ללימודי אנגלית באינטרנט יכול להתבצע דרך שיעורים מוקלטים או דרך צ'אט חי בין תלמיד ומורה לאנגלית. השיטה הראשונה אינה מומלצת מכיוון שהוכח פעמים רבות בעבר שצורת לימוד עצמאית שכזאת יעילה רק באופן מוגבל ומתאימה רק למספר מצומצם של אנשים. רובם המוחלט של תלמידים נוטה להתייאש כשאשר הוא ניצב לבד מול המחשב, בלי משוב חיובי ויכולת לשאול שאלות. השיטה השנייה, בצ'אט החי, היא קצת יותר אפקטיבית, ובמהלכה התלמיד משוחח אונליין עם מורה המעביר את חומר השיעור. אולם, גם פיתרון זה אינו מתאים לכל תלמיד וכל צורך.

יש יתרון משמעותי ללימודי אנגלית במסגרת קורס מקצועי, צריך רק לבחור את הקורס הנכון בבית הספר שמעניק לכם את המסגרת הנוחה ביותר עבורכם. בתי ספר פרטיים כמו וולסטריט מאפשרים שעות לימוד גמישות מאוד וקורסים במגוון רמות, כך שכל תלמיד יכול לבחור לעצמו, בסיוע של יועץ הלימודים שלו, את הקורס המתאים ביותר לצרכיו ויכולותיו.

בנוסף, לימודי שפה בכלל ואנגלית בפרט, חייבים להתבסס על אינטראקציה עם בני אדם בשפה הנלמדת. בסופו של יום, יכולותיכם בתקשורת עם אנשים, בסביבה דוברת אנגלית, הן אחד הדברים החשובים ביותר.

יתרון נוסף מעניקה המסגרת עצמה – קורס אנגלית מעורר אצל תלמידים תחושה של מחוייבות כלפי המטרה. גם בימים בהם לא מתחשק או "אין זמן". לימודי אנגלית באינטרנט מאידך, דורשים רמה גבוהה מאוד של משמעת עצמית וברוב המקרים עדיף להשקיע את האנרגיות בלמידה ותרגול, ולא במלחמות עם עצמכם ותהליכי שכנוע עצמי מיגעים.

את שיטות הלימוד של וולסטריט הכרתי לפני כשנתיים ומהר מאוד גיליתי כי לימודי אנגלית אינם חייבים להיות תהליך מייגע, ישנן שיטות אינטראקטיביות ודרכים רבות בהן ניתן להשתמש בשפה ביום יום. בוולסטריט תמצאו מגוון קורסי אנגלית ברמות שונות וכן מסלולים ללימודי אנגלית עסקית, בהתאם לצרכים היחודיים של התלמיד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב